Verzameltopic aanbiedingen Aldi,Lidl, Xenos e.a. discounters

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
t-8one
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 753
Lid geworden op: za 17 september 2005, 19:25
Mijn mountainbike: Kona Hei Hei & Salsa Moto Rapido
Contacteer:

Mark-xt schreef:Lidl verwacht dat de herfst vroeg inzet dit jaar. Vanaf maandag 22/8 hebben ze fietskleding voor de frisse dagen in de aanbieding. Daarnaast gaan er nog wat andere fietsgerelateerde spullen in de aanbieding, waaronder een fietspomp met manometer en een snelheids-/cadanssensor.
Die Candanssensor heb ik een keer eerder gekocht, maar werkt dus niet met andere tools dan de tool van Crivit :(
Niet met strava oid dus.
bennie83
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 155
Lid geworden op: ma 14 oktober 2013, 11:41
Mijn mountainbike: Bulls copperhead 29 plus

Ik heb die Crivit cadans en snelheidssensor ook en die werkt gewoon met Strava hoor.
Moet je telefoon wel BLE (Bluetooth low energy/ bluetooth smart) hebben. Ik gebruik hem trouwens alleen op mijn racefiets met mijn Teasi Pro.
wat wel een nadeel is dat regelmatig de snelheid een paar seconde 8-9 km p/h minder aangeeft op de Teai maar dat lijkt niet veel effect te hebben als je de rit upload naar strava (denk dat strava alleen naar de gps, hartslag en cadans gegevens kijkt en niet naar eventuele aanwezige snelheidssensor gegevens) heb nog niet kunnen ontdekken waar deze "storing" vandaan komt.
Geralt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 219
Lid geworden op: di 31 maart 2015, 09:22
Mijn mountainbike: Fatbikers are better bouncers

Werkt ook op de polar v650 prima!
t-8one
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 753
Lid geworden op: za 17 september 2005, 19:25
Mijn mountainbike: Kona Hei Hei & Salsa Moto Rapido
Contacteer:

bennie83 schreef:Ik heb die Crivit cadans en snelheidssensor ook en die werkt gewoon met Strava hoor.
Moet je telefoon wel BLE (Bluetooth low energy/ bluetooth smart) hebben. Ik gebruik hem trouwens alleen op mijn racefiets met mijn Teasi Pro.
wat wel een nadeel is dat regelmatig de snelheid een paar seconde 8-9 km p/h minder aangeeft op de Teai maar dat lijkt niet veel effect te hebben als je de rit upload naar strava (denk dat strava alleen naar de gps, hartslag en cadans gegevens kijkt en niet naar eventuele aanwezige snelheidssensor gegevens) heb nog niet kunnen ontdekken waar deze "storing" vandaan komt.
Heb je hem dan in android gekoppeld? Android lijkt de cadans meter bij mij niet te zien, vanuit de crivit app kan ik wel koppelen de cadans meter heet dan Cbgt 4 a1,.
bennie83
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 155
Lid geworden op: ma 14 oktober 2013, 11:41
Mijn mountainbike: Bulls copperhead 29 plus

t-8one schreef:
bennie83 schreef:Ik heb die Crivit cadans en snelheidssensor ook en die werkt gewoon met Strava hoor.
Moet je telefoon wel BLE (Bluetooth low energy/ bluetooth smart) hebben. Ik gebruik hem trouwens alleen op mijn racefiets met mijn Teasi Pro.
wat wel een nadeel is dat regelmatig de snelheid een paar seconde 8-9 km p/h minder aangeeft op de Teai maar dat lijkt niet veel effect te hebben als je de rit upload naar strava (denk dat strava alleen naar de gps, hartslag en cadans gegevens kijkt en niet naar eventuele aanwezige snelheidssensor gegevens) heb nog niet kunnen ontdekken waar deze "storing" vandaan komt.
Heb je hem dan in android gekoppeld? Android lijkt de cadans meter bij mij niet te zien, vanuit de crivit app kan ik wel koppelen de cadans meter heet dan Cbgt 4 a1,.
Ja ik heb een galaxy s6 met android maar gebruik geen crivit app.
In de strava app op je telefoon kies je activiteit opnemen en voor je die start kies je >instellingen >sensoren koppelen. Wel even zorgen dat de sensor aan is door even je wiel of trappers rond te laten gaan. Even wachten en strava app herkend de sensor gewoon.
dutch_joker
All rounder
All rounder
Berichten: 135
Lid geworden op: ma 18 februari 2013, 21:43

http://www.planetx.co.uk/i/q/TOJWTK/job ... e-tool-kit" onclick="window.open(this.href);return false;
Voor 25 euro een leuke setje lijkt me zo. Verzendkosten liggen wel wat hoger (rond de 10 pond), maar er is nog genoeg goede deals die het compenseren.
KAMIKAZE-FREAK
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 403
Lid geworden op: do 31 januari 2013, 17:19

vergelijkbare set gekocht bij de lidl voor 29 eu.. prima startersset
Geralt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 219
Lid geworden op: di 31 maart 2015, 09:22
Mijn mountainbike: Fatbikers are better bouncers

Nadeel PlanetX is enkel dat je met Credit Card moet afrekenen.
Zouden ook bv vooruit overmaken als betaalmiddel kunnen hanteren, nu doen ze dit al wel na email contact maar duurt lang en ze doen t liever niet merk je aan hun antwoord....
Gebruikersavatar
Hugofietst
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 511
Lid geworden op: vr 27 juni 2014, 15:10
Mijn mountainbike: Scott Scale 940

Bij Action hebben ze remschoentjes voor v-brakes voor € 0,99. Handig voor de fietsjes van de kids. Meteen twee paar gekocht. Kan ik binnenkort eens kijken of het wat is.
1. Fiets verkleed als mountainbike
2. Specialized Hardrock Sport 29
3. Scott Scale 940
Vliegende ton
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 256
Lid geworden op: ma 7 oktober 2013, 14:03

Gisteren een mail naar Aldi Nederland gestuurd, dat wij dit ook in Nederland willen (uiteraard met een smiley erachter) Maar als iedereen nu eenzelfde mailtje stuurt...wie weet nemen zij de actie dan over.

http://www.mbr.co.uk/news/9-tempting-al ... day-350505" onclick="window.open(this.href);return false;
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8041
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Lidl sport wasmiddel. Ik ben benieuwd wat het effect is als ik hier functionele jassen mee was. In het outdoor menu van de wasmachine W5 impregneer toegevoegd.
Afbeelding
Geralt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 219
Lid geworden op: di 31 maart 2015, 09:22
Mijn mountainbike: Fatbikers are better bouncers

In NL verkrijgbaar?
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5574
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Jurriaan schreef:Lidl sport wasmiddel. Ik ben benieuwd wat het effect is als ik hier functionele jassen mee was. In het outdoor menu van de wasmachine W5 impregneer toegevoegd.
Zit er een outdoor menu op een wasmaschine? Nooit geweten. *loopt nu naar zolder om te checken.
Gebruikersavatar
deefdeef
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1394
Lid geworden op: za 22 juni 2013, 11:43
Mijn mountainbike: Specialized Epic FSR comp 2017
Contacteer:

Precies mijn gedachte Dice.
Ik wil niks! Helemaal niks! -Heideroosjes-
Epic comp FSR 2017
Crave expert 2014
Strava
lid van TWC Ons Verzet, Schaijk
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5574
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Heb even snel gekeken maar zo'n menu zit er bij mij niet op. Verder ook niet gevraagd aan de vrouw des huizes want straks moet ik nog de was zelf doen. :roll:
Plaats reactie