goedkoop spul bij cyclewear.nl

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

En vrijdag al binnen! Mooi spul, maatvoering van AGU is wat ik ervan verwacht ofwel M=M.
DutchPlayer
All rounder
All rounder
Berichten: 139
Lid geworden op: ma 28 maart 2005, 16:28
Mijn mountainbike: Specialized Epic Comp M4
Contacteer:

Goeie online shop, snelle levering, geven goed advies per mail. Ik heb er een setje kleding gekocht en een bril, super spullen.

Had toevallig als vergelijking een wielren outfit gehad met mn verjaardag maar dan zo een fake setje wat dan ook zogenaamd coolmax moest zijn. Materiaal voelde een stuk dunner aan dan de kleding van Cyclewear.

Cyclewear.nl zeker een aanrader!
Gebruikersavatar
Adjeshag
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: do 1 november 2012, 23:50
Mijn mountainbike: Ghost SE5000

Kan iemand mij vertellen wat een goed jack is voor de winter op de site van cyclewear. Heb er weinig ervaring mee. Ik draag onder het Jack een thermoshirt en een fietsshirt met korte mouwen. Bij kou draag ik daarover een regenjack. Wil een 'normaal fietsjack', maar wat moet ik dan nemen?
!kk3
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 38
Lid geworden op: ma 7 oktober 2013, 14:14
Mijn mountainbike: Canyon Nerve AL29 | Canyon Nerve AL+ | Giant ATX970

ik heb er een Agu Muscula gekocht - heerlijke jas voor weinig - al enkele keren mee gereden zo rond het vriespunt
http://cyclewear.eu/agu-muscola-jack-blue-p-3027.html (ook in andere kleuren te krijgen)
Gebruikersavatar
Adjeshag
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: do 1 november 2012, 23:50
Mijn mountainbike: Ghost SE5000

Top zojuist hetzelfde Jack besteld. Ben benieuwd.
Gebruikersavatar
Adjeshag
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: do 1 november 2012, 23:50
Mijn mountainbike: Ghost SE5000

Jack zojuist binnen. Helemaal top en naar verwachting. 30 euro en op Futurumshop 70 euro, wat een verschil.
poiuytr
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 670
Lid geworden op: ma 22 april 2013, 11:31

Is het ruilen van producten voor een andere maat gratis bij cyclewear of zijn de retourkosten voor de klant?
Gebruikersavatar
Ziccy
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: za 12 oktober 2013, 12:18
Mijn mountainbike: Bulls Copperhead 3 - 2013

Maandagavond 23:00 uur twee jasjes (Agu Niagara en Muscola), een broek en sokken besteld. Vandaag is alles netjes geleverd, echt mooi spul, ben er blij mee, maten zijn ook zoals je verwacht.

Heel tevreden en zou er zo weer bestellen.
sander66
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 27 januari 2014, 22:28

heb ook net agu muscula binnen (nog geen 30 euro, das cheap!). Maatvoering is m.i. nog best ruim hoor. Heb normaal maat tussen M en L. Dus M besteld, meeste merken (Castelli/ Assos) zitten dan echt lekker strak. Dit jack zit ruimer, comfortabel in de winter, zeker. En kan er nog wat warme onderlaagjes onder aan. Ook fijn... maar had iets strakker gesneden kunnen worden. Misschien dat als ik in de winkel had gepast ik wel een S had genomen. Maar als je niet van superstrak houdt: prima maatvoering! Qua gebruik nog geen idee, iig stuk dunner dan mijn vorige winterjack (Gore, ook al zo ruim;))
stevegool
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 38
Lid geworden op: vr 5 november 2010, 21:07
Mijn mountainbike: Specialized SJ 26", Specializ SJ carbon,Specialized S Works SJ, Specialized Epic S Works AXS 2020

Bedankt voor de tip!

Net de Agu Muscula en een broek besteld.
Dep
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: do 16 januari 2014, 15:11

Laatst een Windtex 2.0 besteld. Na enkele keren gebruiken liet het stiksel van de zeem al los. Contact opgenomen en ze hebben een nieuwe opgestuurd. Ben erg benieuwd hoelang deze meegaat...
Dex
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1126
Lid geworden op: vr 31 augustus 2007, 16:12
Mijn mountainbike: Trek superfly 2017!
Contacteer:

mooie winkel met prettige bediening in de winkel. Vreemd is wel dat men op vrijdagmiddag 9 maart een nieuwsbrief stuurt dat men 9 jaar bestaat en men bij iedere bestelling gratis een Agu fietsbril t.w.v.23,95 cadeau geeft bij een bestelling boven 20.00 euro. ik heb 's ochtends voor 90 euro uitgegeven in de winkel, maar geen bril ontvangen!

Een mailtje later op de dag hierover gaf als antwoord: we hadden de actie pas later op de dag spontaan bedacht en kunnen u geen bril nasturen.... :~ :~

ik moet zeggen dat ik dit wel een erg slechte actie vind......en mijn gevoel bij deze shop wel een deukje gegeven heeft.
Trek Superfly 6 MTB 2018
Trek 1400 Race
Scottie2000
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 914
Lid geworden op: za 12 mei 2012, 17:01
Mijn mountainbike: 2016 YT Jeffsy comp pro, 2017 Giant Fathom LTD, 2019 Giant Anthem 29er1

@dex, da's inderdaad knudde.
Gezien de ervaringen met de 10x dat ik er besteld heb (en een aantal keren in de winkel geweest ben) zou ik dat niet verwachten.
Dex
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1126
Lid geworden op: vr 31 augustus 2007, 16:12
Mijn mountainbike: Trek superfly 2017!
Contacteer:

Dat had ik ook absoluut niet verwacht na het bezoek aan de winkel, want de hulp daar was absoluut top.

Ik had me als winkel i.i.g. niet zo laten kennen, maar goed. het is niet anders! Lekker fietsen is dé oplossing!
Trek Superfly 6 MTB 2018
Trek 1400 Race
poiuytr
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 670
Lid geworden op: ma 22 april 2013, 11:31

Wel leuke aanbieding nu bij cyclewear.
Twee zweetshirts AGU secco KM voor 34€, normaal kost een goed zweetshirt al 40€.
Heb er van de week twee gekocht + castelli sokken en muts. Dag erna pakket binnen.

Dit is toch wel een hele fijne webshop om te winkelen.
Verzendkosten mogen nog wel wat omlaag of gratis, dan is het echt helemaal een top winkel.
Plaats reactie