derks wielersport

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
RicardoRonkes
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 21
Lid geworden op: vr 16 september 2005, 20:59

Heeft iemand ervaring met deze online-winkel?
want ik heb hier een Spinder Hawk RH-2VF gezien voor maar 75 euro.

http://www.derks-wielersport.nl/catalog/
meisters
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 33
Lid geworden op: wo 23 februari 2005, 11:07
Mijn mountainbike: scott scale 20 model 2006

Het is een cranck besvestiging en daar gaat mijn voorkeur niet naar uit, ik heb liever een frame bevestiging.
Dit is beter voor de fiets heeft minder spanning op het frame, maar ik denk dat het een menings verschil is.
Maar je moet anders eens bij de Lidl en aldi of de makro heeft ze ook wel eens in de aanbieding, voor ongeveer 60 - 70 euros. met frame bevestiging en kantelbaar zodat je de kofferbak nog open krijgt als je de fietsen erop hebt staan.
Heb zelf ook die van de aldi al dikke 2 jaar maar een prima systeem..
Maar hoop dat je iets aan deze informatie hebt.

Groetjes :-q
RicardoRonkes
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 21
Lid geworden op: vr 16 september 2005, 20:59

Fietsdrager Spinder Hawk RH-2VF 2 fietsen framebevestiging -

het is er wel een met framebevestiging, maar het gaat me meer om het feit of deze zaak betrouwbaar is.

dit is het oude model met een vaste stang. bij het nieuwe model kan je de stang waar de klem aan zit bewegen.
Kjiratsiekoedel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2021
Lid geworden op: di 7 september 2004, 21:05
Mijn mountainbike: Kona Manomano

Ik heb weleens wat bij derks besteld. Ik kreeg wel eerst (deels) de verkeerde dingen.

En overall duurde het wel wat lang.

Maar met een telefoontje alles opgelost.
Rodger
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6170
Lid geworden op: do 27 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: <<<<< Yeti AS-X >>>>>
Contacteer:

RicardoRonkes schreef:maar het gaat me meer om het feit of deze zaak betrouwbaar is.
Ja hoor.
<3
lennart07
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 325
Lid geworden op: di 18 november 2003, 00:07
Mijn mountainbike: Principia & mijn racefiets: Cube
Contacteer:

Hoi,

Die vent is wel betrouwbaar volgens mij heb er al een paar keer wat gekocht. Als ik wat koop daar dan haal ik het wel zelf op. Met verzenden heb ik zelf geen ervaringen, heb wel van een vriend gehoord dat het ff kan duren maar die kreeg er wel iets extra's bij.

Als je hier op het forum zoekt dan is er geloof ik nog een topic over hem
Principia!!!
Cube???
JaNuZz
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 18
Lid geworden op: di 29 maart 2005, 22:39
Mijn mountainbike: Kona Kula Deluxe
Contacteer:

Zou eerst wel ff bellen voor de zekerheid of ze het op voorraad hebben! voordat je iets online besteld en betaald. Ik heb een paar maand geleden een paar egg-beaters SL besteld omdat ze daar goedkoop waren.
Na via pay-pal betaald te hebben en na 14 dagen niets gehoord te hebben, maar eens de orderstatus wat grondiger bekeken. Toen bleek dat ie ergens op paypal processing stond, terwijl het geld allang afgeboekt was. Ik dus mailen, en de volgende dag was de status upgedated . Maar na enkele dagen nog steeds geen egg-beaters in de bus,
Dus maar weer gemailed waar ze bleven.
Na 2 dagen antwoord, dat ze niet op voorraad zijn en eind juli waarschijnlijk binnenkomen. Ik op vakantie, komt half augustus weer terug en nog steeds niets binnen. Weer gemailed, krijg 2 dagen later antwoord dat er een probleem tussen de importeur en fabrikant over het te leveren assortiment ofzo en dat de SL niet meer leverbaar is :o en dat ik maar een andere type eggbeater moet uitzoeken tegen bijbetaling van het verschil (die veel duurder waren dan ergens anders, alleen de SL was goedkoop daar)

Daar heb ik natuurlijk voor bedankt en mijn geld terug gevraagd (en na een maand teruggekregen) , dus in totaal 3 maand verder en geen pedalen :-{

Ik heb ze daarna toen op e-bay uit Amerika besteld, 10 euro goedkoper en binnen 5 dagen in huis!

Ik ben verder wel netjes en correct behandeld, en een vriend van me bestelde er iets wat wel op voorraad was en had dat binnen 2 dagen in huis
Tinman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2660
Lid geworden op: vr 24 oktober 2003, 15:49
Mijn mountainbike: Van Nicholas Redwood Ti + Scott Scale 700 SL
Contacteer:

bij Derks duurt inderdaad alles erg lang

wel betrouwbaar...

SRAM 990 cassette besteld maar kreeg een 970
Na een mailtje heeft hij me een pakketzegel opgestuurd zodat ik de cassette kon terugsturen. Na een paar dagen de andere cassette retour gekregen (2006 model voor nog geen 40 euro :-q)
thuse
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: do 6 oktober 2005, 14:39
Mijn mountainbike: Gary fisher sugar 4+

Derks wielersport levert een zeer slechte service, als ik jou was zou ik daar niks bestellen. Ik heb daar 2 maanden geleden ook wat besteld toen bleek dat er een artikel ontbrak, zouden ze dat tot 3 keer toe nasturen, het was 'kwijtgeraakt bij de post' zeiden ze, ik heb het nu geannuleerd en zit alweer 2 weken op mijn geld te wachten. :evil:
MTB4Life
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 193
Lid geworden op: wo 30 juni 2004, 15:01
Mijn mountainbike: Superia 'Crosser'
Contacteer:

nadeel van de drager is dat het niet verstelbare bevestigingspunten zijn.
RicardoRonkes
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 21
Lid geworden op: vr 16 september 2005, 20:59

ik heb inmiddels een spinder hawk gekocht bij mij lbs. kreeg nog 15% korting via mijn werk ook.
breakdown
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 13 januari 2008, 06:18

Ik heb deze topic via google gevonden. Hopelijk vinden jullie het niet erg als ik een oude topic ophaal.
Ik wil hier ook eventjes m'n mening plaatsen aangezien mijn review op hun site gewoon wordt gewist, wegens niet volledig positief (2 sterren op 5)
Ik heb een paar weken geleden een AXA Defender ringslot daar besteld. Verzending ging heel snel, had em de volgende dag na ontvangst van betaling al ontvangen. Daarover was ik heel tevreden, stond ook in review.
Maar dan bleek dat er helemaal geen montage accessoires erbij waren zoals normaal in de winkel. Dan daarover 2 keer gemaild en geen reactie. Dan maar een review op hun site geschreven dat ik tevreden was dat de levering snel was, maar dat je niks van hun service moet verwachten.
Dan paar dagen later was die recensie gewoon gewist van de site. Dus dan moet ik maar m'n mening elders gaan plaatsen, dus via ervaringen op google.

Samengevat: snelle levering, service en contact.... daar moet je niks van verwachten.
Ik heb geen ervaring met garantie, maar ik denk dat aangezien service en contact slecht zijn, je veel problemen zult verwachten indien je beroep moet doen op garantie. Veel blablabla op de site, maar niks van die voorwaarden wordt effectief uitgevoerd.

Ik koop er alleszins nooit meer !!
SnelleJonge
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2056
Lid geworden op: di 27 december 2005, 18:11

Ik heb er is iets gehaald, woon er namelijk vlak bij. Die vent komt behoorlijk chaotisch over viel me op, ik zou dan ook niet snel iets via de site bestellen. Hij is soms wel goedkoop met z'n spulletjes.

En dat er vaak iets kwijtraakt tijdens het verzenden sta ik niet van te kijken, hij heeft namelijk een paar van die oldtimers (bejaarden) in dienst die alles verzendklaar maken.
Schorem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3943
Lid geworden op: ma 12 maart 2007, 13:16
Mijn mountainbike: Pantsman® 29-er
Contacteer:

breakdown schreef: Maar dan bleek dat er helemaal geen montage accessoires erbij waren zoals normaal in de winkel.
Als een fietsenzaak een AXA Defender besteld dan word deze aan de fietsenzaak altijd zonder bevestigings materiaal geleverd.
Dit had u van tevoren natuurlijk even kunnen checken en er extra bij kunnen kopen.
Ik denk dat ''de winkel'' die u beschrijft het betreffende slot in een blisterverpakking en voor 5 euro duurder aanbied.
Een beetje jammer dat u een detaillist op een website zwart zit te maken!

En dat moest ik nou even kwijt! :tong
breakdown
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 13 januari 2008, 06:18

Het zou me duurder gekost hebben, moest ik die 5 EUR korting niet hebben gekregen voor de eerste aankoop. In een andere webshop werden die wel met bevestigingsmateriaal geleverd.
ok, nu losstaand van het feit of dat nu zonder of met beugels wordt geleverd....
Heb ik geen antwoord gekregen van die winkel.... dus contact en service na verkoop (met mijn ervaring) blijven nog steeds slecht.
Ik heb wel vermeld dat ik heel tevreden was over de snelheid van de levering. Dus dat heeft niks te maken met zwart te maken, ik vertel gewoon de feiten.
Plaats reactie