bike-components.de

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
odp
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 286
Lid geworden op: za 4 april 2015, 15:27

ik hoor van mijn voormalige collegas dat het langzaam aan beter zou moeten worden.

Deze hoeveelheid bestellingen hebben ze nog nooit meegemaakt.
Gebruikersavatar
sanderc
All rounder
All rounder
Berichten: 63
Lid geworden op: di 12 februari 2013, 21:39
Mijn mountainbike: cube analog 27,5"

Ik heb 8 juni hier een nieuwe voorband besteld (barzo 27.5x2.35) omdat deze niet meer voorradig was bij hollandbikeshop. Vandaag 11 juni al in huis!

Nu nog in afwachting van de achterband (mezcal) en wat klein spul van hollandbikeshop, track n trace inmiddels ontvangen dus zal wel niet lang meer duren.

Maar dus wel weer een goede ervaring erbij voor bike-components :-q
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Volgens mij zag ik vandaag of gisteren een post op FB voorbij komen waarin ze aangaven voorlopig te stoppen met de social mediakanalen, zodat de bemensing van dat team kan worden ingezet bij het wegwerken van de achterstanden. Slim :-q
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

9 juni is de bestelling klaar voor verzenden. Nu is het nog geen 9 juni :lol: O wacht er staat 2020. :tong
Ik neem aan dat ze volgende week er wel tijd voor hebben, dus mijn verzoek aan jullie. Stop even met bestellen bij BC :bier:
Refie1
All rounder
All rounder
Berichten: 57
Lid geworden op: do 28 mei 2015, 09:14

Refie1 schreef: do 7 mei 2020, 11:57 En als het is overgedragen, blijft het nog een week in het export center van DHL. :-{
Nu, dinsdag besteld vandaag (vrijdag) binnen :-q
Canyon CF SLX, SW Epic alu, Canyon endurace CF SLX, SW Roubaix, Ridley supercross
hurck
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 419
Lid geworden op: ma 7 maart 2011, 11:17

Hier toch ook nog zo snel als voorheen. Vrijdag 27/8 in de late avond besteld, woensdag 1/9 al in de voormiddag in mijn bezit.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29835
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Ben een beetje klaar met Bike Components.
Alles wat ik de laatste keer wilde bestellen was bij Bike24 aanmerkelijk godkoper.
Totale verschil vd order was bijna 15%.
Dan moet je dus voor alles een Price Alert doen, linkje vd andere website meesturen enz.
Terwijl ze heel goed weten wat het bij de concurrent kost.
En dan wachten tot het toegekend wordt (en dan is het nog steeds niet goedkoper dan bij de buren, maar dezelfde prijs) terwijl ik het bij de buurman gewoon voor die lage prijs in mn winkelmandje kan leggen en meteen afrekenen.
Ze hebben duidelijk een andere strategie gekozen. Prima, maar die ga ik niet financieren.
(Jullie misschien wel, vooral doen waar je je goed bij voelt)
En omdat er een velg bij zat gingen ook de verz.kosten van 9,95 naar 19,95 (Spanje), terwijl het bij Bike24 gewoon 9,95 blijft.
Dus totale order bij BC 15% duurder dan Bike24 en 10 euro extra verz.kosten :~
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

Deze conclusie heb ik al een tijd geleden getrokken. Voor mij voornamelijk r2-bike en bike24. Heel af en toe nog wel BC als niemand anders het heeft
hurck
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 419
Lid geworden op: ma 7 maart 2011, 11:17

ThaSingleTrackMastah schreef: di 8 september 2020, 01:27 Ben een beetje klaar met Bike Components.
Alles wat ik de laatste keer wilde bestellen was bij Bike24 aanmerkelijk godkoper.
Totale verschil vd order was bijna 15%.
Dan moet je dus voor alles een Price Alert doen, linkje vd andere website meesturen enz.
Terwijl ze heel goed weten wat het bij de concurrent kost.
En dan wachten tot het toegekend wordt (en dan is het nog steeds niet goedkoper dan bij de buren, maar dezelfde prijs) terwijl ik het bij de buurman gewoon voor die lage prijs in mn winkelmandje kan leggen en meteen afrekenen.
Ze hebben duidelijk een andere strategie gekozen. Prima, maar die ga ik niet financieren.
(Jullie misschien wel, vooral doen waar je je goed bij voelt)
En omdat er een velg bij zat gingen ook de verz.kosten van 9,95 naar 19,95 (Spanje), terwijl het bij Bike24 gewoon 9,95 blijft.
Dus totale order bij BC 15% duurder dan Bike24 en 10 euro extra verz.kosten :~
Alltricks of probikeshop dan geen optie voor jou? Die hebben dikwijls scherpe prijzen en de verzendkosten naar België zijn goedkoop, misschien naar Spanje ook aangezien dat ook een buurland is van Frankrijk. Die hebben een iets ander gamma dan de Duitsers, maar daar heb ik de laatste tijd toch meer mijn gading gevonden.

Bike24 bestel ik als het niet anders gaat aangezien ze met dpd werken, en die hier een platte ramp zijn. Bike-discount doet het beter, vergelijkbare prijzen en de keuze uit dpd of dhl.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29835
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Ik zal Alltricks of Probikeshop eens proberen de volgende keer.
Alltricks heeft volgens mij zelfs een Spaanse site.
Er zijn trouwens ook voordelige Spaanse webshops, die verzenden zelfs gratis naar Spanje en Portugal.
Maar vaak mis je dan net 1 of 2 parts, waardoor je nog steeds naar de Duitsers moet.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

hurck schreef: di 8 september 2020, 09:10
ThaSingleTrackMastah schreef: di 8 september 2020, 01:27 Ben een beetje klaar met Bike Components.
Alles wat ik de laatste keer wilde bestellen was bij Bike24 aanmerkelijk godkoper.
Totale verschil vd order was bijna 15%.
Dan moet je dus voor alles een Price Alert doen, linkje vd andere website meesturen enz.
Terwijl ze heel goed weten wat het bij de concurrent kost.
En dan wachten tot het toegekend wordt (en dan is het nog steeds niet goedkoper dan bij de buren, maar dezelfde prijs) terwijl ik het bij de buurman gewoon voor die lage prijs in mn winkelmandje kan leggen en meteen afrekenen.
Ze hebben duidelijk een andere strategie gekozen. Prima, maar die ga ik niet financieren.
(Jullie misschien wel, vooral doen waar je je goed bij voelt)
En omdat er een velg bij zat gingen ook de verz.kosten van 9,95 naar 19,95 (Spanje), terwijl het bij Bike24 gewoon 9,95 blijft.
Dus totale order bij BC 15% duurder dan Bike24 en 10 euro extra verz.kosten :~
Alltricks of probikeshop dan geen optie voor jou? Die hebben dikwijls scherpe prijzen en de verzendkosten naar België zijn goedkoop, misschien naar Spanje ook aangezien dat ook een buurland is van Frankrijk. Die hebben een iets ander gamma dan de Duitsers, maar daar heb ik de laatste tijd toch meer mijn gading gevonden.

Bike24 bestel ik als het niet anders gaat aangezien ze met dpd werken, en die hier een platte ramp zijn. Bike-discount doet het beter, vergelijkbare prijzen en de keuze uit dpd of dhl.
Bike24 bezorgt met GLS tegenwoordig. Ging prima!
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
Oli4k
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1547
Lid geworden op: zo 22 januari 2017, 19:25
Mijn mountainbike: Axevo FX27 | ♻︎ Matrix F-22 | ♻︎ C'dale Prophet SL 650b
Contacteer:

ThaSingleTrackMastah schreef: di 8 september 2020, 17:19 Ik zal Alltricks of Probikeshop eens proberen de volgende keer.
Alltricks heeft volgens mij zelfs een Spaanse site.
Er zijn trouwens ook voordelige Spaanse webshops, die verzenden zelfs gratis naar Spanje en Portugal.
Maar vaak mis je dan net 1 of 2 parts, waardoor je nog steeds naar de Duitsers moet.
Die zijn toch van/met Bikester? Lijkt hun Franse tak maar ik kan me vergissen. Ik zag zelfs Alltricks advertenties IN de Decathlon in Orange (FR). Die doen blijkbaar ook iets samen.
hurck
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 419
Lid geworden op: ma 7 maart 2011, 11:17

Kapitein Iglo schreef: di 8 september 2020, 20:43
hurck schreef: di 8 september 2020, 09:10
Alltricks of probikeshop dan geen optie voor jou? Die hebben dikwijls scherpe prijzen en de verzendkosten naar België zijn goedkoop, misschien naar Spanje ook aangezien dat ook een buurland is van Frankrijk. Die hebben een iets ander gamma dan de Duitsers, maar daar heb ik de laatste tijd toch meer mijn gading gevonden.

Bike24 bestel ik als het niet anders gaat aangezien ze met dpd werken, en die hier een platte ramp zijn. Bike-discount doet het beter, vergelijkbare prijzen en de keuze uit dpd of dhl.
Bike24 bezorgt met GLS tegenwoordig. Ging prima!
Gls bengelt onderaan bij dpd in mijn vervoerderservaringen, dus niet echt een verbetering :D
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Tsja, dan ben je reddeloos verloren :tong
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29835
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Dus iets besteld bij de concurrentie. :kiss:
Mijn Bike24 pakket kwam nog gewoon met DPD en was ongewoon snel.
Zelfs sneller dan de track and trace.
Voelen ze de hete adem vd concurrentie in hun nek en kan het nu ineens wel ?
(kan dit wel in een BC topic?)
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Plaats reactie