bike-components.de

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
crafty
All rounder
All rounder
Berichten: 76
Lid geworden op: ma 1 mei 2006, 15:03
Mijn mountainbike: Giant XTC 840

LTS Biker schreef:Betalingen binnen de EU horen kosteloos te zijn.
Je hebt wel alle betalings gegevens nodig. IBAN/BIC.
Online winkels sturen die vaak meteen mee met de rekening.
Alleen bij de postbank weet ik niet hoe ik intenationaal moet overschrijven.
Bij SNS gaat het makkelijk, alleen moet je veel invullen, bijv ook adres ipv alleen woonplaats.
binnen landen die ook de euro hebben is dat geloof ik, zelfde geld voor flappentappen in het buitenland, in Euro landen is dat gratis, maar in b.v. Engeland zijn er wel transactie kosten.
gewoon gaan met die handel
_________________
GLAHFOT
mijn FotoStorm
Steel farmer
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 222
Lid geworden op: di 23 november 2004, 19:58
Mijn mountainbike: is continu in aanbouw
Contacteer:

Flinke tijd terug bestelling gedaan bij bikecomponents. Netjes binnen een paar dagen een mailtje gedaan dat het wat alngere duurde met een onderdeel en de vraag of ik het pakketje zo wou hebben of wou wachten. Een x aantal dagen later mailtje gekregen dat het op de bus gedaan was en twee dagen later stonden ze voor de deur. Moest een handtekening zetten voor ontvangst en zat allemaal prima verpakt. Superzaak!

greet Casper
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4105
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

Heb mn tweede pakketje in korte tijd bij deze shop in bestelling staan. Allemaal zeer netjes afgehandeld... Ben benieuwd hoe lang t duurt.
⛧⛧⛧
crafty
All rounder
All rounder
Berichten: 76
Lid geworden op: ma 1 mei 2006, 15:03
Mijn mountainbike: Giant XTC 840

ik heb een week geleden het geld overgemaakt, mag nu wel eens binnen zijn vind ik....
gewoon gaan met die handel
_________________
GLAHFOT
mijn FotoStorm
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4105
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

crafty schreef:ik heb een week geleden het geld overgemaakt, mag nu wel eens binnen zijn vind ik....
bij mij was het max. 4 dagen. Anders mail je ze even. Ik betaal via ABN.
⛧⛧⛧
crafty
All rounder
All rounder
Berichten: 76
Lid geworden op: ma 1 mei 2006, 15:03
Mijn mountainbike: Giant XTC 840

ik heb vrijdag de 16e overgemaakt, ik weet niet meer hoe laat, als het tegen 4 uur was hebben ze het pas maandag in behandeling genomen ben ik bang, in dat geval is het geld nu 5 dagen onderweg, ik wacht nog even af, ik betaal via SNS.
gewoon gaan met die handel
_________________
GLAHFOT
mijn FotoStorm
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4105
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

Weer een pakketje mogen ontvangen van bike-components. Gister opgestuurd, vandaag al in huis.
⛧⛧⛧
crafty
All rounder
All rounder
Berichten: 76
Lid geworden op: ma 1 mei 2006, 15:03
Mijn mountainbike: Giant XTC 840

vandaag is eindelijk mn bestelling verstuurd, de sns bank is niet echt snel te noemen de 16e overgemaakt en nu pas binnen bij bc.
gewoon gaan met die handel
_________________
GLAHFOT
mijn FotoStorm
crafty
All rounder
All rounder
Berichten: 76
Lid geworden op: ma 1 mei 2006, 15:03
Mijn mountainbike: Giant XTC 840

vanmorgen om 8:30 stond DPD voor de deur met een doos van Cust tec (fietssport groothandel ofzo) :P , goed verpakt, prima voormekaar; voor een prijs waar de plaatselijke fietsenhandel jalours op is ;)
alleen jammer dat de bank de transactie verk#t had waardoor het wat lang duurde.
gewoon gaan met die handel
_________________
GLAHFOT
mijn FotoStorm
Gebruikersavatar
Knerbert
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1057
Lid geworden op: ma 22 maart 2004, 12:25
Contacteer:

Net wat bestellingkjes gedaan bij deze jongens. Voor de zekerheid 't pakket maar naar mijn werk laten komen, we hebben vaker de DPD over de vloer dus dat gaat zeker meehelpen. Keep you posted !!
!! 26inch en dikke banden !!
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5894
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

08-07-06 bestelling geplaatst. 09-07-06 "Auftragseingang" per mail ontvangen en geld overgemaakt. 19-07-06 pakket ontvangen. (Werd overigens door de TPG bezorgd.)

Nobby Nic voor € 24,50 (!), Magura remblokken (disc) € 13,50 (!)
Aantrekkelijke prijzen. Mede gezien de lage verzendkosten zal ik er zeker vaker een bestellling doen.
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
May
All rounder
All rounder
Berichten: 57
Lid geworden op: di 4 juli 2006, 10:53

Moet niet altijd positief zijn hé.

Heb een bestelling gedaan op 8 MEI en ontvangen 2 dagen geleden.(18 juli).

Na 2 weken kreeg ik een meel dat er iets niet in stock was (crank brothers en carbon ti), dan enkele dagen later terug (is waarschijnlijk een automatische meel zodat je weet hoe ver je bestelling staat)
en zomaar verder om de drietal dagen. Dan een meel of ik wou wachten op de crank brothers? Ik heb mijn bestelling laten afkomen.
2 of 3 dagen later ontvangen. Levering was verkeerd, terug gestuurd (7.5€) Ondertussen moest mijn geld terug overgemaakt worden van die crank brothers (wat uiteindelijk 3 weken heeft geduurd)
Ondertussen hun excuses van het verkeerd geleverd product.
Maar nog geen uur later den automatische meel met stand van zaken dat het nog niet kan opgestuurd worden wegens niet in stock.
Vorige week kreeg ik een telefoon van bike-components, of ik een t-shirt wou of een xt ketting als compensatie.
Die mooi meegeleverd was met nog maar eens excuses.

Maar den volgende keer koop ik terug bij hun.
Ben ook zelfstandig en er kan altijd eens iets mislopen, vooral als er iemand nieuw in dienst is.

May
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4105
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

Ik vind toch netjes dat ze iets ter compensatie doen. Bij mij hadden van een Thomson stuurpen 20 euro afgehaald, omdat hij overal goedkoper was. Ook erg netjes.
⛧⛧⛧
Sjef
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1615
Lid geworden op: do 30 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Cannondale Trigger / Orbea Rise
Contacteer:

xRemcox schreef:Ik vind toch netjes dat ze iets ter compensatie doen. Bij mij hadden van een Thomson stuurpen 20 euro afgehaald, omdat hij overal goedkoper was. Ook erg netjes.
Goed om te horen, heb je dat zelf aangegeven?
Wat me namelijk opvalt is dat ze met een hoop spullen erg goedkoop zijn, maar dat ze soms toch aardig hoger zitten. Als ze er wat van af zouden doen dan zou je toch alles bij dezelfde tent kunnen halen.
Don't go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail.

A. Einstein
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4105
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

Ik heb hun gemailt en gezegd dat deze bij veel shops veel goedkoper was, alleen dat er een levertijd van een week/2 weken op zat. Toen mailden ze terug dat die stuurpennen in grote partijen werden opgekocht en dat hun zelf deze stems gewoon los bestelden. Dan wordt het automatisch duurder. en voor de rest zijn ze verder wel erg goedkoop en helemaal met die verzendkosten die ze hanteren.
⛧⛧⛧
Plaats reactie