Hoi MJV,MJV schreef: ↑di 20 oktober 2020, 21:28 Ik heb laatst ook problemen gehad met Wiggle i.c.m. GLS. Aantal pogingen en toen niets meer. Hoegenaamd zouden we niet thuis geweest zijn.
Enfin, de truck is dat je hier je internationale code moet omzetten naar een NL-code: https://gls-group.eu/EU/en/parcel-tracking
Die kun je i.c.m. je postcode gewoon bij GLS NL invoeren. Dan kun je hopelijk meer data (een huisnummer?) zien. Succes.
Dank voor de tip. Ik had dat van het weekend inmiddels ook uitgevogeld. Op de NL website staat staat geen extra info. Behalve dan het NL tracking nummer.
Daarmee had Ik nog even een telefoontje gepleegd naar GLS. Ze kunnen daar de GPS coördinaten zien van de bezorger op het moment waar de status is gewijzigd "afgeleverd". De locatie bleek recht voor ons huis te zijn. Daarna is men gaan proberen de bezorger te bellen. Zowel de klantenservice als het depot kon hem zowel gisteren als vandaag niet bereiken (terwijl hij bereikbaar zou moeten zijn). En dan houdt het eigenlijk op voor de 1e lijn klantenservice. Men adviseert om het bij Wiggle te melden, maar dat had ik eigenlijk al gedaan. Wiggle (GLS Klant/opdrachtgever) heeft een onderzoek laten starten. Ik heb nog geen reactie van Wiggle gehad, maar ik neem aan dat ze dit netjes oplossen.
Bij de bestelling zat een reynolds freehub body. Wiggle was de enige plek die ik kon vinden waar die op voorraad was en ook nog eens goed geprijsd. Maar ik had de laatste uit Wiggle’s voorraad. Dus als het pakket niet boven water komt moet ik verder zoeken. Balen.
Even afwachten dus.