www.wiggle.co.uk

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Oli4k
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1547
Lid geworden op: zo 22 januari 2017, 19:25
Mijn mountainbike: Axevo FX27 | ♻︎ Matrix F-22 | ♻︎ C'dale Prophet SL 650b
Contacteer:

Ok, helder. Misschien dat ik dan toch nog wel durf te bestellen.
Gebruikersavatar
Bokmaaa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 762
Lid geworden op: wo 25 januari 2017, 13:17
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX9

Inderdaad, tijdens de overgang verandert er niets. Alles hangt af van de onderhandelingen in 2020 hoe het er daarna gaat uitzien.
DanielR
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 32
Lid geworden op: di 17 juni 2014, 08:09
Mijn mountainbike: Isaac baryon

Ik heb bij Wiggle op 28 april een achterderailleur besteld en deze is zaterdag 2 mei al geleverd. Gewoon op gratis verzenden klikken. Is waarschijnlijk net zo snel. Vanuit Engeland versturen gaat ook een stuk sneller dan vanuit Duitsland.Het valt me op dat DHL er vrij lang over doet om vanuit Duitsland iets in Nederland te krijgen.
jawi91
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 165
Lid geworden op: do 6 april 2017, 18:30

DanielR schreef: ma 4 mei 2020, 11:56 Ik heb bij Wiggle op 28 april een achterderailleur besteld en deze is zaterdag 2 mei al geleverd. Gewoon op gratis verzenden klikken. Is waarschijnlijk net zo snel. Vanuit Engeland versturen gaat ook een stuk sneller dan vanuit Duitsland.Het valt me op dat DHL er vrij lang over doet om vanuit Duitsland iets in Nederland te krijgen.
Met welke koeriers dienst gaat het in Nederland verder na Parcelforce?
Mijn bestelling is verzonden op 1 mei en heb vandaag 7 mei nog niks ontvangen, ook de gratis verzend optie.
DanielR
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 32
Lid geworden op: di 17 juni 2014, 08:09
Mijn mountainbike: Isaac baryon

Het is in Nederland door GLS bezorgd.
Gebruikersavatar
Patrick_V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2239
Lid geworden op: vr 23 maart 2012, 09:02
Mijn mountainbike: Canyon Stoic 3

Inderdaad GLS

De bezorging van mijn pakketje wordt ook weer spannend. Het Nederlands GLS depot was gesloten bij aankomst vanuit GB :bier:
Het zou in principe vandaag bezorgd worden maar ik heb er een hard hoofd in.
Bestelling heb ik trouwens 31-5 geplaatst. Je moet geen haast hebben bij Wiggle momenteel :lol:

edit Dat viel mee, gisteren 5-6 alsnog netjes bezorgd :-q
twowheeler
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 845
Lid geworden op: do 22 september 2011, 20:16
Mijn mountainbike: Radon Skeen Trail CF10

Hier ook weer een positieve ervaring. Mega snelle bezorging zonder ervoor te hebben betaald, levering zou eigenlijk 23ste zijn maar gisteren al binnen gekregen
Who needs roads when there's dirt
Gebruikersavatar
Ook Peter
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1057
Lid geworden op: wo 16 september 2015, 08:45
Mijn mountainbike: Kleurig; (Commencal, Cotic, Project12, Sparta)

Zaterdag besteld, woensdag geleverd.
Gezien de korting (58%) die ik kreeg op een RaceFace Turbine wiel had ik geen hoge eisen aan de leveringstijd maar die is wat mij betreft goed. Ook GLS trouwens.
Lekker fietsen!
kenza750
All rounder
All rounder
Berichten: 106
Lid geworden op: do 16 januari 2014, 17:18
Mijn mountainbike: Sensa 'Gold digger' Sella TNT

Woensdagmiddag besteld, maandagochtend geleverd 👍🏼

Ik had gekozen voor de goedkoopste verzendmethode. Indicatie van levertijd was een week langer maar de order is toch direct geleverd.

Wat mij betreft een aanrader.
Gebruikersavatar
FranX78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 466
Lid geworden op: zo 4 maart 2007, 14:43

Hoi,
Weet iemand welke partij voor Wiggle in Nederland pakketten bezorgd?

Gisteren zag ik namelijk dat de status van mijn bestelling veranderd was naar delivered (zonder dat ik een pakketje heb gehad).
Ik en mijn vrouw waren beide vanuit thuis aan het werken, maar 12:30u zijn we even een blokje om gelopen en rond 13:00 uur waren we weer thuis. Later die middag zag ik dus dat het pakket bezorgd zou zijn. Parcelforce (pakketjes bezorger voor Wiggle) gaf deze info:
"Je pakket is op donderdag 15 oktober 2020 om 12:41 uur bezorgd en getekend door Frank".
Ik heb mijn buren heb echter niets ontvangen en voor zover ik weet ben ik de enige Frank in de straat en ik het zeker niet getekend. Ik heb al een berichtje naar Wiggle gestuurd, maar behalve de auto reply dat het druk was en het antwoord wat langer op zich kon laten wachten, heb ik nog geen reactie gehad.

Als iemand weet weet welke partij in Nederland voor Wiggle/parcelforce pakketjes bezorgd zou ik wellicht met die partij contact op kunnen nemen. De parcelforce traceer code werkt niet op de track/trace pagina's van de bekende NL vervoerders (PostNL, DHL, DPD, GLS, UPS, ...)
kenza750
All rounder
All rounder
Berichten: 106
Lid geworden op: do 16 januari 2014, 17:18
Mijn mountainbike: Sensa 'Gold digger' Sella TNT

Volgens mij was t GLS
Gebruikersavatar
FranX78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 466
Lid geworden op: zo 4 maart 2007, 14:43

thanks,
Ik zag nu op de parcelforce website GLS inderdaad ook staan als europese partner. Dus dat klinkt wel logisch. Ik zal morgen een belletje wagen naar GLS.
Ben benieuwd, want de GLS track trace pagina pikt de code niet.
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Ik denk dat ze met verschillende koeriers in NL samenwerken.
Afgelopen vrijdag is de fiets die ik bij Wiggle besteld had bezorgd door PostNL.

Over het algemeen ben ik behoorlijk tevreden over Wiggle.
Bestellingen gaan doorgaans probleemloos, en met de helpdesk/service heb ik -een paar jaar geleden alweer- ook goede ervaringen opgedaan.
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
FranX78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 466
Lid geworden op: zo 4 maart 2007, 14:43

In dit geval is het GLS. Wiggle heeft een onderzoek laten starten bij hun "delivery partner". Dus ben benieuwd.

Ik heb ook nooit ontevredenheid gehad over Wiggle. Dus los van de uitkomst van het onderzoek ben ik er van overtuigd dat Wiggle het wel netjes op zal lossen.
MJV
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 383
Lid geworden op: ma 31 oktober 2016, 21:45

FranX78 schreef: vr 16 oktober 2020, 21:29 Hoi,
Weet iemand welke partij voor Wiggle in Nederland pakketten bezorgd?

Gisteren zag ik namelijk dat de status van mijn bestelling veranderd was naar delivered (zonder dat ik een pakketje heb gehad).
Ik en mijn vrouw waren beide vanuit thuis aan het werken, maar 12:30u zijn we even een blokje om gelopen en rond 13:00 uur waren we weer thuis. Later die middag zag ik dus dat het pakket bezorgd zou zijn. Parcelforce (pakketjes bezorger voor Wiggle) gaf deze info:
"Je pakket is op donderdag 15 oktober 2020 om 12:41 uur bezorgd en getekend door Frank".
Ik heb mijn buren heb echter niets ontvangen en voor zover ik weet ben ik de enige Frank in de straat en ik het zeker niet getekend. Ik heb al een berichtje naar Wiggle gestuurd, maar behalve de auto reply dat het druk was en het antwoord wat langer op zich kon laten wachten, heb ik nog geen reactie gehad.

Als iemand weet weet welke partij in Nederland voor Wiggle/parcelforce pakketjes bezorgd zou ik wellicht met die partij contact op kunnen nemen. De parcelforce traceer code werkt niet op de track/trace pagina's van de bekende NL vervoerders (PostNL, DHL, DPD, GLS, UPS, ...)
Ik heb laatst ook problemen gehad met Wiggle i.c.m. GLS. Aantal pogingen en toen niets meer. Hoegenaamd zouden we niet thuis geweest zijn.

Enfin, de truck is dat je hier je internationale code moet omzetten naar een NL-code: https://gls-group.eu/EU/en/parcel-tracking

Die kun je i.c.m. je postcode gewoon bij GLS NL invoeren. Dan kun je hopelijk meer data (een huisnummer?) zien. Succes.
Plaats reactie