Mantel Tweewielers

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Mike123
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 940
Lid geworden op: ma 7 oktober 2013, 23:13

Van de week een paar tubeles vernielen gekocht. Netjes op tijd thuis geleverd gekregen. Even uitpakken natuurlijk. Blijk ik 1 dopje op het ventiel niet vast te kunnen draaien. Nee, niet zo vast als echt vast maar gewoon zoda het dopje er niet af trilt.
Ik was de volgende dag in de buurt in Arnhem dus even naar binnen toe. Bij de balie ingeleverd. Doorgelopen naar boven, zelfde vernielen gepakt. Ook bij dit setje is 1 dopje er niet goed op te draaien. Medewerker vond het ook raar. Misschien iets beschadigd af fabriek, geen idee.
Maar in overleg de 2 vernielen die wel goed waren weer meegenomen en de 2 slechte achtergelaten.
Was geen probleem.
Gebruikersavatar
Dennisvdb
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 895
Lid geworden op: ma 23 maart 2015, 21:44

Leuke klant, kom even alles vernielen...
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2477
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

:lol: en dan zeiken over een ventieldopje ......... :tong :bier:
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Gebruikersavatar
Dennisvdb
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 895
Lid geworden op: ma 23 maart 2015, 21:44

Wat is dat? Je bedoeld een vernieldopje?
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29958
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Als je het vernieldopje los schroeft, dan kan je de boel opblazen. :winkie:
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2477
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

ThaSingleTrackMastah schreef: za 19 oktober 2019, 20:39 Als je het vernieldopje los schroeft, dan kan je de boel opblazen. :winkie:
:P :-q
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Gebruikersavatar
No Biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 756
Lid geworden op: za 19 maart 2011, 21:26
Mijn mountainbike: Iets van metaal, kunststof en rubber

Snelle verzending van de Black Friday deal :-q
Rsw85
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 182
Lid geworden op: vr 3 april 2009, 14:34
Mijn mountainbike: Orbea Alma M50

Eén keer besteld bij Mantel en een super snelle goede levering. Ook één keer in de winkel in Arnhem geweest maar dat was een tegenvaller voor wat betreft onderdelen en accesoires. Zoveel ruimte en mogelijkheden om spullen te laten zien en een gave winkelervaring te hebben met al die mooie spulletjes maar dat wordt er bij lange na niet uitgehaald. Heel veel lege schappen en een klein assortiment vergeleken met de webwinkel. echt een tegenvaller. De nadruk ligt uiteraard bij de fietsenverkoop en die staan er genoeg en het zal vast erg goed gaan maar als ik accesoires wil shoppen dan geen Mantel Arnhem meer.
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2477
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Rsw85 schreef: di 7 januari 2020, 11:41 Eén keer besteld bij Mantel en een super snelle goede levering. Ook één keer in de winkel in Arnhem geweest maar dat was een tegenvaller voor wat betreft onderdelen en accesoires. Zoveel ruimte en mogelijkheden om spullen te laten zien en een gave winkelervaring te hebben met al die mooie spulletjes maar dat wordt er bij lange na niet uitgehaald. Heel veel lege schappen en een klein assortiment vergeleken met de webwinkel. echt een tegenvaller. De nadruk ligt uiteraard bij de fietsenverkoop en die staan er genoeg en het zal vast erg goed gaan maar als ik accesoires wil shoppen dan geen Mantel Arnhem meer.
pssst , Utrecht en Den Bosch hetzelfde ..... :-q
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2636
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

Rsw85 schreef: di 7 januari 2020, 11:41 Eén keer besteld bij Mantel en een super snelle goede levering. Ook één keer in de winkel in Arnhem geweest maar dat was een tegenvaller voor wat betreft onderdelen en accesoires. Zoveel ruimte en mogelijkheden om spullen te laten zien en een gave winkelervaring te hebben met al die mooie spulletjes maar dat wordt er bij lange na niet uitgehaald. Heel veel lege schappen en een klein assortiment vergeleken met de webwinkel. echt een tegenvaller. De nadruk ligt uiteraard bij de fietsenverkoop en die staan er genoeg en het zal vast erg goed gaan maar als ik accesoires wil shoppen dan geen Mantel Arnhem meer.
Je kunt toch gewoon op de website kijken en dan kun je zien wat ze hebben liggen in de winkel?
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
kiwihoofd
All rounder
All rounder
Berichten: 120
Lid geworden op: do 11 augustus 2011, 10:51
Mijn mountainbike: Anthem

En wat er niet in de winkel ligt kun je naar de winkel laten komen als het online op voorraad is.
Ook als het er niet ligt maar wel online op voorraad is zal een bestelling vanuit de winkel gratis thuis bezorgd worden.
ofv
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 254
Lid geworden op: wo 4 september 2019, 09:26

Ja leuk maar juist naar de winkel kunnen met een enorm assortiment zodat je eens een en ander kunt passen zou heerlijk zijn. Mis ik echt in de fietswereld. Ik rij ook motor en daar stikt het juist van grote zaken met enorme voorraad en keus. Geweldig fijn om dan naar de winkel te gaan.
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2134
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Zoals hierboven terloops wordt gemeld, in Arnhem kun je alles wat online op voorraad is ter plekke passen.

Je moet alleen even wachten tot ze de gewenste producten uit het magazijn gehaald hebben en dat kan even duren.

Voor mij hebben ze destijds een stuk of 5 bibs gehaald en ik mocht alles gewoon even passen, werd helemaal niet mogelijk over gedaan.
Rsw85
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 182
Lid geworden op: vr 3 april 2009, 14:34
Mijn mountainbike: Orbea Alma M50

Mad Wally schreef: di 7 januari 2020, 15:58
Rsw85 schreef: di 7 januari 2020, 11:41 Eén keer besteld bij Mantel en een super snelle goede levering. Ook één keer in de winkel in Arnhem geweest maar dat was een tegenvaller voor wat betreft onderdelen en accesoires. Zoveel ruimte en mogelijkheden om spullen te laten zien en een gave winkelervaring te hebben met al die mooie spulletjes maar dat wordt er bij lange na niet uitgehaald. Heel veel lege schappen en een klein assortiment vergeleken met de webwinkel. echt een tegenvaller. De nadruk ligt uiteraard bij de fietsenverkoop en die staan er genoeg en het zal vast erg goed gaan maar als ik accesoires wil shoppen dan geen Mantel Arnhem meer.
Je kunt toch gewoon op de website kijken en dan kun je zien wat ze hebben liggen in de winkel?
Dat kan zeker en ik moet zeggen dat ik dat van te voren niet heb gedaan.

Ik had vakantie was in de buurt en had gewoon zin om zo'n (voor mijn gevoel) grote winkel eens te bekijken. Ik had er meer van verwacht qua 'shop ervaring'.
Rsw85
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 182
Lid geworden op: vr 3 april 2009, 14:34
Mijn mountainbike: Orbea Alma M50

Elvander schreef: di 7 januari 2020, 23:18 Zoals hierboven terloops wordt gemeld, in Arnhem kun je alles wat online op voorraad is ter plekke passen.

Je moet alleen even wachten tot ze de gewenste producten uit het magazijn gehaald hebben en dat kan even duren.

Voor mij hebben ze destijds een stuk of 5 bibs gehaald en ik mocht alles gewoon even passen, werd helemaal niet mogelijk over gedaan.
Ik geloof ook best dat de service prima is. Mij ging het meer om de teleurstelling van de winkelervaring. Weinig wow factor.
Plaats reactie