www.chainreactioncycles.com

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Mark-xt
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1131
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 16:55

Crasstest schreef: do 9 september 2021, 01:44Iemand die hier recent nog wat heeft gekocht die kan bevestigen dat er geen onverwachte kosten meer opduiken nu CRC die lijkt te betalen? (Een paar euro handelingskosten van postnl die ook overal moeilijk over doen kan ik nog wel hebben ;) )
Yup, geen vuiltje aan de lucht hoor. Pas geleden geleden een dropper en een fietsbroek besteld. Ik kon kiezen voor gratis verzenden met 11 werkdagen levertijd of een klein bedrag bijbetalen en 3 werkdagen levertijd. Er is geen haast bij dus voor gratis gekozen. De spullen zijn apart verzonden en de dropper was heel vlot binnen. De broek is nog onderweg.
modder zuigt!
Olav DL
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 11 februari 2022, 10:20
Mijn mountainbike: Ragley Big AL, On One Big Dog

Hallo allemaal,

De laatste paar dagen probeer ik al op de website van CRC te komen, maar krijg de gehele tijd het volgende bericht:

Sorry, www.chainreactioncycles.com is temporarily offline for essential maintenance.

We will be back online soon, please follow our Facebook page for updates. Thank you for your patience, we apologise for any inconvenience caused.
Access denied

You do not have access to www.chainreactioncycles.com.

The site owner may have set restrictions that prevent you from accessing the site.


Ik heb al verschillende PCs geprobeerd, telefoons, netwerken (thuis/werk), 4g/5g, etc., maar steeds krijg ik hetzelfde bericht.

Had al contact gehad met CRC maar die weten het ook niet en zeggen dat ze nog geen andere klachten hierover hebben gehad.

Heeft een van jullie misschien hetzelfde probleem?

Alvast bedankt... :-q
Gebruikersavatar
KevinBel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1798
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 23:15
Mijn mountainbike: Cotic Rocket 2017 Gen2 & Stanton Slackline 4130 Gen3

Jep hier hetzelfde.
Michielemans
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 315
Lid geworden op: za 13 juni 2015, 19:52
Mijn mountainbike: Orbea Laufey H10

Ik krijg inderdaad hetzelfde, heb ze via Facebook even een berichtje gestuurd.

Op wiggle.nl staat overigens doorgaans hetzelfde assortiment, soms wijken de prijzen een paar euro af maar komt allemaal bij hetzelfde concern vandaan.

Wel jammer dat de retourkostenvergoeding van PayPal beëindigd is trouwens, weet iemand of CRC en Wiggle nog steeds € 12,99 retourkosten rekenen?
Olav DL
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 11 februari 2022, 10:20
Mijn mountainbike: Ragley Big AL, On One Big Dog

Bedankt voor de reacties (...en het checken).

Ik kreeg bericht van CRC dat ze er mee bezig zijn, maar dat het misschien wel een paar dagen zou kunnen duren voordat het opgelost is.

Ik weet niet wat hun omzet in NL is maar lijkt mij niet zo handig, zo rond de kerst dagen... Hoewel, zoals "Michielemans" opmerkte doet hun Wiggle site het wel en daar staat grotendeels hetzelfde assortiment op.
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Op de site van wiggle kom je na wat klikken ook al snel op een pagina die aangeeft dat het te druk is deze weer te geven.
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Michielemans
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 315
Lid geworden op: za 13 juni 2015, 19:52
Mijn mountainbike: Orbea Laufey H10

Als ik Opera browser gebruik kom ik trouwens wel op de site, via Chrome en Edge niet. Firefox zou je ook nog kunnen proberen..
Olav DL
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 11 februari 2022, 10:20
Mijn mountainbike: Ragley Big AL, On One Big Dog

Hallo allemaal,

Ter info: de website van CRC doet het weer via elke browser (Edge, Google, Firefox, etc.). Weet alleen niet of dat nou juist goed of slecht is... :-D
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Even deze uit een ander topic citeren, want een gewaarschuwd mens...
Michielemans schreef: vr 20 oktober 2023, 16:18 Het moederbedrijf van Bikester (en Wiggle, Chain Reaction Cycles, Fahrrad.de, Campz, Nukeproof, Vitus en meer) verkeert helaas in financiële problemen.

https://www.cyclingelectric.com/news/wi ... rts-united

Er wordt op Bikester.nl (en Fahrrad.de) aangegeven dat het vanwege omstandigheden momenteel niet mogelijk is retourzendingen te verwerken. Ik weet natuurlijk niet zeker of er een verband is maar het lijkt me goed dit in het achterhoofd te houden als je iets bestelt.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
CC-Rider
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1461
Lid geworden op: zo 30 oktober 2011, 21:50
Mijn mountainbike: 34-18 of 27.5x4.5

Bike24.de isook van hen toch?
***** Frequent Flyer, ride with a fat smile *****
Gebruikersavatar
Foxc
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 189
Lid geworden op: wo 16 december 2020, 21:35

CC-Rider schreef: vr 20 oktober 2023, 22:49 Bike24.de isook van hen toch?
Volgens de website van de desbetreffende holding niet

https://signa-sportsunited.com/
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7363
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

CC-Rider schreef: vr 20 oktober 2023, 22:49 Bike24.de isook van hen toch?
Niet meer, was door Wiggle/CRC gekocht in 2017 en is in 2019 door Wiggle/CRC terugverkocht aan 'The Riverside Company'. Wiggle/CRC kwam in 2021 onder Signa.


Probikeshop zit wel in het CRC, Wiggle, etc... bootje.
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Gebruikersavatar
CC-Rider
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1461
Lid geworden op: zo 30 oktober 2011, 21:50
Mijn mountainbike: 34-18 of 27.5x4.5

Dank je voor het delen. Bike24 is toch wel enigszins mijn favoriete webshop
***** Frequent Flyer, ride with a fat smile *****
Gebruikersavatar
Foxc
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 189
Lid geworden op: wo 16 december 2020, 21:35

Vraag me wel af of het iets structureels is in de branche, en er meer zullen volgen. Teruglopende vraag na de pandemie door verzadigde markt.
Gebruikersavatar
Nespresso
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1569
Lid geworden op: ma 18 oktober 2010, 14:29

carbon bike, titanium collarbone...
Plaats reactie