Superstar Components

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
jawi91
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 165
Lid geworden op: do 6 april 2017, 18:30

.
Laatst gewijzigd door jawi91 op zo 24 mei 2020, 16:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Mark-xt
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1131
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 16:55

Superstar Components geeft t/m 29 mei 25% korting op alle bestellingen boven de £10,- met de code SUMMERDAY.
modder zuigt!
Gebruikersavatar
floris500
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 975
Lid geworden op: vr 8 maart 2013, 08:39
Mijn mountainbike: Cotic BFe275 | Dartmoor Blackbird | Kona Rove AL

jawi91 schreef:Na 2+ maanden wachten zijn mijn Nano x pedalen dan eindelijk binnen! met DPD duurde de levering 2 dagen deze keer. En voor het lange wachten gratis gouden endcaps erbij gekregen, mooie kwaliteit pedalen en veel grip!

Afbeelding
Kijk, mooizo :-q Veel plezier ermee!
Gebruikersavatar
floris500
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 975
Lid geworden op: vr 8 maart 2013, 08:39
Mijn mountainbike: Cotic BFe275 | Dartmoor Blackbird | Kona Rove AL

floris500 schreef: wo 6 september 2017, 07:39 Heeft er iemand ervaring met die Fuel naven van ze eigenlijk?
Ik heb toentertijd een wielset gekocht met deze naven. Ongeveer een jaar probleemloos gereden, totdat ik in september mijn freehub naar de klote reed. Na contact te hebben gezocht met SSC hier over, hebben ze direct zonder problemen een nieuwe naar mij gestuurd. Contact verliep vlekkeloos en vlot, freehub vervangen en hop weer de trails op.

Vrij snel (3 maanden, niet zoveel ritjes) is de nieuwe freehub weer kapot gegaan, dit keer iets minder rigoureus, maar alsnog kapot.

Afbeelding

Weer contact gezocht met SSC, verwezen naar de eerdere conversatie en direct gevraagd of ze iets anders voor me kunnen betekenen dan een nieuwe freehub op sturen. Contact verliep weer prima en mij werd direct aangeboden om de naaf te vervangen voor een ander model. Helaas kon ik niet zelf kiezen welke het zou worden, een Electro of V6, maar ik was al lang blij dat ze dit aangeboden hadden.

Vorige week maandag het wiel opgestuurd, afgelopen dinsdag weer terug, met een nieuwe Electro naaf erin. :-q
Een paar beschadigde (optisch) spaken hebben ze ook netjes vervangen.

Afbeelding

TL,DR: Fuel naven zijn kut, customer service/garantie gevallen SSC niet :-q
Midstar
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 10 oktober 2016, 19:37
Mijn mountainbike: Cube Race One LTD
Contacteer:

Zo das wel heel nette service hoor. :-q
Biker_Jesse
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1128
Lid geworden op: di 1 augustus 2006, 10:55
Mijn mountainbike: Bird Zero TR

17 november een order geplaatst. Ik kreeg van PayPal wel een bevestiging via de mail, het bedrag was ook afgeschreven. Van superstar heb ik nooit een bevestiging gehad. Vandaag (10 dagen later) toch maar eens gemaild omdat ik inmiddels mijn spullen al bij wiggle besteld had, binnen een paar uur reactie. Er was een storing tussen PayPal en superstar. Ze konden mijn order alsnog verzenden of annuleren. Ik heb gekozen voor het laatste, ga er vanuit dat het gehele bedrag snel weer op mijn rekening staat.
"Circles turning circles. Man's most efficient machine."

Garage sale: heel veel spullen voor weinig :bier:
Frameset met vork te koop (ook voor weinig) :bier:
Gebruikersavatar
borre mtb
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 466
Lid geworden op: di 12 augustus 2014, 19:52

misschien ligt het aan mij, maar vroeger zag ik nog wel eens kortingsacties voorbij komen in mijn mail van superstar components.
Maar laatste tijd helemaal niets meer?
Ben ik de enige, of?
Mark-xt
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1131
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 16:55

Ik ben niet geabonneerd op hun mailing, maar zie wel regelmatig acties voorbij komen op hun FB-pagina.
modder zuigt!
Gebruikersavatar
Jurf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2163
Lid geworden op: zo 29 maart 2015, 00:33
Mijn mountainbike: Orbea Wild+ Ibis Ripmo

Half engeland heeft platgelegen en als je niks draait kun je al helemaal geen kortingsacties doen vanwege overproductie.
Meer surfer dan fietser, maar als ik fiets: Ibis Ripmo + Orbea Wild 2023
Gebruikersavatar
KevinBel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1798
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 23:15
Mijn mountainbike: Cotic Rocket 2017 Gen2 & Stanton Slackline 4130 Gen3

borre mtb schreef: di 19 mei 2020, 12:20 misschien ligt het aan mij, maar vroeger zag ik nog wel eens kortingsacties voorbij komen in mijn mail van superstar components.
Maar laatste tijd helemaal niets meer?
Ben ik de enige, of?
Ik ben niet lid van hun mailing maar zie de laatste tijd toch nog geregeld acties voorbij komen via Facebook :)
Mark-xt
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1131
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 16:55

Black November actie van Superstar Components: een wielset met hun eigen V3 naven en WTB velgen voor £ 160,79. Er is keuze uit diverse gangbare wielmaten, naafbreedtes en velgbreedtes.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Mark-xt op di 17 november 2020, 21:05, 1 keer totaal gewijzigd.
modder zuigt!
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Mooie actie zo te zien - kleur nippels en spaken kun je niet zelf kiezen en de nippels zijn naar alle waarschijnlijkheid zilver.
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Mark-xt
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1131
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 16:55

Na een stop van een aantal maanden verzendt Superstar Components weer bestellingen naar bestemmingen in de EU. Tot 1 juli geldt er geen minimum bedrag, daarna moet je minimaal £150,- besteden voor verzending naar de EU.
modder zuigt!
Gebruikersavatar
Oystein
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 375
Lid geworden op: vr 2 maart 2012, 14:00
Mijn mountainbike: Stanton Sherpa

Superstar Components gaar blijkbaar binnenkort verhuizen en ruimen hun magazijn op.

Enkele highlights:

Koop 2 velgen en krijg 70% korting met code "RIM70"

Koop een set wielen en krijg 50% korting met code "50WHEELSET"

Doe er je voordeel mee :-)
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Dat zijn mooie aanbiedingen zo, maar "YOU MAY BE CHARGED VAT AND DUTY FEES BY YOUR COUNTRY" maakt me toch huiverig om zaken in de UK te bestellen. Hadden ze maar niet moeten brexitten.
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Plaats reactie