Superstar Components

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
bonzaiking
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 629
Lid geworden op: zo 28 februari 2016, 21:49
Mijn mountainbike: gt zaskar/ superior team 29er

Hehe dat werd tijd..
jawi91
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 165
Lid geworden op: do 6 april 2017, 18:30

BCNANO20 voor 20% korting, gevonden op youtube. Zelf net een setje Nano X evo pedalen bestelt.
Gebruikersavatar
KevinBel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1798
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 23:15
Mijn mountainbike: Cotic Rocket 2017 Gen2 & Stanton Slackline 4130 Gen3

Kan ook gewoon met "SNOWWAY".
Minimaal 25 GBP.
jawi91
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 165
Lid geworden op: do 6 april 2017, 18:30

Stealth black Nano x pedalen helaas op back-order tot midden/eind april...
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Alle chainrings 33% korting t/m 30 april.
kortingscode : ANYRING
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5839
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Ga gelijk kijken... :-D :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
vedet
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 516
Lid geworden op: vr 25 mei 2012, 15:58
Mijn mountainbike: Specialized Epic 29 - Drössiger AMS 2 650b-plus

Net een gps houder voor 35mm binnen. Mooi gemaakt en mooi verpakt.

Ook gewoon snel verzonden, aanrader
You can't buy happiness, but you can buy a bike and that's pretty close!
jawi91
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 165
Lid geworden op: do 6 april 2017, 18:30

Nano X pedalen bestelt en inmiddels wacht ik nou al 2 maanden.. Ze zouden ''dispatched'' zijn op 24 april en nog steeds niks in de brievenbus gehad, vind het allemaal vrij waardeloos eerlijk gezegd..
Gebruikersavatar
KevinBel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1798
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 23:15
Mijn mountainbike: Cotic Rocket 2017 Gen2 & Stanton Slackline 4130 Gen3

En wat geeft je tracking code aan? Misschien is contact met ze opnemen? Dit ligt dan aan de pakketdienst en niet aan SSC...
jawi91
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 165
Lid geworden op: do 6 april 2017, 18:30

Heb geen tracking's nummer gekregen is volgens mij gewoon met de post verstuurt maar heb echt nog nooit in mijn leven zo lang op een bestelling hoeven wachten, morgen is het 15 dagen sinds ''dispatched en heb al contact opgenomen met superstar, geen reactie nog hierover wat ik het beste kan doen nu. Was vrij frustrerend dat het telkens weer werd verschoven en uitgestelt en ik zelf om status updates moest vragen. De pedalen lijken me erg mooi en fijn dus hoop maar dat het 't wachten waard is..
Gebruikersavatar
floris500
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 975
Lid geworden op: vr 8 maart 2013, 08:39
Mijn mountainbike: Cotic BFe275 | Dartmoor Blackbird | Kona Rove AL

SSC werkt normaal altijd met UPS en geeft je er een tracking code bij, ik zou je mail nog eens goed nakijken en zien of je die niet ontvangen hebt. Mailtje staat het volgende in, let ook op het onderstreepte.
Order Status: Dispatched
Order Number: 00000000000000
Customer Email: 0000@000.nl

Hello, we are happy to say that your order has now been shipped with UPS.
We recommend that you follow the progress of your order with the tracking details below,
if UPS are unable to deliver your package it may be left at a local access point for collection

UPS TRACKING NO: 0000000000000000000

Your UPS tracking number will become active between 5-7pm this evening.
Als je een tracking nummer hebt gevonden (zou je echt moeten hebben), even bellen naar UPS en navraag doen.

Succes, en de pedalen zijn zeker mooi+fijn :-q
jawi91
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 165
Lid geworden op: do 6 april 2017, 18:30

Ik heb helaas geen tracking service gekregen, gaat via Royal Mail air. Moet zeggen dat ik vrij geduldig ben altijd maar hier begint het toch een beetje op te raken als ik eerlijk ben na 2+ maanden, kreeg dit mailtje vanmiddag en moet nou weer afwachten tot 15 ''werk'' dagen verstreken zijn.. Krijg af en toe het idee dat ik aan het lijntje gehouden word, krijgen jullie ook mails met de afzender; Kayako Kayako?

Your order has been shipped with standard Royal Mail air mail this is a none tracked service. We are sorry to hear that your order has not arrived, your order was shipped Air Mail with Royal Mail on (00/00/00) this service normally takes 2-5 working days to reach you, however Royal Mail stipulate that we must allow up to 15 working days for delivery. If your order has not arrived quickly we apologise for any inconvenience you have been caused.

Please follow these instructions carefully and we will do our best to solve your problem as quickly as we can.



1)Please reply to this email with a retyped confirmation of your shipping address.



2)Please check with your neighbours and local sorting/ post office if item are too large to fit through a letter box they may have been left here for you to collect.

If your items have not been left with a neighbour or sorting/ post office, we ask that you allow 15 working days from the date of dispatch stated above for your items to work their way through the royal mail system.



3) Once the 15 working days have passed (15/05/18) please contact us again this time confirming (by retyping your shipping address in your email) your shipping address, we can now look into your missing items and contact you again as quickly as we can with a solution to your problem.



We look forward working with you to solve your problem, we do this best when you follow the instructions above.



Yours,

David

Superstar Customer Service


Zou bijna zeggen laat die pedalen maar zitten en geef me geld terug maar daarvoor wacht ik eigenlijk al te lang en heb echt goede pedalen nodig, de tijdelijke specialized pedaaltjes van 10 zijn te min voor mijn fivetens :)
BramVice
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1716
Lid geworden op: vr 1 juli 2011, 15:10
Mijn mountainbike: Spectral 29

Nano's staan nog steeds (of weer?) op backorder...

zijn ze ook elders te krijgen?

edit: lijken nu voorradig te zijn
jawi91
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 165
Lid geworden op: do 6 april 2017, 18:30

Mijn 15 werkdagen wachten zijn om en superstar gaat opnieuw pedalen verzenden maar ditmaal met DPD, hopen dat het dit keer wel lukt, iig track&trace zodat ik de zending kan volgen.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5839
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op vr 19 januari 2024, 01:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Plaats reactie