Peerkes Bikes & Coffee

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
woeker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5009
Lid geworden op: vr 7 september 2007, 10:37
Mijn mountainbike: stevens manic, klein pulse pro Kona Hahanna, Commencal Meta 5.5.2, Giant AC1, Colnago Dream

trustebiel schreef:Ik heb die Peerke van Fucking Great Bikes zojuist even angerufen, maar alle schoenen waren al uitverkocht. Hij moest de website nodig eens bijwerken, gaf hij na enig aandringen mijnerzijds toe. Jammer, de prijzen waren vlijmscherp!
Niet dus... ik heb hem gemaild. hij heeft nog een beperkte voorraad.
HM'78
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1513
Lid geworden op: do 28 augustus 2008, 17:36
Mijn mountainbike: on one inbred 29er,trek roscoe7
Contacteer:

hij reageert iig snel op mails , vannacht gemailed en vanmorgen antwoord , hoe het verder gaat zien we wel maar snel antwoorden via mail hou ik van..

en dan het stukje tekst op de pagina van het bike team , "kutromeinen!" moest ik wel omlachen..
Moet maar eens wat meer gaan fietsen..
woeker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5009
Lid geworden op: vr 7 september 2007, 10:37
Mijn mountainbike: stevens manic, klein pulse pro Kona Hahanna, Commencal Meta 5.5.2, Giant AC1, Colnago Dream

Ik kreeg gisteravond rond 23:00 uur nog een e-mail van hem :)
cuberidin'
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: di 8 juli 2008, 19:35

Morgen zullen m'n schoentjes worden bezorgd. Ik ben benieuwd!
Tot dusver ben ik iig nog prima te spreken over de service.
Als de after service ook goed is.....toppie!
tati
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4155
Lid geworden op: do 21 juli 2005, 22:39

trustebiel schreef:Ik heb die Peerke van Fucking Great Bikes zojuist even angerufen, maar alle schoenen waren al uitverkocht. Hij moest de website nodig eens bijwerken, gaf hij na enig aandringen mijnerzijds toe. Jammer, de prijzen waren vlijmscherp!
Vrijdag er geweest met een collega van me. Maar hij zei tegen ons dat hij helemaal geen tijd heeft voor dat geneuzel via internet. En ik geef hem ook groot gelijk. Als je iets verkoopt via internet krijg je een hoop mailtjes en een hoop geouwehoer waar je zelf niets aan hebt (ja, misschien verkoop je een paar schoenen met weinig marge). De prijzen zijn goed, hij staat ook achter zijn producten die hij verkoopt. Volgens mij is het gewoon een uit de hand gelopen hobby.
MOUNTAINBIKING
Because footbal, baseball, bowling & golf only require ONE BALL
EscaperNPL
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 265
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 11:30
Mijn mountainbike: staat al te lang stil - KLEIN "Dark Storm" Palomino
Contacteer:

Ik ben zeer bekend met Peerkes bike Shop, ik kom er al jaren en mijn huidige fiets is van hem geweest. Het is zeker een uit de hand gelopen hobby. Het is dan nu wel zijn full-time job. Fietsen (MTB/ROAD) is zijn leven.
Alles is er bij hem op aangepast, openingstijden, auto's en zijn huis ook bijna.

Ik kan jullie zeker aanraden om hem te contacten als je iets wilt weten of wilt hebben. Hij kan volgens mij alles leveren wat met MTB te maken heeft.

Op dit moment doet hij veel met Rocky M en FOCUS. Daarbij heeft hij veel kennis en kunde voor KLEIN en SEVEN.
Daarbij sponsort hij ook zijn eigen team, waar hij vooral in marathon's actief is.
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Net een frame, voorvork en wielen gekocht voor een wel erg prettige prijs. Geweldige service. Ook in de aftermarkt. Bij vragen even een mail en zsm krijg je al weer een antwoord van Peter. Leuke shop en goede service. Duidelijk een betrokken persoon die houdt van zijn vak... Daar hou ik wel van.
Gebruikersavatar
bernhard90
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 357
Lid geworden op: vr 27 april 2007, 17:11
Mijn mountainbike: Cannondale cad2, Rocky Mountain element 90

Hij doet blijkbaar goede zaken, want zie alleen maar RM's laatste tijd op het forum :-q
Heb er zelf tijdje terug een complete set bushings,bouten gehaald voor de RM instinct. Erg prettig zaken doen met peter en mooie shop! :-q
Ik ga even naar de wc, naar m'n eigen gezeik luisteren
follie
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 37
Lid geworden op: do 27 december 2007, 22:59
Mijn mountainbike: Bianchi, Oetzi

Een keer een set wielen gekocht. Grappige vent in een houten blokhut met goed koffie.
Gebruikersavatar
sanderm
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 259
Lid geworden op: za 9 februari 2013, 16:27
Mijn mountainbike: Trek superfly 8

Misschien off topic, maar even een snelle vraag: doet hij ook aan testzadels?
Dé wintertip: blijven trappen!
ZagatoRSL
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 275
Lid geworden op: za 9 maart 2013, 19:31
Mijn mountainbike: rainbow stumpy ST tuned

Mijn nieuwe fiets komt van bij Peerke, super advies correcte afhandeling en goede service!
michel3vb
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 6 februari 2010, 16:05
Mijn mountainbike: One-On Lurcher
Contacteer:

Waarschijnlijk gaat het te goed met deze shop want antwoorden op emails doen ze niet. Gemiste kans, jammer!
SpeedyZ
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1897
Lid geworden op: zo 17 oktober 2004, 20:20
Mijn mountainbike: Geen meer :-(
Contacteer:

Via FB gaat waarschijnlijk sneller :-q
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

michel3vb schreef:Waarschijnlijk gaat het te goed met deze shop want antwoorden op emails doen ze niet. Gemiste kans, jammer!
Ach telefoon is ook gewillig toch???
michel3vb
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 6 februari 2010, 16:05
Mijn mountainbike: One-On Lurcher
Contacteer:

Als ze de moeite niet nemen om op email te reageren dan ga ik het ook niet proberen via FB of telefoon.
Plaats reactie