Ervaring Mammoet Den Haag

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Paul Rush
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 26 januari 2009, 18:59
Mijn mountainbike: Staal:Ritchey P29, Genesis Croix de Fer 20

Greg.jaap schreef:Hoe het was kan ik niets over zeggen.. Ik ben vandaag in de winkel geweest en prima geholpen.
Ook heb ik daar gehoord dat Ben de oude eigenaar de zaak verkocht heeft. Dus denk dat dat er wel iets mee te maken heeft dat ik me persoonlijk niet kon vinden in de negatieve ervaringen.
Vindt je het erg als ik nog niet helemaal overtuigd ben. Je hebt je gisteren geregistreerd en dit is je eerste post.
Veel succes bij Mammoet.
En wat is hier het praktisch nut van?
Greg.jaap
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 24 april 2013, 22:53

Klopt ik wil niemand overtuigen hoor. Wil alleen vertellen wat ik ervaren heb.
Ik heb weinig tot geen verstand van fietsen. Vindt fietsen leuk en wat voor mij belangrijk is misschien voor de fanatiekere hobbyist anders. Wilde alleen dit nieuws vertellen en doe er mee wat je wil. Ik dring niemand iets op. Grtz
DirkS
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 172
Lid geworden op: ma 12 februari 2007, 19:07
Mijn mountainbike: 29'ers: fully, hardtail, singlespeed

Bij online aankoop dien je wel op te letten of het artikel wel degelijk in voorraad is.
Ik had dringend een paar nieuwe schoenen nodig.
Voor mijn voeten past Scott prima, dus deze op de site gevonden en besteld.
Kreeg snel een bevestigingsmail met de betaalgegevens.
Bedrag overgemaakt.
Daags nadien kwam er een mail dat ze niet in voorraad waren en er werden 2 alternatieven van Shimano voorgesteld.
Omdat ik toch de Scott's prefereer, Shimano vind ik iets te smal vooraan, heb ik het voorstel niet aanvaard.
Dat was geen probleem, het bedrag zou terug overgemaakt worden.
Inmiddels zijn we al een maand en 5 mails verder...en nog niets op de rekening zien verschijnen.
Dus: best enkele dagen wachten voor je de som overschrijft, of beter nog, gewoon langsgaan en niet online kopen!

Edit: alles ok nu, zou te maken hebben met de overname. Som staat sinds vandaag 17/05 op de rekening. :-q
Elvis1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 197
Lid geworden op: ma 5 september 2005, 11:42

ff een oudje kicken...

Mammoet rijwielen bestaat niet meer zie ik net.
stekker is er uit..failliet.
Per juni officieel als ik het goed begrijp
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Ja en voor de liefhebbers, er worden een hoop producten via BVA veilingen te koop aangeboden. Nadeel is natuurlijk wel het ontbreken van garantie... Maar als je geluk hebt, kun je een leuk koopje scoren.

https://www.bva-auctions.com/nl/auction ... 2173?ps=24
Elvis1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 197
Lid geworden op: ma 5 september 2005, 11:42

Deel 1 van 2..ik wacht ff op de bikes mocht die open gaan.
Wel zonde hoor, ik kwam er vroeger vaak.
Ik lees overgenomen in 2013.
mooiste verhaal was dat ze een BOMBPROOF (eric) frame wilden slijten zijnde frame wat door hun geimporteerd was uit de USA.🙈 hmmmmm ja jammer hoor dat verhaal.
Die slogan ook...koffie staat klaar roeren met sigaar uit eigen boom...of was het banaan.
Plaats reactie