Heb er 1 x iets besteld omdat ze het goedkoopste konden leveren.
2 producten, 2 zendingen en maar 1 x verzendkosten betalen.
Mij hoor je dan ook niet klagen. Primadeluxe.
Ervaring Mammoet Den Haag
-
- Mountainbike Junk
- Berichten: 358
- Lid geworden op: wo 8 juni 2011, 13:04
- Mijn mountainbike: MTB : 'Sensa Sella Special 2011, RACE : X-trail full tiagra 2011
- Contacteer:
Zojuist een mail ontvangen. De jas is gereserveerd en de overige spullen waren niet voorradig maar komen deze week binnen waarna alles verzonden gaat worden. Jammer dat ik iets langer moet wachten want je gaat ervan uit dat alles wat aangeboden wordt voorradig is maar zeer netjes dat ze zo snel berichten.
Though his body says stop, his spirit cries never...
-
- Mountainbike Junk
- Berichten: 358
- Lid geworden op: wo 8 juni 2011, 13:04
- Mijn mountainbike: MTB : 'Sensa Sella Special 2011, RACE : X-trail full tiagra 2011
- Contacteer:
Vandaag een mail met track en trace nummer ontvangen want alles is vandaag verzonden.
Moet zeggen dat alles supernetjes verloopt en men bij elke stap een mail stuurt.
Ik hoop dat het pakket morgen ook zo goed bevalt...!
Moet zeggen dat alles supernetjes verloopt en men bij elke stap een mail stuurt.
Ik hoop dat het pakket morgen ook zo goed bevalt...!
Though his body says stop, his spirit cries never...
-
- Mountainbike Junk
- Berichten: 358
- Lid geworden op: wo 8 juni 2011, 13:04
- Mijn mountainbike: MTB : 'Sensa Sella Special 2011, RACE : X-trail full tiagra 2011
- Contacteer:
Vanmiddag de bestelde artikelen netjes ingepakt ontvangen. Bij mij is alles dus zeer netjes verlopen.
Een volgende keer zou ik zo weer bij ze bestellen.
Een volgende keer zou ik zo weer bij ze bestellen.
Though his body says stop, his spirit cries never...
Laten we het niet overdrijven. Er zijn mensen met slechte en mensen met goede ervaringen en dit lijkt me een reëel verhaal.johnvrkmp schreef:Met zoveel mazzel zou ik snel een Staatslot kopen!
-
- Mtb fanaat
- Berichten: 7
- Lid geworden op: zo 9 oktober 2011, 10:29
- Mijn mountainbike: Cube Reaction GTC Race 2012
Onderdelen kan je gewoon bestellen geen probleem, maar inderdaad geen fietsen kopen, en service daarop hoef je zeker niet te verwachten. Zelfs bij een normale fiets krijgen ze stuur niet goed vast en krijg je als antwoord 'ja versleten' haha was nog geen 2 maanden oud en ik denk nog geen 50 km mee gereden.
Wie af wil zien, moet ongetraind blijven.
-
- Mountainbike Junk
- Berichten: 433
- Lid geworden op: ma 16 november 2009, 17:03
- Mijn mountainbike: has a stiff upper lip and an attitude.
Je leest als beter alternatief Struijk of Bike-Zone, maar niemand rept over Tom Schouten in Scheveningen. Niet goedkoop, maar wel verstand van zaken en service! Tom en zijn medewerkers waren of zijn allemaal renners en hebben in elk geval affiniteit met de sport(er).
Gang is alles!
Hierbij ook een niet super positieve ervaring:
woensdag een bestelling gedaan, handvaten voor de MTB en stuurlinten voor de racefietsen van de hele familie. Juist hier besteld omdat er een roze ( jaja) met bloemetjes ( jaja) stuurlint te krijgen was, niet voor mezelf. Er stond bij op is op dus snel besteld, mede doordat de dinsdag erop mijn vriendin jarig was en zij met wat andere spulletjes ook stuurlint zou krijgen. Snel besteld dus en betaald met iDeal. Donderdags krijg ik een mail dat het bestelde roze stuurlint niet meer beschikbaar was en er een andere roze alternatief was zonder bloemetjes. De handvaten en andere stuurlinten waren besteld en kwamen dinsdag binnen. Graag een reactie wat ik nou wou.
Terug gemailed dat ik graag mijn geld terug gestort zou zien omdat het voor een verjaardag is en ik het dinsdag nodig had. Niks meer gehoord, vrijdags maar gebeld maar ook geen gehoor. Weekend en maandag afgewacht, nog niks gehoord. Vandaag maar een mailtje gestuurd of mijn reactie ontvangen was en dat ik graag mijn geld terug gestort zou zien.
Krijg ik eind van de dag een mailtje dat het roze met bloemetjes lint er wel weer was en dat het pakket al opgestuurd is met tracktrace nummer ...
Niet erg blij dus, hoewel ik gelukkig nog niks anders besteld had, maar netjes is het zeer zeker niet.
woensdag een bestelling gedaan, handvaten voor de MTB en stuurlinten voor de racefietsen van de hele familie. Juist hier besteld omdat er een roze ( jaja) met bloemetjes ( jaja) stuurlint te krijgen was, niet voor mezelf. Er stond bij op is op dus snel besteld, mede doordat de dinsdag erop mijn vriendin jarig was en zij met wat andere spulletjes ook stuurlint zou krijgen. Snel besteld dus en betaald met iDeal. Donderdags krijg ik een mail dat het bestelde roze stuurlint niet meer beschikbaar was en er een andere roze alternatief was zonder bloemetjes. De handvaten en andere stuurlinten waren besteld en kwamen dinsdag binnen. Graag een reactie wat ik nou wou.
Terug gemailed dat ik graag mijn geld terug gestort zou zien omdat het voor een verjaardag is en ik het dinsdag nodig had. Niks meer gehoord, vrijdags maar gebeld maar ook geen gehoor. Weekend en maandag afgewacht, nog niks gehoord. Vandaag maar een mailtje gestuurd of mijn reactie ontvangen was en dat ik graag mijn geld terug gestort zou zien.
Krijg ik eind van de dag een mailtje dat het roze met bloemetjes lint er wel weer was en dat het pakket al opgestuurd is met tracktrace nummer ...
Niet erg blij dus, hoewel ik gelukkig nog niks anders besteld had, maar netjes is het zeer zeker niet.
Wat een belachelijke zaak is dit. Nu hebben zij mij het pakket toegestuurd zonder het bestelde roze stuurlint en een briefje van tien euro er los in! Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik hoef het pakket niet meer en heb al eerder bij hun aangegeven dat ik het pakket zonder roze stuurlint niet hoef en het geld dan terug gestort wou zien. Hierop hebben zij het pakket gewoon verstuurd zonder stuurlint, ik neem aan dat dit niet mag toch ?
-
- Mountainbike Junk
- Berichten: 336
- Lid geworden op: zo 12 februari 2012, 14:03
- Mijn mountainbike: Fuel ex
- Contacteer:
Ik ben er al een hele tijd niet geweest en ik denk ook niet dat ik daar nog kom ook bij schouten: ik loop binnen om even wat rond te kijken, word me gevraagd of ik ergens mee geholpen kon worden. Das niet zo'n gekke vraag, maar ik zei dat niets nodig had en even rond wilde kijken. Vervolgens heeft deze man met zn handen op zn rug 1,5 meter achter me de hele zaak door gevolgd! alsof ik iets zou kunnen pikken uit een gesloten vitrine?? Erg vervelend.Foxhunter schreef:Je leest als beter alternatief Struijk of Bike-Zone, maar niemand rept over Tom Schouten in Scheveningen. Niet goedkoop, maar wel verstand van zaken en service! Tom en zijn medewerkers waren of zijn allemaal renners en hebben in elk geval affiniteit met de sport(er).
Tijdje later: ik ga mn sidi's spd schoenen kopen daar, komt ie met maat 41 die te groot waren maar volgens hem waren ze goed en hij vond het niet nodig om maatje 40 erbij te halen. Na enig aandringen ging ie ze toch maar pakken en die heb ik dus gekocht en rij er al een jaar of 5 mee!
En bij mammoet moet idd ook niet komen: ik wilde wielen kopen daar en kreeg er gewoon ruzie over met die gozer omdat hij het onzin vond om van trappen af te rijden met je fiets?? Dat maak ik zelf wel ff uit natuurlijk!
Mijn vader koopt er een helm van 180€ waar de laklaag na twee weken al afviel, kan mammoet niks aan doen maar van enige service was geen sprake..
RTFM!
Hoe het was kan ik niets over zeggen.. Ik ben vandaag in de winkel geweest en prima geholpen.
Ook heb ik daar gehoord dat Ben de oude eigenaar de zaak verkocht heeft. Dus denk dat dat er wel iets mee te maken heeft dat ik me persoonlijk niet kon vinden in de negatieve ervaringen.
Ook heb ik daar gehoord dat Ben de oude eigenaar de zaak verkocht heeft. Dus denk dat dat er wel iets mee te maken heeft dat ik me persoonlijk niet kon vinden in de negatieve ervaringen.