bike24

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
ThijsE
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 658
Lid geworden op: vr 3 januari 2020, 09:15
Mijn mountainbike: een raw en een oranje

Heb zo’n geval onlangs ook gehad met DHL.
Volgens de track&trace code die vanuit de duitse webshop werd gestuurd was de status van het pakket al een paar dagen:

Die Sendung ist in der Region des Empfängers angekommen und wird im nächsten Schritt zur Zustellbasis transportiert.

Daarna op track en trace van dhlparcel.nl de pakketcode en postcode ingevoerd, bleek dat het pakket al paar dagen via hubs in nederland richting mijn adres aan het gaan was en de volgende dag werd die bezorgd.

Misschien bij jou ook het geval?
jawi91
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 165
Lid geworden op: do 6 april 2017, 18:30

Koban schreef: wo 17 maart 2021, 14:43 Vorige week pakket ontvangen die volgens de website nog in Großbeeren (DE) lag. Vetrouw de status updates van GLS niet....

Had helaas verkeerde kettingblad besteld en wilde dit retour sturen. Kreeg een (gratis) retourlabel opgestuurd en volledige bedrag gecrediteerd. Top service :-q Had zelf nog goede service gevonden als ik zelf retour kosten had moeten dragen...

Je wordt tevens netjes op de hoogte gehouden over levertijden.
Mijn tracking zegt inderdaad ook nog Großbeeren (DE) , heb nog geen briefje of iets in de bus gehad en nog niemand gezien, nog maar even afwachten dan!
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

jawi91 schreef: wo 17 maart 2021, 14:30 Vorige week woensdag 10 Maart bestelling geplaatst en tot heden (17 maart) niks ontvangen en de track&trace op de GLS website blijft op ''Aangekomen op GLS depot'' staan (laatste update 11 maart) Voorheen werd het via DPD verzonden en dat beviel me een stuk beter... Zie ook dat het vlotter verloopt bij andere mensen die recent bestelt hebben, hoop niet dat het pakket zoek is geraakt oid.
Ik heb hetzelfde. Vorige week dinsdagavond iets besteld bij Bike24 en volgens de GLS track en trace hebben ze hem ontvangen/is hij in transit. Laatste update was ook van 10 maart waarbij hij nog in dresden west was.

Normaal gaat de levering vrij vlug, dus ben een beetje zenuwachtig aan het worden. Hoop wel dat ik het krijg. 3 kettingen shimano m8100. Zag dat de prijs ook met 10 euro verhoogd is inmiddels. Dus ik hoop wel dat mijn voordelige bestelling ooit nog komt
Jan the Man
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5237
Lid geworden op: za 15 september 2007, 00:20
Mijn mountainbike: wil naar buiten

Lijkt een complot.

Ik ook besteld, 11-3 verzonden, 11-3 ook aangekomen in Berlijn (Grossberen) en sindsdien geen beweging meer. Normaal duurt het 3, max 4 dagen.

Ciao
Jan
Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2611
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

Jan the Man schreef: wo 17 maart 2021, 17:17 Lijkt een complot.

Ik ook besteld, 11-3 verzonden, 11-3 ook aangekomen in Berlijn (Grossberen) en sindsdien geen beweging meer. Normaal duurt het 3, max 4 dagen.

Ciao
Jan
Laatst ook een week moeten wachten op een bestelling daar. Het lijkt alsof de distributie in Duitsland even wat minder soepel loopt.
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
K3vin
All rounder
All rounder
Berichten: 99
Lid geworden op: do 4 juli 2013, 22:30
Mijn mountainbike: 2018 Epic
Contacteer:

Same here... ook ongeveer 1 week.
Hij was vrij snel in NL, maar heeft volgens de t&t vrij lang bij GLS rondgezworven tussen hun verschillende distributiepunten.
Van alle verzenders vind ik GLS wel duidelijke de slechtste...
Brujeria
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 368
Lid geworden op: di 10 april 2012, 22:15
Mijn mountainbike: XTrail Save 5.0 29er

Ik heb de 10e een dingetje (KCNC lever clamp) besteld en dat lijkt ook maar wat te blijven hangen in Germanistan. Eerlijk gezegd hoop ik wel dat dit voor het weekend nog binnen komt maar alle vertrouwen heb ik er niet in.
Nu zijn mijn ervaringen met GLS ook niet om over naar huis te schrijven.
Zolang je nog kunt zeggen dat je niet meer kunt, kan je nog een héél eind!
Gebruikersavatar
ivocare
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 717
Lid geworden op: ma 3 november 2014, 17:48

Komt wel goed denk ik. Ik moest bij mijn laatste bestelling ook 1,5 week wachten. Het schijnt nogal druk te zijn in Duitsland.
jawi91
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 165
Lid geworden op: do 6 april 2017, 18:30

Had zelf ook gehoopt het voor het weekend binnen te hebben... :roll: Ben er bang voor.. Ben ook totaal geen fan van GLS, liever DPD dan nog met Dpd-Predict zodat je precies weet hoe laat ze komen.
balboa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 686
Lid geworden op: ma 16 juli 2007, 01:55
Mijn mountainbike: Wordt gebruikt

Same here. 8e besteld, 9e verzonden, maar volgens t&t nog steeds in Grossberen....
.
Gebruikersavatar
38x10
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2045
Lid geworden op: ma 29 mei 2017, 15:02
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 / RAAW Madonna

Hier ook regelmatig dat de bestelling een paar dagen lijkt te "hangen" in Duitsland. Waar ik een bestelling eerder in 3-4 dagen in huis had duurt het nu 7-9 dagen.
Niet bikers, de leegheid van die levens schokt me. (Vrij naar Tim Krabbé)
jawi91
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 165
Lid geworden op: do 6 april 2017, 18:30

38x10 schreef: wo 17 maart 2021, 23:27 Hier ook regelmatig dat de bestelling een paar dagen lijkt te "hangen" in Duitsland. Waar ik een bestelling eerder in 3-4 dagen in huis had duurt het nu 7-9 dagen.
7 dagen is nog net voor het weekend! :lol:
DennisP
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 239
Lid geworden op: ma 9 november 2009, 14:39
Mijn mountainbike: Prime v3 - Orange crush

jawi91 schreef: wo 17 maart 2021, 14:30 Vorige week woensdag 10 Maart bestelling geplaatst en tot heden (17 maart) niks ontvangen en de track&trace op de GLS website blijft op ''Aangekomen op GLS depot'' staan (laatste update 11 maart) Voorheen werd het via DPD verzonden en dat beviel me een stuk beter... Zie ook dat het vlotter verloopt bij andere mensen die recent bestelt hebben, hoop niet dat het pakket zoek is geraakt oid.
Hier precies hetzelfde. 10-3 pakket aangekomen op GLS-depot en sindsdien muurvast.

Geeft me wel vertrouwen dat het goedkomt (het pakketje niet kwijt is) te lezen dat er meer mensen dezelfde ervaring hebben.
Hopelijk komt het snel goed.
Brujeria
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 368
Lid geworden op: di 10 april 2012, 22:15
Mijn mountainbike: XTrail Save 5.0 29er

Brujeria schreef: wo 17 maart 2021, 21:22 Ik heb de 10e een dingetje (KCNC lever clamp) besteld en dat lijkt ook maar wat te blijven hangen in Germanistan. Eerlijk gezegd hoop ik wel dat dit voor het weekend nog binnen komt maar alle vertrouwen heb ik er niet in.
Nu zijn mijn ervaringen met GLS ook niet om over naar huis te schrijven.
En vanmiddag thuis afgeleverd! 8 dagen levertijd dus.
Zolang je nog kunt zeggen dat je niet meer kunt, kan je nog een héél eind!
jawi91
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 165
Lid geworden op: do 6 april 2017, 18:30

Brujeria schreef: do 18 maart 2021, 13:41
Brujeria schreef: wo 17 maart 2021, 21:22 Ik heb de 10e een dingetje (KCNC lever clamp) besteld en dat lijkt ook maar wat te blijven hangen in Germanistan. Eerlijk gezegd hoop ik wel dat dit voor het weekend nog binnen komt maar alle vertrouwen heb ik er niet in.
Nu zijn mijn ervaringen met GLS ook niet om over naar huis te schrijven.
En vanmiddag thuis afgeleverd! 8 dagen levertijd dus.
Goed nieuws! Hopen dat mijn bestelling ook vandaag of morgen aankomt, bleef jou tracking staan op Duitsland of is die ge-update?
Plaats reactie