bike24

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Mijn pakket was vandaag ook binnen. Binnen een week dus wat mij betreft prima.
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2037
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

Over Bike24 zélf geen klachten maar dat verzenden met GLS begint zo langzaamaan wel ernstig gênant te worden. Het zal wel iets met het contract te maken hebben dat bike24 met ze heeft afgesloten. Ik heb op 31 maart een bestelling gedaan en die ligt al sinds 1 april ergens in een depot in Duitsland weg te kwijnen. En qua karaktereigenschap heb ik niet echt tijd voor geduld :evil:
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Kapitein Iglo schreef: do 1 april 2021, 13:11 Zondagavond twee kettingen besteld. Bijna direct verzonden maar nu ligt het pakketje alweer twee dagen op het depot van GLS in Duitsland.

Dasniebest! En kettingen zijn ook al schaars goed tegenwoordig.
Wel zo netjes: afgelopen vrijdag alsnog binnengekomen.
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

vibemaker schreef: wo 7 april 2021, 08:54 En qua karaktereigenschap heb ik niet echt tijd voor geduld :evil:
:D

Mogelijk iet van doen met Pasen. Kalmte kan je redden.
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2037
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

Kapitein Iglo schreef: wo 7 april 2021, 09:08
vibemaker schreef: wo 7 april 2021, 08:54 En qua karaktereigenschap heb ik niet echt tijd voor geduld :evil:
:D

Mogelijk iet van doen met Pasen. Kalmte kan je redden.
Als je als distributeur ivm Pasen je depots van donderdag 0.00 uur tot woensdag 9.00 op slot draait gaat er iets niet goed met je businessmodel. Persoonlijk denk ik dat GLS zijn 'niet prioriteit' pakketten per land net zo lang op spaart tot de oplegger vol zit. Ik heb namelijk een week of 3 geleden ook iets bij bike24 besteld en dat was twee dagen later in huis. Net mazzel gehad dat dat het laatste pakketje was dat in de vrachtwagen paste denk ik. (of ze rijden gewoon maar één keer per week op nederland, dat kan ook)
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

vibemaker schreef: wo 7 april 2021, 09:20
Kapitein Iglo schreef: wo 7 april 2021, 09:08

:D

Mogelijk iet van doen met Pasen. Kalmte kan je redden.
Als je als distributeur ivm Pasen je depots van donderdag 0.00 uur tot woensdag 9.00 op slot draait gaat er iets niet goed met je businessmodel. Persoonlijk denk ik dat GLS zijn 'niet prioriteit' pakketten per land net zo lang op spaart tot de oplegger vol zit. Ik heb namelijk een week of 3 geleden ook iets bij bike24 besteld en dat was twee dagen later in huis. Net mazzel gehad dat dat het laatste pakketje was dat in de vrachtwagen paste denk ik. (of ze rijden gewoon maar één keer per week op nederland, dat kan ook)
Dat kan ook inderdaad. Ik denk dat er door Pasen nog best wat vertraging bij komt (inmiddels is gekomen). Wat je soms ook wel ziet bij GLS, is dat de status van "in het depot" naar "wordt vandaag bezorgd" soms in een halve dag gebeurt. Dus, kalmte kan je redden, en niet te vaak F-5en ook :-q

Zie je bij DPD ook wel eens, maar daarvoor moet ik nu weer in het bike-discount.com/de topic zijn. Want dat is dit niet. Toch :tong ?
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

vibemaker schreef: wo 7 april 2021, 09:20 Als je als distributeur ivm Pasen je depots van donderdag 0.00 uur tot woensdag 9.00 op slot draait gaat er iets niet goed met je businessmodel.
Want die mensen mogen niet genieten van een paar vrije dagen?
Wat maakt het nou uit of je pakketje voor pasen of na pasen bezorgd wordt?
Relax... :-D
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2037
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

awinkel schreef: wo 7 april 2021, 09:35
vibemaker schreef: wo 7 april 2021, 09:20 Als je als distributeur ivm Pasen je depots van donderdag 0.00 uur tot woensdag 9.00 op slot draait gaat er iets niet goed met je businessmodel.
Want die mensen mogen niet genieten van een paar vrije dagen?
Wat maakt het nou uit of je pakketje voor pasen of na pasen bezorgd wordt?
Relax... :-D
Ik zeg nergens of mij dat wel of niet uitmaakt, ik zeg alleen dat GLS weer eens lang op zich laat wachten. Verder is het, zonder verdere informatie, onmogelijk om voor een ander te bepalen of dat voor die persoon wel of niet uitmaakt. En in de hele geschiedenis van 'relax' is er nog nooit iemand 'relaxed' geraakt van de opmerking 'relax'.
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2037
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

Mijn pakje is intussen bij GLS toch een beetje een eigen leven gaan leiden

Ik ga voor het gemak ff uit van het trackingsysteem van GLS zelf:
- In de nacht van 31/3 op 1/4 is het pakje opgehaald bij bike24 in Kesselsdorf
- De volgende nacht is het pakje aangekomen in het distributiecentrum Grossbeeren waar het Pasen heeft gevierd.
- Op 6/4 s avonds is het pakje in Flévy beland (dat is noordoost Frankrijk), waar het een dag of wat heeft liggen bijkomen van alle consternatie.
- gisteren 8/4, de verjaardag van Mrs. Vibe, waar het als cadeau voor bedoeld was, heeft het pakje eenzaam de verjaardag gevierd onder de rook van Parijs, in Fleury Mérogis.
- Het pakje lijkt nu een eindsprint in te zetten want vanmorgen rond half 8 is het aan het ontbijt gesignaleerd in Carvin; nog steeds Frankrijk, maar aan de Belgische grens.
:bier:

Ik denk dat ik mijn lief bij haar volgende verjaardag wel blij kan maken met het cadeautje 🤗😍
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Ah joh, relax...




:winkie:
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2037
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

George schreef: vr 9 april 2021, 09:23 Ah joh, relax...




:winkie:
:bier:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

Mailtje sturen met klacht, krijg je misschien je 5,99 verzendkosten terug. Voor dit soort grappen hoor je geen verzendkosten te betalen. Al helemaal niet als het hoger dan 4 euro is

Overigens had ik weer wat dingen besteld op 2 april (goede vrijdag) en dat kreeg ik gisteren (vrijdag binnen). Keurig na 4 dagen dus zonder het paasweekend te rekenen.
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2037
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

Horsthil schreef: za 10 april 2021, 22:01 Mailtje sturen met klacht, krijg je misschien je 5,99 verzendkosten terug. Voor dit soort grappen hoor je geen verzendkosten te betalen. Al helemaal niet als het hoger dan 4 euro is

Overigens had ik weer wat dingen besteld op 2 april (goede vrijdag) en dat kreeg ik gisteren (vrijdag binnen). Keurig na 4 dagen dus zonder het paasweekend te rekenen.
Mijn pakje is nu in een overslagcentrum in Utrecht. Dus maandag wordt het, hoop ik, feest :bier:
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

Horsthil schreef: za 10 april 2021, 22:01 Mailtje sturen met klacht, krijg je misschien je 5,99 verzendkosten terug. Voor dit soort grappen hoor je geen verzendkosten te betalen. Al helemaal niet als het hoger dan 4 euro is.
Verzendkosten zijn € 3,99
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

bouwpakket schreef: za 10 april 2021, 22:39
Horsthil schreef: za 10 april 2021, 22:01 Mailtje sturen met klacht, krijg je misschien je 5,99 verzendkosten terug. Voor dit soort grappen hoor je geen verzendkosten te betalen. Al helemaal niet als het hoger dan 4 euro is.
Verzendkosten zijn € 3,99
Vanaf 100 euro pas, ik moest 5,99 betalen
Plaats reactie