bike24

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

daniel1975 schreef: wo 10 juni 2020, 08:49 Zit momenteel geen gang in bij bike24. Vorige zending was 9 dagen, nu zit ik ook alweer op 5 en nog steeds geen verzendbericht.
Ben ik helemaal niet van ze gewend, meestal gaat het razendsnel.
Inderdaad, voorraad is leidend en aan deelleveringen doen ze niet. Ik heb wat meuk voor de ebike van mn schoonpa in bestelling, dat kan wel even duren. Maar bij de laatste paar bestellingen wel steeds binnen twee dagen na verzending bij mij thuis!
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
justbartm
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 12
Lid geworden op: za 24 november 2012, 17:01
Mijn mountainbike: Cube Attention SL 2019

vandaag de Garmin Edge 520 MTB Package besteld op B24. mijn eerste bestelling hier.
Een stuk goedkoper dan Futurumshop. Ze hadden er 3 op voorraad dus ben benieuwd wanneer ik deze binnen krijg. :D
ga toch fietsen
Alien
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1567
Lid geworden op: do 17 juli 2008, 13:10

520+, hoop ik?
Vorsprung durch Pedantik.
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Of de 530?
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
justbartm
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 12
Lid geworden op: za 24 november 2012, 17:01
Mijn mountainbike: Cube Attention SL 2019

yes de 520 plus inderdaad. ervaring mee?
ga toch fietsen
Gebruikersavatar
No Biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 756
Lid geworden op: za 19 maart 2011, 21:26
Mijn mountainbike: Iets van metaal, kunststof en rubber

Op 2 juni het pakketje bij DPD afgegeven en vandaag is mijn bestelling pas bezorgd.
Waarschijnlijk ligt de oorzaak eerder bij DPD dan bij BIKE24.
DPD, bijna dezelfde prutsers als DHL?
Alien
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1567
Lid geworden op: do 17 juli 2008, 13:10

justbartm schreef: wo 10 juni 2020, 16:34yes de 520 plus inderdaad. ervaring mee?
Ik heb een 520 en een 520+, ja. 520 is een fijn apparaatje, maar nogal karig qua opslagcapaciteit. Sinds de 520+ bestaat, zou ík de 520 niet meer aanraden. Ik heb ‘m nog wel in gebruik voor woon- werkverkeer, maar voor serieuzer fietsen past er zelden voldoende kaartmateriaal op.
Vorsprung durch Pedantik.
justbartm
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 12
Lid geworden op: za 24 november 2012, 17:01
Mijn mountainbike: Cube Attention SL 2019

Alien schreef: wo 10 juni 2020, 17:56
justbartm schreef: wo 10 juni 2020, 16:34yes de 520 plus inderdaad. ervaring mee?
Ik heb een 520 en een 520+, ja. 520 is een fijn apparaatje, maar nogal karig qua opslagcapaciteit. Sinds de 520+ bestaat, zou ík de 520 niet meer aanraden. Ik heb ‘m nog wel in gebruik voor woon- werkverkeer, maar voor serieuzer fietsen past er zelden voldoende kaartmateriaal op.
hmm oke. het is mijn eerste fietscomputer, ik werd echt gek van heel de tijd mijn telefoon erbij te pakken, en ik ben regelamtig de weg kwijt haha. We gaan zien of het iets is:)
ga toch fietsen
daniel1975
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3458
Lid geworden op: di 26 oktober 2004, 11:23
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

Alles wat ik heb besteld is op voorraad.
Dus gewoon pech denk ik.
Bicycle, bicycle, bicycle
Gebruikersavatar
38x10
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2070
Lid geworden op: ma 29 mei 2017, 15:02
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 / RAAW Madonna

38x10 schreef: wo 10 juni 2020, 12:09 Bij wijze van experiment (nou ja, eigenlijk niet echt, ik had de spullen gewoon nodig, en ze waren toevallig bij geen enkele wepsjop allemaal beschikbaar en/of gunstig geprijsd) heb ik zondagavond besteld bij bike-components, r2-bike en bike24
Bike24 was als eerste met het sturen van een verzendbevestiging (maandagavond), r2-bike volgde niet veel later (dinsdagmiddag). Beide pakketjes zijn nu ergens tussen Duitsland en Nederland. Dat wordt een wedstrijdje DPD - DHL (ik verwacht ze beiden morgen of overmorgen aan de voordeur).
Bike-components heeft de onderdelen (die allemaal voorradig zijn) nog niet ingepakt :-? Op hun website geven ze aan dat ze vertraging (tot een week) hebben in het verzendklaar maken van hun spullen dankzij COVID19 (maatregelen). Hopelijk ontvang ik die ergens volgende week, anders moet ik de mini-me zonder elleboog en kniebeschermers de berg af sturen :winkie:
De uitslag:
1. bike24 (DPD): spullen op vrijdag in huis (5 dagen)
2. r2-bike (DHL): spullen op zaterdag in huis (6 dagen)
3. bike-components (DHL): spullen vandaag in huis (9 dagen)

Bike-components verloor omdat ze er 4 dagen voor nodig hadden om de spullen (die op voorraad waren) aan te melden bij DHL. "Gelukkig" mogen ze in de herkansing, de knie- en elleboogbeschermers die ik voor mini-me besteld had zijn namelijk allebei een maatje te klein :-{
Niet bikers, de leegheid van die levens schokt me. (Vrij naar Tim Krabbé)
Gebruikersavatar
Meegs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3164
Lid geworden op: di 6 maart 2007, 15:07
Mijn mountainbike: Spectaculaire Kloof

38x10 schreef: di 16 juni 2020, 21:18

Bike-components verloor omdat ze er 4 dagen voor nodig hadden om de spullen (die op voorraad waren) aan te melden bij DHL. "Gelukkig" mogen ze in de herkansing, de knie- en elleboogbeschermers die ik voor mini-me besteld had zijn namelijk allebei een maatje te klein :-{
De Mini-jij groeit hard dan in die 9 dagen tijd als ze bij levering te klein zijn... :-q
:bier:
Gebruikersavatar
38x10
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2070
Lid geworden op: ma 29 mei 2017, 15:02
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 / RAAW Madonna

Meegs schreef: wo 17 juni 2020, 15:32
38x10 schreef: di 16 juni 2020, 21:18

Bike-components verloor omdat ze er 4 dagen voor nodig hadden om de spullen (die op voorraad waren) aan te melden bij DHL. "Gelukkig" mogen ze in de herkansing, de knie- en elleboogbeschermers die ik voor mini-me besteld had zijn namelijk allebei een maatje te klein :-{
De Mini-jij groeit hard dan in die 9 dagen tijd als ze bij levering te klein zijn... :-q
:bier:
Dat, of ik kan niet meten
of iXS heeft ondeugdelijke maattabellen
of alledrie natuurlijk, dat kan ook.

Inmiddels ken ik de postbezorgers van alle mogelijke pakketdiensten zo ongeveer persoonlijk, zo vaak staan ze hier aan de deur :oops: :winkie:
Niet bikers, de leegheid van die levens schokt me. (Vrij naar Tim Krabbé)
Gebruikersavatar
Meegs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3164
Lid geworden op: di 6 maart 2007, 15:07
Mijn mountainbike: Spectaculaire Kloof

38x10 schreef: wo 17 juni 2020, 15:38
Meegs schreef: wo 17 juni 2020, 15:32
De Mini-jij groeit hard dan in die 9 dagen tijd als ze bij levering te klein zijn... :-q
:bier:
Dat, of ik kan niet meten
of iXS heeft ondeugdelijke maattabellen
of alledrie natuurlijk, dat kan ook.

Inmiddels ken ik de postbezorgers van alle mogelijke pakketdiensten zo ongeveer persoonlijk, zo vaak staan ze hier aan de deur :oops: :winkie:
Even los van het hele topic.. maar het tweede is denk ik het geval.
Ooit een IXS hammer jacket gekocht, maat M (mijn normale kleding maat, zou ook correct moeten zijn volgens de destijds geleverde maattabel)... na wat heen en weer gestuur, ben ik op een maatje XS uitgekomen :o

:bier:
cisco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6335
Lid geworden op: vr 18 augustus 2006, 10:56

3 weken geleden voor het eerst een serieuze bestelling gedaan bij Bike 24 mede door dat de prijzen gunstiger ware dan bij BC.
Binnen 5 dagen het pakket netjes bezorgd
Vrijdagmiddag weer een bestelling gedaan bij Bike24 en kreeg savonds al een mail dat het verstuurd is.
Ook hier waren zij gunstiger met de prijzen als BC, tevens zijn de verzendkosten lager als bij BC.
Ik ben benieuwd hoelang dit pakket onderweg is maar als het goed is is dit ook met 5 dagen in huis.
Voorheen bestelde ik nooit bij Bike 24 maar altijd bij BC dat kwam omdat BC altijd goedkoper waren met de prijzen.
Het lijkt wel dat Bike 24 onder de prijzen van BC gaat zitten om de handel meer hun kant op te trekken......
A-j Plat Könt Proatn, mö-j ’t nich loatn!
A-j oolder wördt, wo'j wa wiezer mer nich altied verstaandiger
Gebruikersavatar
Dennisvdb
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 897
Lid geworden op: ma 23 maart 2015, 21:44

Dat is al heel lang. BC zoekt makkelijk qua site, maar bestellen doe ik er nooit meer.
Plaats reactie