bike-discount.de

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Maandag een flinke bestelling gedaan en vandaag pas bericht dat het op de post gaat. Mijn idee was altijd dat het toch uiterlijk een dag later met de post mee zou gaan. Alles op voorraad dus dat kan niet het probleem zijn. En volgens mij is dat al de tweede keer dat er toch wel een aantal dagen tussen bestellen en verzenden zit.

Hoe dan ook, de prijzen zijn goed en de keuze ook. Heb er gelukkig geen haast mee. Maar als je haast hebt is dit misschien niet de beste shop om te kiezen. Of hebben jullie andere ervaringen?
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Nee, is ook wel mijn ervaring. Bike-components had dit een jaartje terug ofzo ook vaker, maar die hebben hun boeltje wel weer op orde, nu, net als bike24.com. Daarom keer ik toch steeds terug naar die twee.
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Idem hier, vorige week maandag besteld en vandaag bezorgd. In dit geval geen probleem, had het spul niet meteen nodig, maar ik was van eerdere bestellingen wel gewend dat Bike-Discount sneller verstuurd.
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1941
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

yep, same here.
Als je het binnen een week nodig hebt is het een gok.. 2-3 dagen is denk ik een uitzondering. Maar de prijzen zijn er over het algemeen wel naar, zeker als je wat meer spullen nodig hebt, dan is het zeker de moeite waard, als je haast hebt is het alleen lastig.

ik lees terug dat DHL sneller zou moeten zijn dan DPD. weet niet of dat inmiddels achterhaalde info is, maar wellicht de moeite waard als je wat meer haast hebt.
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

DPD is gratis terwijl er voor verzending via DHL verzendkosten worden gevraagd. Dus dat was een no-brainer. :D
ducatif1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 304
Lid geworden op: zo 20 november 2011, 12:42
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced Pro-2 29 model 2021
Contacteer:

Vorige week woensdag 8 mei cassette, derrie-wieltjes en ketting bestelt. De buurman (= www.bike-components.de ) had wat extra levertijd nodig omdat niet alles daar op voorrad was en ik wilde daar niet op wachten. Alles via DHL laten versturen. Vrijdagavond 10 mei kwam DHL de spullen al afleveren. :-q
Gebruikersavatar
SenV2312
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 335
Lid geworden op: wo 6 januari 2010, 12:04
Mijn mountainbike: Kingdom Vendetta X2 & Bionicon Edison 2009
Contacteer:

In het weekend een bestelling geplaatst en woensdag al gekregen. Snel dus. En de prijzen zijn ook goed dus kom hier zeker terug.
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Ook hier weer een snelle levering...zondagavond besteld, gisterenavond afgeleverd door DHL :-q
corratec1
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: wo 29 mei 2019, 17:25
Mijn mountainbike: Corratec I-link pro

laatste weken 2 x wat besteld op dinsdag en vrijdags in huis. :D
en voor schappelijke prijzen.
corratec I-link pro 29 er en Giant TCR recert
Hans wynants
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 42
Lid geworden op: wo 19 maart 2008, 16:06
Mijn mountainbike: Niner RKT RDO

klopt idd ik bestel hier maandelijks wel wat , met DPD tot over een half jaartje terug altijd 1 a 2 dagen later geleverd. nu op 1x na altijd 3 a 4 dagen onderweg. volgens mij eerder een probleem bij DPD dan bij BD . ik krijg nogal vrij snel de trackingnr mee , daarna duurt het lang, en met niet al te correcte info op de trackingpagina...

nu is er een levering onderweg via DHL , enige probleem is dat dit hier tegenwoordig aan Bpost wordt overhandigd waardoor er ook een dag vertraging op zit... normaal morgen ( maandag) afgeleverd .

het is wel jammer want vroeger voor +/- 16:00h besteld, volgende dag geleverd . (naar Belgie)
Gebruikersavatar
Joepie de
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 992
Lid geworden op: do 30 juni 2016, 11:15

Zondagavond bestelling gedaan met allerhande artikelen, woensdagochtend in huis.
Ja, doei !
bk1985
All rounder
All rounder
Berichten: 111
Lid geworden op: ma 19 november 2018, 21:41

Is het mogelijk om naar de superstore te rijden en daar de spullen mee te nemen welke je op de site hebt gezien?
kan me zomaar voorstellen dat de online shop apart is en dat er in de superstore geen voorraad is van alles.
Alien
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1567
Lid geworden op: do 17 juli 2008, 13:10

De Superstore heeft een eigen (aparte) website en een volledig ander adres dan de webwinkel. Ik zou eerst maar even bellen om te informeren.
Vorsprung durch Pedantik.
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4658
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

Vorige week woe avond (laat) besteld en vrijdag in de middag in huis. Had ik niet verwacht maar snelle levering.
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
Hans wynants
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 42
Lid geworden op: wo 19 maart 2008, 16:06
Mijn mountainbike: Niner RKT RDO

Dan hebt u meer geluk dan ik ...

Zaterdagmiddag bestelling geplaatst .
Maandagavond laat bericht gekregen dat producten ingepakt zijn .
Nu dinsdag 15:30 nog steeds geen bevestiging van verzending , deze verwacht ik ook weer tegen de late avond . Dan met dpd nog 2 dagen onderweg ... zal donderdag of vrijdag worden ...

Vroeger zaterdag besteld , dinsdag in huis !
Plaats reactie