futurumshop

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Gebruikersavatar
Koban
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1110
Lid geworden op: zo 19 april 2020, 08:32
Mijn mountainbike: twee wielers
Contacteer:

retouren goede ervaringen met hen.
GPX routes Rechswald --> Reichswald.nl
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Kapitein Iglo schreef: wo 18 augustus 2021, 10:34 Momenteel in een retoursituatie. Heb de bibshort van hun eigen merk geprobeerd, maar bleek te klein. Alvast eentje bij besteld, maatje groter, die past. En eigen merk mag je 14 dagen testen dus heb het op een ritje kunnen proberen. Nu ga ik de te kleine laten ook laten omruilen voor een grotere maat, ben benieuwd hoe dat gaat. Retourformulier aanmaken was in elk geval appeltje-eitje.
Hoe bevalt die broek je? Heb je toevallig een vergelijking qua zeem met Assos? :)

De bezorging met Budbee gaat op zich goed, maar ik vind het wel een nadeeltje dat ze pas na vijven bezorgen. Ik werk thuis dus in deze situatie is bezorging overdag zeker zo handig :)
Maar dat is persoonlijk, ben je wel weg onder werkuren is na vijven natuurlijk de betere optie.

Ze mailen idd wel vaak de bezorgstatus, dat zou voor mij niet hoeven. Een trackinglink is voldoende, dan kijk ik wel wanneer ik daar zelf behoefte aan heb.
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Knakker29
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2112
Lid geworden op: zo 11 september 2011, 10:24
Mijn mountainbike: staal en tita met een rekje

kermit schreef: do 19 augustus 2021, 09:36 De bezorging met Budbee gaat op zich goed, maar ik vind het wel een nadeeltje dat ze pas na vijven bezorgen. Ik werk thuis dus in deze situatie is bezorging overdag zeker zo handig :)
Ik vind het geen verbetering. Laatst kwam de bezorger pas net voor tien uur aan, depots voor afhalen zijn (voor mij) ook behoorlijk op afstand. Ik troost me maar met de gedachte dat de dienst groener moet zijn dan post.nl :wink:
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

kermit schreef: do 19 augustus 2021, 09:36 ]Hoe bevalt die broek je? Heb je toevallig een vergelijking qua zeem met Assos? :)
Ik heb er vooralsnog maar 1 rit mee gereden, met die ene die te klein was. En die rit liep niet lekker, maar dat lag niet aan de broek. Ik vond de zeem wel prettig zitten, maar een langere rit moet ik er dus nog mee maken. Geen vergelijk met Assos helaasch. Mara nu ben ik ook niet in het bezit van een supderdupergevoelig zitvlak... wat me wel opvalt is dat de broek vrij stevig lijkt. Ook een vrij grote antislip-strook aan de pijpen, die ook wat langer zijn dan broeken die ik gewend ben. En dat vind ik positief. Dit weekend wel een wat uitgebreidere rit gepland, dus dan kan ik misschien wat meer zeggen.
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Retour met futurumshop was ok, behalve 1 ding: futurumshop had als retouradres de naam van het PostNL punt genomen. Dat is prima, maar het was zo geadresseerd dat het leek alsof het voor de supermarkt bedoeld was, waarin het PostNL punt gevestigd is.

Nou is het hier nogal dorps, dus ze kennen me en niemand doet dan moeilijk over een pakje dat al open is ☺️

En die broek is echt wel prima!
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Mike123
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 940
Lid geworden op: ma 7 oktober 2013, 23:13

1x winterschoenen gekocht. Helaas te klein. Meteen gebeld dat ze niet pasten en dat ik ze wel even langs zou brengen, moest toch richting Apeldoorn. Of ik een andere maat wilde of geld terug. Ik wilde wel een andere maat.
Bij aankomst in Apeldoorn stonden er al 2 paar schoenen klaar 1 maat groter en 2 maten groter. 1 maat groter paste prima.
Omgeruild en klaar.

Alleen als ik nu in mijn lijst kijk met aangeschafte spullen staan er 3 paar winterschoenen in. Maar dat geeft niks.
Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2611
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

Heeft iemand nog een Futurumshop kortingscode bv van strava?
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
nick22
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 357
Lid geworden op: di 14 juli 2020, 11:12
Mijn mountainbike: meta tr29 2021

flat schoenen gekocht.
enkele keren gebruikt en buiten gewone slijtage aan 1 kant
gemaild en direct contact, schoenen konden gratis terug voor onderzoek
dit onderzoek kon maximaal 4 weken duren. maar binnen 8 dagen een mailtje terug
ze wouden graag een nieuw paar opsturen maar die was niet in stock, volledige bedrag vergoed gekregen in vorm van een kortingscode
Nolly
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 16
Lid geworden op: za 1 januari 2022, 23:35

Heel tevreden over deze website. Dropper post kabels besteld. Goed en wel aangekregen, alsook een leuke kortingscode ontvangen voor mijn verjaardag.
Gebruikersavatar
Nespresso
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1569
Lid geworden op: ma 18 oktober 2010, 14:29

Iemand toevallig nog een kortingscode over? Ik heb de mijne weggegooid. En nu willen we een Garmin weegschaal aanschaffen…

[edit]Wat een timing :D
WOW, jij krijgt € 25.00 korting op het gehele assortiment

MEI-25

Gebruik code MEI-25 in de winkelwagen | Geldig t/m maandag 30 mei 2022, 23:59 uur. Minimale bestelwaarde van € 125.- | De minimale bestelwaarde dient in stand te blijven na het retourneren van artikelen | Geldig op het gehele assortiment m.u.v. cadeaubonnen en digitale waardeboncodes | Maximaal 1 code per klant en 1 code per bestelling
carbon bike, titanium collarbone...
Crashcat
All rounder
All rounder
Berichten: 95
Lid geworden op: di 27 augustus 2019, 03:19

Heb een promo van Futurum binnen gekregen. Zo te zien is het een standaard code.

Bij bestelling van meer dan 100 euro is cadeau 1 of cadeau 2 beschikbaar.

Cadeau 1: Xand mechanic set [XAND-CAD]
Cadeau 2: 2x Futurum merino sokken [SOK35-38] [SOK39-41] [SOK42-44] [SOK44-47]
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Futurumshop is wel een beetje duur geworden...
Het verschil met Mantel of de welbekende Duits webshops begint wel erg groot te worden.
Zouden de ex profs die ze inhuren zoveel kosten?
Alsof iemand bepaalde materialen en kleding gaat kopen, omdat een ex prof ervoor betaald wordt om te zeggen hoe goed het wel niet is... :roll:
jooskansen
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 27 september 2021, 09:18

Voor de liefhebber 2 kortingscodes.
Afbeelding
Marke
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1128
Lid geworden op: di 1 september 2009, 20:38

Dank voor de eerste van de twee!
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Ik heb ook nog een code. Ik bestel er toch zelden meer, ze zijn idd een stuk duurder geworden.

Afbeelding
Plaats reactie