futurumshop

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Mike123
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 940
Lid geworden op: ma 7 oktober 2013, 23:13

Dat bestellen en afleveren komt helemaal goed. Diverse malen besteld en de volgende dag in huis.

Dat van die fietskoerier is een goed initiatief. Alleen jammer dat je dus je pakketje niet meer bij een PostNL afhaalpunt kan af laten leveren zodat je niet thuis hoeft te zijn en nu tot 21:00 uur zelf kan komen halen. (Kom langs de AH als ik naar huis rijdt)
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16704
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Volgens mij kan dat nog wel hoor, ik kon het gisteren gewoon aanvinken bij mijn bestelling.
Maar waarom zelf gaan ophalen als de fietskoerier het thuis komt brengen zonder meerkosten ;-)

Ik heb tot nu toe alleen maar goede ervaringen met FS.
Twee keer gehad dat er iets mis ging met een korting bij het bestellen (door mijn eigen fout), de eerste keer ontdekte ik net nadat ik besteld had nog een 10% kortingskaart in de stapel papieren op mijn bureau. De tweede keer had ik via een andere url moeten bestellen voor de korting, had de aanbiedingenfolder niet goed gelezen :roll:
Beide keren een mailtje gestuurd en zonder gedoe meteen de korting terug gestort gekregen op mijn rekening.

Ook geen verzendkosten en gratis retourneren vind ik een plus, en de communicatie via e-mail is altijd vriendelijk.
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Karvan Cevitam
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 209
Lid geworden op: do 21 juli 2011, 11:38
Mijn mountainbike: ????? ??????

Vandaag ontvangen , netjes verpakt met luchtkussentjes.
Contact gehad over de sealant , was zeer prettig .. kon merken dat er moeite gedaan werd om een oplossing te vinden .
Kortom een dikke :-q
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

kermit schreef:Volgens mij kan dat nog wel hoor, ik kon het gisteren gewoon aanvinken bij mijn bestelling.
Maar waarom zelf gaan ophalen als de fietskoerier het thuis komt brengen zonder meerkosten ;-)
+1,
Vorige week nog een bandje bij het postnl afhaalpunt laten bezorgen. Ik vind dat wel makkelijk ivm overwerk etc.
Mike123
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 940
Lid geworden op: ma 7 oktober 2013, 23:13

kermit schreef:Volgens mij kan dat nog wel hoor, ik kon het gisteren gewoon aanvinken bij mijn bestelling.
Maar waarom zelf gaan ophalen als de fietskoerier het thuis komt brengen zonder meerkosten ;-)
Dan heb ik er waarschijnlijk overheen gekeken met bestellen :(
Ik haal het liever zelf op omdat ik over het algemeen wel voor 21:00 thuis ben en er bij ons thuis 's middags niet altijd iemand thuis is ivm werkzaamheden.
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16704
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Begrijpelijk.
Die fietskoerier komt 's avonds tussen 18 en 22u, dan is er bij ons vrijwel altijd iemand thuis dus dat vind ik wel een mooie optie.
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
hurck
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 419
Lid geworden op: ma 7 maart 2011, 11:17

Wat zou de reden zijn dat je sommige dingen minimaal met 2 stuks moet afnemen? Laatst wou ik poeder voor in de drinkbus bestellen, en net nieuwe buitenbanden. Ik ga geen 2kg poeder en geen 2 dezelfde banden afnemen (voor en achter heb ik liefst een ander profiel.
Het heeft ze dus 2x geen bestelling opgeleverd. Ik ben wel eens benieuwd wat hun beweegredenen zijn, want op deze manier geef ik mijn geld wel ergens anders uit
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

hurck schreef:Wat zou de reden zijn dat je sommige dingen minimaal met 2 stuks moet afnemen? Laatst wou ik poeder voor in de drinkbus bestellen, en net nieuwe buitenbanden. Ik ga geen 2kg poeder en geen 2 dezelfde banden afnemen (voor en achter heb ik liefst een ander profiel.
Het heeft ze dus 2x geen bestelling opgeleverd. Ik ben wel eens benieuwd wat hun beweegredenen zijn, want op deze manier geef ik mijn geld wel ergens anders uit
Meer omzet want velen zullen wel voor de 2 gaan. Ze hoeven ook maar 1 x het artikel in te pakken, dus gemiddeld gezien minder moeite en toch grotere omzet.
De enkeling zoals jij zal in de minderheid zijn.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Mike123
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 940
Lid geworden op: ma 7 oktober 2013, 23:13

Mike123 schreef:
kermit schreef:Volgens mij kan dat nog wel hoor, ik kon het gisteren gewoon aanvinken bij mijn bestelling.
Maar waarom zelf gaan ophalen als de fietskoerier het thuis komt brengen zonder meerkosten ;-)
Dan heb ik er waarschijnlijk overheen gekeken met bestellen :(
Ik haal het liever zelf op omdat ik over het algemeen wel voor 21:00 thuis ben en er bij ons thuis 's middags niet altijd iemand thuis is ivm werkzaamheden.
Volgens mij is het zo dat als je ruim voor 0:00 uur besteld dat je nog kan kiezen voor PostNL, bestel je net voor 0:00 uur kan je geen PostNL meer selecteren.
Ik dacht tot 23:00 uur.
Forau
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1179
Lid geworden op: di 17 april 2007, 19:42
Mijn mountainbike: Soma / Santa Cruz / Ibis

Fred (mtb-sport) schreef:
hurck schreef:Wat zou de reden zijn dat je sommige dingen minimaal met 2 stuks moet afnemen? Laatst wou ik poeder voor in de drinkbus bestellen, en net nieuwe buitenbanden. Ik ga geen 2kg poeder en geen 2 dezelfde banden afnemen (voor en achter heb ik liefst een ander profiel.
Het heeft ze dus 2x geen bestelling opgeleverd. Ik ben wel eens benieuwd wat hun beweegredenen zijn, want op deze manier geef ik mijn geld wel ergens anders uit
Meer omzet want velen zullen wel voor de 2 gaan. Ze hoeven ook maar 1 x het artikel in te pakken, dus gemiddeld gezien minder moeite en toch grotere omzet.
De enkeling zoals jij zal in de minderheid zijn.
Voor mij ook een reden om géén bestelling te plaatsen, wat moet ik nou met 2 potten Assos Chamois creme?
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16704
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Haha, ik heb dat toevallig wel gedaan :)
Die crème hoeft niet in een week op natuurlijk, dus ach.

Maar tien binnenbanden is me dan weer wel wat teveel dus die heb ik maar laten zitten.

Ik neem aan dat FS wel nagedacht heeft over zulke zaken dus die "verplichting" om in sommige gevallen meerdere dezelfde artikelen te bestellen zal toch wel rendabel zijn voor hen.
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Tzigane
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 29
Lid geworden op: ma 22 oktober 2012, 22:20
Mijn mountainbike: Cube reaction GTC SLT

Bestel ook vaak bij hun en altijd tevreden geweest. Alleen de laatste keer ging het toch niet goed. Had snel een voor en achterband nodig voor de vakantie. Bij hun op voorraad en na aanvinken om de volgende dag te leveren en daarna betaald te hebben bleek 1 van de banden toch niet op voorraad. Eind van het liedje was dat ik op mijn vakantie adres nog op zoek kon naar een setje banden.
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Zowaar eens een echt interessante aanbieding: POC Tectal helmen voor net iets meer dan 100,-

https://www.futurumshop.nl/poc-tectal-r ... wart.phtml" onclick="window.open(this.href);return false;

Maar zo te zien gaat het hard, vanochtend waren álle maten er nog, maar er zijn ook nog doorsneel M/L modellen te krijgen. Echter geen kleurkeuze.
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16704
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Nu alleen nog XS/S leverbaar...
Goeie tip voor de mensen met een kleiner hoofd, want het is echt wel een fijne helm.
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Iemand nog een kortingscode voor €20 nodig? Geldig tot 28-03
Afbeelding
Plaats reactie