futurumshop

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Daar hebben jullie zeker een punt hoor. Normaliter koop ik mijn spullen ook hier om de hoek bij 12GO.
jawi91
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 165
Lid geworden op: do 6 april 2017, 18:30

Iemand nog een kortingscode over toevallig?
Gebruikersavatar
KevinBel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1798
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 23:15
Mijn mountainbike: Cotic Rocket 2017 Gen2 & Stanton Slackline 4130 Gen3

Niet een kortingscode, heb wel deze.

Code: Selecteer alles

In de nieuwsbrief van gisteren ontbrak de cadeaubon code voor jouw gratis Sportvoeding Testpakket t.w.v. € 25.00
 
 
Gebruik hem in je winkelwagen en het pakket wordt toegevoegd aan je bestelling!
 
 
Jouw cadeaubon code*:
FMZ-R4B8M2
* Gebruik cadeaubon code in winkelwagen | Geldig t/m dinsdag 15 mei 2018 | Minimale bestelwaarde van € 75.- | De minimale bestelwaarde dient ook gehaald te worden na het retourneren van artikelen | Geldig op het gehele assortiment | Maximaal 1 kortingscode per bestelling
bob.
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 21:21
Mijn mountainbike: Radon Jealous & Transition Patrol

Een leuke eerste ervaring opgedaan met Futurumshop. Kreeg een Facebook link doorgestuurd, dat Futurumshop de Endura Hummvee II broeken had afgeprijsd. Helaas was de actie maar tijdelijk (enkele uren) en was deze in de webshop al niet meer te vinden. Enigszins brutaal toch contact opgenomen met de klantenservice, en tot mijn verbazing kreeg ik de broek toch nog voor het actietarief (€20,- goedkoper dan AVP)! En gratis thuisbezorgt de volgende dag.

Niet dat jullie hier veel aan hebben op dit moment, maar ik vond het 't delen waard :)
jawi91
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 165
Lid geworden op: do 6 april 2017, 18:30

De Endura hummvee II zojuist bestelt... Achjaa, is het een fijne broek?
Gebruikersavatar
janvangastel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 274
Lid geworden op: ma 1 mei 2017, 18:59
Mijn mountainbike: Huizen
Contacteer:

Ik heb er ook een gekocht een tijdje geleden. Prima broek inderdaad.
basdemeijer
All rounder
All rounder
Berichten: 66
Lid geworden op: ma 13 juni 2016, 12:23
Mijn mountainbike: heeft geen zijwieltjes
Contacteer:

Pas wat bij Futurumshop besteld en het werd met de fietskoerier bezorgd. Dat is een mooi pluspunt :)
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Laatst een helm en bril van POC gekocht. Helaas kwam de omschrijving op de site niet overeen met de werkelijkheid. Dus zat ik met een blauwe bril en een zwarte helm (die ook blauw moest zijn). Teruggestuurd met het verzoek om te wisselen voor een blauwe. Helaas bleek deze niet meer leverbaar te zijn. Dus geld terug, bril ook terug en ook geld terug.

Dus ook met een minder prettige ervaring is uiteindelijk alles goed gegaan. Geld is ook snel terug. En de website is ook snel aangepast zodat andere deze fout niet meer kunnen maken.

Alsnog een :-q (al had ik liever de helm en bril gehad - vooral voor die prijs!).
Gebruikersavatar
No Biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 756
Lid geworden op: za 19 maart 2011, 21:26
Mijn mountainbike: Iets van metaal, kunststof en rubber

Om 22.59 uur besteld, en volgende middag om 14.15 uur afgeleverd. :-q
robertjan12
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 163
Lid geworden op: do 21 juli 2011, 11:02

`s ochtends wat besteld en zonder er om te vragen de zelfde avond nog bezorgd door een fietskoerier zonder extra kosten :-q
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Laatst wat in bestelling staan. Keurig updates ontvangen en zelfs de vraag of ik iets anders wilde uitzoeken. Ik wil wachten aangezien ik dat specifieke produkt wilde hebben. In het weekeinde ineens een kortingsactie van EUR25 boven een bepaalde besteding. Dus meteen met FS gebeld en ja hoor, EUR 25 van de rekening af!

Top Shop!
StefvanH
All rounder
All rounder
Berichten: 129
Lid geworden op: zo 17 februari 2019, 16:16
Mijn mountainbike: Deventer / Enschede

Giant-E schreef: za 28 april 2018, 21:26
Matti365 schreef:Zijn die spotgoedkope POC brillen niet gewoon nep?
Kans is aannemelijk, maar kwaliteit is verrassend goed. Glazen ook gewoon dik in orde.
Keurige hardcase erbij. Voor mij prima hoor. 15 euro of het vijfvoudige....
Heb je een linkje? :D
hurck
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 419
Lid geworden op: ma 7 maart 2011, 11:17

Nog tot maandag extra -15% op helmen. Ik was al een tijdje aan het rondkijken voor een full face naast mijn trail helm. Dan toch maar een bestelling geplaatst. Mocht hij niet goed zitten kan ik hem nog altijd terug sturen.
hurck
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 419
Lid geworden op: ma 7 maart 2011, 11:17

Net voor ik het bericht gisteren hier gezet had de bestelling gedaan, nu net de koerier aan mijn deur. Lekker snel wel :-q
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

hurck schreef: vr 19 juli 2019, 21:14 Nog tot maandag extra -15% op helmen. Ik was al een tijdje aan het rondkijken voor een full face naast mijn trail helm. Dan toch maar een bestelling geplaatst. Mocht hij niet goed zitten kan ik hem nog altijd terug sturen.
Bedankt voor de tip, heb net een TLD A1 besteld :-q
Plaats reactie