Hibike.de

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
wst
All rounder
All rounder
Berichten: 135
Lid geworden op: za 4 januari 2014, 20:51
Mijn mountainbike: Specialized Carve Expert 29"

Setje 5/10's besteld en wat gereedschap, zeer blij mee, geen problemen o.i.d.
nightcrawl
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1270
Lid geworden op: ma 20 oktober 2008, 21:01
Mijn mountainbike: Niner Jet 9 RDO / Niner Air 9 RDO / YT Capra Pro Race 29 / YT Jeffsy Pro Race 29

Spullen die op voorraad waren op dinsdag besteld. Zaterdag een mail dat alles ingepakt is. Nog geen mail dat het ook daadwerkelijk verzonden is. Duurt redelijk lang zo.
Pedal damn it!!
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10365
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

Komt goed!
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
nightcrawl
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1270
Lid geworden op: ma 20 oktober 2008, 21:01
Mijn mountainbike: Niner Jet 9 RDO / Niner Air 9 RDO / YT Capra Pro Race 29 / YT Jeffsy Pro Race 29

Daar ben ik ook niet bang voor. Was meer bedoeld in de zin van....Het is op voorraad dus je verwacht dat het vanuit Duitsland redelijk snel binnen is.

Bij BC ook wat spul op voorraad besteld vroeg in de middag. Die dag nog verzonden en 2 dagen later binnen.
Pedal damn it!!
Gebruikersavatar
Gary Visser
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 705
Lid geworden op: zo 27 januari 2008, 23:25
Mijn mountainbike: 9er O2 x2

Maandag bestelling geplaatst en vandaag donderdag bericht gekregen dat het pakket klaar is voor verzending. Dat mag van mij toch ook wel wat sneller, het gaat hier over twee dingen die op voorraad waren. Maandag vertrek ik dan ook nog eens op reis dus ja, das wel erg jammer...
Scale60
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 373
Lid geworden op: zo 17 mei 2009, 16:18
Mijn mountainbike: On*One 456EVO2 :)

Indien je opzoek bent naar een Bell Super ( model 2014 !!! ), sla je slag :-q
http://www.hibike.nl/bell-super-mtb-hel ... 71e482f228" onclick="window.open(this.href);return false;
dre0_5
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 24
Lid geworden op: do 18 maart 2010, 21:02

Top shop! goede prijzen!
Skoezie
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 556
Lid geworden op: za 7 mei 2005, 09:33
Mijn mountainbike: Giant Contend AR2

Het is dat de prijzen hier zo goed zijn en dat ik goede ervaringen met ze heb vanauit het verleden, maar man wat een traagheid kwa leveren deze keer.

Eerst wat in de winkelmand, goed gekeken of alles op voorraad was en bestellen maar. Ineens toch iets op backorder. Ok kan gebeuren. Paar dagen wachten, mail gestuurd over verwachte levering en toen bestelling wat aangepast. Wederom eerst gekeken of alles op voorraad was, dus weer besteld. Bam, weer iets ineens niet op voorraad. Aaaargh. Daarna gelukkig de volgende dag wel te leveren, dus is het alsnog verstuurd. We zijn ondertussen dus al ruim 2 weken bezig sinds de start van de mijn bestelling. Welke vanaf 27 juni ergens bij DHL ligt. Het is dat ik niet heel veel haast heb, maar leuk is anders.

Edit: En uiteraard gisteren binnen. Eind goed, al goed :-q :-D
Herperduin
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3461
Lid geworden op: vr 5 september 2008, 16:05

AFJ13 schreef:Afbeelding
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4115
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

Prijzen zijn meestal goed bij Hibike, maar bij de laatste bestelling ontving ik een band met een beschadigde hieldraad. Na een retourmelding aangemaakt te hebben heeft het 4 weken geduurd voordat ik een vervanger had, en dat vind ik toch wel wat lang.
_Erik_
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 785
Lid geworden op: za 6 november 2010, 17:50

Je moet inderdaad geen haast hebben als je er wat bestelt. Het komt allemaal goed,
maar het duurt wat langer dan gemiddeld.
Gebruikersavatar
Kabookie
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 622
Lid geworden op: di 12 april 2016, 09:59

Hier ook dezelfde mixed feelings over deze shop.
Ik had er mijn frame en een heleboel ander spul besteld. Vrij snel na de bestelling de bevestiging gehad dat het op voorraad was en klaar lag om te versturen. Vervolgens misschien wel 5-6 mails gehad met orderstatus updates maar allemaal leken ze precies hetzelfde te zijn. Dit was allemaal vrij snel na het plaatsen van de bestelling.
Toen werd het stil en heb ik maar eens contact opgenomen wat er nu gebeurde want het spul lag immers klaar voor verzenden maar ik kreeg geen updates meer. Een dag later een reactie met iets in de trend van kijk maar naar de orderupdates die we je sturen. Mijn Duits is redelijk maar wat ze bedoelde in de update begreep ik niet. Ook verbaast het me dat ze wel een Hibike.nl site hebben maar de communicatie en orderupdates niet in het Nederlands gaan. De reactie per mail was ook niet erg vriendelijk trouwens.

Uiteindelijk is het spul allemaal wel geleverd gelukkig. Ik vind het wel erg bijzonder dat dit aan de dag van vandaag nog bestaat. Bike Components laat gelukkig zien hoe het wel kan, vriendelijke antwoorden op je vragen, scherpe prijzen, snelle levering..
Voor mij voorlopig geen Hibike.de meer.
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Mooie aanbieding:

https://www.hibike.de/rock-shox-yari-rc ... 65d6054f52" onclick="window.open(this.href);return false;

Yari RC voor 350 euro.
Jefro98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1248
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 11:20

Een week geleden een Hope crank met kettingwiel bij deze shop besteld.
Prijs was super scherp, maar artikel niet op voorraad.
Levertijd minimaal 2 weken stond erbij.
Geen haast dus toch maar besteld.
Order status stond de hele week op "nog geen levertijd van leverancier ontvangen"
Nu is de order status gewijzigd naar "was al geleverd" :~
Beetje vage omschrijving, ik heb ook geen e-mail ontvangen van een verzend bevestiging.
We wachten rustig af...... :bier:
Jefro98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1248
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 11:20

Vandaag e-mail ontvangen dat pakket verstuurd is.
Gaat goed komen dus. :-q
Plaats reactie