12go trading / 12GO Biking

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Moeten ze ook niet doen. Ik ben het met jou eens dat ze dat niet nodig hebben!
Sjoerd001
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 234
Lid geworden op: wo 10 mei 2006, 14:08
Mijn mountainbike: Cube Stereo 140 c:62 Race 29

Ik kom er ook graag. Mooie professionele zaak. Gaaf om te zien hoe ze daar aan de lopende band fietsen verkopen. Vanuit mn Lean6Sigma achtergrond is dat leuk om te zien :)

Heb er pas trouwens een supergoed dealtje gemaakt in de werkplaats voor 2 nieuwe velgen. Dus zeer goed geholpen en erg goed meegedacht door de monteur. Ondanks dat het een superscherpe deal was bood hij zelfs ook nog aan om de spaken even na te trekken als de eerste honderden kilometers erop zitten.
Radicofani
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 46
Lid geworden op: za 21 maart 2015, 13:50
Mijn mountainbike: Cube Reaction HPA Pro (26 + 29)

Ik heb een waanzinnig aanbod van ze gehad voor een splinternieuwe Attain SL 2016. Ik zocht een overjarig model Peleton die wel op hun website stond maar niet meer te krijgen was. Nergens meer. Toen kwamen ze met een aanbod wat verdomde dicht bij een Peleton Race 2015 kwam als overjarig model. Dus wat mij betreft een prima zaak, 12GO Biking.
joen
All rounder
All rounder
Berichten: 149
Lid geworden op: ma 21 december 2015, 21:06
Mijn mountainbike: Cube LTD SL

Radicofani schreef:Ik heb een waanzinnig aanbod van ze gehad voor een splinternieuwe Attain SL 2016. Ik zocht een overjarig model Peleton die wel op hun website stond maar niet meer te krijgen was. Nergens meer. Toen kwamen ze met een aanbod wat verdomde dicht bij een Peleton Race 2015 kwam als overjarig model. Dus wat mij betreft een prima zaak, 12GO Biking.
haha verdomd dichtbij, maar wel meer betaald dan de aanbieding van het oudere model was of niet? :lol: :lol:
de voorgaande verhalen/ervaringen in dit topic zullen je waarschijnlijk wel aan het denken zetten :roll:
mfacey
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 317
Lid geworden op: za 6 februari 2016, 21:47
Mijn mountainbike: YT Jeffsy CF Pro 29 (2019), Cube LTD Pro 29er (2016)

Kreeg een paar dagen terug bericht dat 12go hun pand gaat verdubbelen qua grootte! Zaken lopen goed. Nou ook eens op zondag open en lekker laat op zaterdag ipv gewone winkelstraat openingstijden.

https://demarrage.12gobiking.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
RubbereMTBRobbie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 446
Lid geworden op: zo 12 juni 2016, 10:42

mfacey schreef:Kreeg een paar dagen terug bericht dat 12go hun pand gaat verdubbelen qua grootte! Zaken lopen goed. Nou ook eens op zondag open en lekker laat op zaterdag ipv gewone winkelstraat openingstijden.

https://demarrage.12gobiking.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Waarschijnlijk wel, maar als ze beetje willen " concurreren" zullen ze met "Mantel mee moeten gaan" , ik vindt het bij Mantel beter shoppen en info vergaren als bij 12go , maar zoals met alles , goede en slechte ervaringen zijn er altijd :)
Dan is qwa vloeroppervlakte Mantel aan de winnende hand tov 12go , waarschijnlijk na de verbouwing niet meer :-q
Do Stupid Things ......Faster
Voor haar:YT Jeffsy Comp 2 ,female touch *Dochter:Cube Acess WLS Race
*Voor mij:Trek Fuel EX9
mfacey
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 317
Lid geworden op: za 6 februari 2016, 21:47
Mijn mountainbike: YT Jeffsy CF Pro 29 (2019), Cube LTD Pro 29er (2016)

Ik ben afgelopen week bij Mantel geweest, maar vind toch wel dat 12go beter georganiseerd is als winkel. Zeker bij de onderdelen. Maar goed. Het online aanbod van Mantel is wel wat sterker.
Gebruikersavatar
Douwe83
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 23
Lid geworden op: do 28 augustus 2014, 11:12
Mijn mountainbike: Cube GTC race 2016

Ik ben erg te spreken over de werkplaats die in no-time binnen garantie een balhoofdset hebben vervangen voor mijn Cube GTC race. Totaal geen moeilijk gedoe, gewoon bellen, binnenlopen en even later weer blij de deur uit.

Verder mooie winkel die naar mijn idee al groot genoeg is...Ik mis er niks in de huidige opzet in ieder geval.
Haastige spoed is altijd goed
Gebruikersavatar
Remy_ams100
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1538
Lid geworden op: di 14 december 2010, 13:01
Mijn mountainbike: Cube AMS 100 (2010 / B&G) & een Cube SL Cross (2010) cross-hybride
Contacteer:

Nou, onze laatste keer 12go heeft zich onlangs niet zo gunstig ontwikkeld.

Mijn maatje was op zoek naar een specifieke schoen (SH-M200), op de site staan (nog steeds overigens) 4 maten die nog beschikbaar zouden moeten zijn.
Maat 45 was degene waar wij voor zijn gegaan. (Ook die staat dus nog voorradig op de site :~ )

We komen daar dus, niks geen SH-M200 .. sterker nog, geen van alle maten!

Een tip vwb 12go : Ga niet uit van de site!
RubbereMTBRobbie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 446
Lid geworden op: zo 12 juni 2016, 10:42

en nog een tip, gewoon even voor aanvang reis , bellen met de shop 8)
Do Stupid Things ......Faster
Voor haar:YT Jeffsy Comp 2 ,female touch *Dochter:Cube Acess WLS Race
*Voor mij:Trek Fuel EX9
Gebruikersavatar
Remy_ams100
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1538
Lid geworden op: di 14 december 2010, 13:01
Mijn mountainbike: Cube AMS 100 (2010 / B&G) & een Cube SL Cross (2010) cross-hybride
Contacteer:

RubbereMTBRobbie schreef:en nog een tip, gewoon even voor aanvang reis , bellen met de shop 8)
Dat had heel waarschijnlijk weinig uitgemaakt, want de shopmedewerker wist ons nml ook te vertellen dat 'ze' nog gewoon in de rekken zouden moeten staan :-{
RubbereMTBRobbie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 446
Lid geworden op: zo 12 juni 2016, 10:42

Remy_ams100 schreef:
RubbereMTBRobbie schreef:en nog een tip, gewoon even voor aanvang reis , bellen met de shop 8)
Dat had heel waarschijnlijk weinig uitgemaakt, want de shopmedewerker wist ons nml ook te vertellen dat 'ze' nog gewoon in de rekken zouden moeten staan :-{
ow dus de shopmedewerker is ook de telefonist ? :lol:

:bier:
Do Stupid Things ......Faster
Voor haar:YT Jeffsy Comp 2 ,female touch *Dochter:Cube Acess WLS Race
*Voor mij:Trek Fuel EX9
Gebruikersavatar
Remy_ams100
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1538
Lid geworden op: di 14 december 2010, 13:01
Mijn mountainbike: Cube AMS 100 (2010 / B&G) & een Cube SL Cross (2010) cross-hybride
Contacteer:

RubbereMTBRobbie schreef:
ow dus de shopmedewerker is ook de telefonist ? :lol:
Nee dat niet, maar ik neem aan dat ze beide in dezelfde database kijken?
jimbo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 411
Lid geworden op: di 27 december 2005, 22:36

Raadplegen de website haha
Ik mountainbike niet, ik hobbel wat door de bossen.
Dewinter
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 16 november 2015, 10:34

Donderdag Sidi Buvel mtb schoenen besteld. Vrijdag geleverd, bleek dat maat 47 in de doos zat ipv de bestelde 46, foutje. Gebeld met 12GO klantenservice en probleem voorgelegd. Mijn besteld Sidi buvel waren er niet meer in de door mij gewenste kleuren in maat 46. Kreeg direct zonder te hoeven bijbetalen de Sidi Eagle aangeboden. Vond ik een zeer coulante oplossing. Werden direct verzonden en had ze zaterdagmorgen binnen. Andere werd geretourneerd en verzendkosten worden vergoed. Een pluim voor 12GO.
Plaats reactie