www.Derks-Wielersport.nl

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
mtb biker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1751
Lid geworden op: do 5 juli 2007, 10:02
Mijn mountainbike: Giant xtc advanced SL custom/weg: Giant TCR carbon 2011

Crapton schreef: kan als 1 vd weinigen nog losse kransjes leveren.
Das niet echt waar, iedere fietsenmaker kan die nog wel leveren maar zal niet willen leveren dan denk ik.

maar wij hebben ook nog gewoon een bord met losse tandwielen en het verkoopt best goed.

Vooral veel jeugdrenners komen hun cassette samen stellen
gang is alles, remmen is angst
Gebruikersavatar
Black Scotty
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 658
Lid geworden op: za 7 april 2007, 22:33
Mijn mountainbike: Cannondale F-Si 4 Carbon 2017
Contacteer:

Ik ben er ook eens een keer geweest voor een wielset, precies opgegeven welke naven, spaken en velgen het moesten worden maar ze kregen het niet voor elkaar alles voor mij te bestellen, ja een complete doos kant en klare Mavic wielen die ze nog hadden staan voor mijn neus zetten, dat lukte dan wel, 3 keer bellen of alles al binnen was, 3 keer uitleggen wat ook alweer allemaal de bedoeling was.
Toen ik na 2 weken vakantie weer thuis kwam en er nog niks binnen was heb ik vriendelijk bedankt en een wielset opgezocht op Ebay.
Het is geen kwaaie kerel misschien maar hij heeft gewoon nul uitstraling en toont geen inzet, ik vind dat vreemd wetende dat zulke zaken omzet verlies hebben door het internet...........
http://petpowerdh.wix.com/petpower4mischa#" onclick="window.open(this.href);return false;
LauLau
All rounder
All rounder
Berichten: 129
Lid geworden op: wo 13 augustus 2008, 17:41
Mijn mountainbike: Cube AMS Comp 2010
Contacteer:

Vandaag een Bianchi gekocht bij de beste man. Introvert type, zegt weinig, maar ik heb wel de indruk dat hij verstand van zaken heeft. Daarbij komt dat hij de tijd en moeite nam met mijn zoontje te praten en mijn buitenlandse vrouw in het Engels te woord te staan.

Uitstraling vh pand echter is niet je-van-het, maar ach.
Back in the game.
Gebruikersavatar
Black Scotty
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 658
Lid geworden op: za 7 april 2007, 22:33
Mijn mountainbike: Cannondale F-Si 4 Carbon 2017
Contacteer:

Maakt me ook niet uit vanwaar ze de spulletjes verkopen, mijn part vanuit een caravan :D ,maar een verkoper moet wel een beetje voor je willen lopen.
Misschien dacht hij dat ik niet serieus was ofzo, maakt verder ook niet uit, er zullen vast heel veel klanten zijn die wel tevreden zijn dus hopelijk verdiend hij een goede boterham.

Ik zal er niet meer komen, hoeft ook niet, inmiddels hebben we hier in Hoeven een hele goede fietsenzaak gekregen die zelf ook erg fanatiek is, nette prijzen hanteerd en heel erg vakkundig is.
http://www.rinywirixtweewielers.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Het moet ook een beetje "klikken" hé tussen klant en winkel, dat was bij mij en Derks niet zo misschien, dat wil nog niet zeggen dat Derks een slechte zaak is. :)
Laatst gewijzigd door Black Scotty op zo 1 augustus 2010, 17:03, 1 keer totaal gewijzigd.
http://petpowerdh.wix.com/petpower4mischa#" onclick="window.open(this.href);return false;
LauLau
All rounder
All rounder
Berichten: 129
Lid geworden op: wo 13 augustus 2008, 17:41
Mijn mountainbike: Cube AMS Comp 2010
Contacteer:

Black Scotty schreef:Het moet ook een beetje "klikken" hé tussen klant en winkel, dat was bij mij en Derks niet zo misschien, dat wil nog niet zeggen dat Derks en slechte zaak is. :)
Dat is zeker zo. Mijn lokale FM is zo'n type waar het wat mij betreft niet mee klikt. Na meerdere fietsen aangeschaft te hebben is onderhandeling nog altijd ver te zoeken en is de man ook maar weinig bereid meer te doen dan strikt noodzakelijk. Hij is dan ook, helaas, uitgegroeid van een kleine winkel (waar ik als kind al een fiets kocht) naar een massa dozenschuiver met hier een verdwaalde Ultegra ketting. Jammer...
Back in the game.
ollie
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1253
Lid geworden op: zo 19 februari 2006, 19:20
Mijn mountainbike: Kona HeiHei Supreme/Kona WO/Genesis Volare 953 disc/Kona Unit

Twee keer iets besteld, een keer een Shimano, M952 bottom bracket, en vandaag kwamen de lagers voor mijn Cross Max wielen binnen.

Allen niet echt courante producten die bij Derks wel op voorraad zijn tegen een schappelijke prijs.
Edwin72
All rounder
All rounder
Berichten: 79
Lid geworden op: ma 20 juni 2011, 15:22
Mijn mountainbike: Cube Reaction GTC Race
Contacteer:

Valt me op dat de site niet meer te benaderen is?
Onderhoud oid?
Geen gezeik, Mountainbike !
j---esse
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 494
Lid geworden op: ma 2 mei 2011, 00:47

10 maart had ik een mail van hun gekregen met de titel: U bestelling is afge​rond&#8203.
Ik heb ooit een keer 1,5 jaar geleden iets bij hun besteld en in de winkel opgehaald.
De inhoud van de mail:


Hallo Beste Klant,

Hartelijk dank voor uw bestelling bij Derks-Wielersport.

U bestelling ligt klaar, om uw order informatie te zien klikt de volgende Link.





U kunt deze bestelling bekijken en uw factuur downloaden via het "Bestelling geschiedenis" deel van uw account door op onze website te klikken op "Mijn account".

Indien u hebt afgerekend zonder het aanmaken van een account, dan kunt u deze bestelling volgen via "deze link".


Derks-Wielersport powered by PrestaShop™

Allemaal leuk en aardig maar ik heb niks besteld en de link zorgt voor een automatische download van een bestand. Ik vertrouw het zaakje helemaal niet. Hotmail ook niet want het is automatisch als Spam gemarkeerd.
Daarbij komend is de site nu ook neergehaald? Echter heb ik de man zelf een keer ontmoet en heb ik niet het gevoel dat hij dit zelf doet maar ook een slachtoffer is. Het lijkt wel alsof de webshop gehackt is en iemand aan het vissen is geslagen via hun naam.
Gebruikersavatar
screamhouse
All rounder
All rounder
Berichten: 71
Lid geworden op: za 9 februari 2013, 00:35

He die had ik ook, maar had hem verwijderd. Ziet er idd vaag uit
pronkrug
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 617
Lid geworden op: di 25 oktober 2011, 21:14
Mijn mountainbike: Merida ninety-six rc XT
Contacteer:

hier hetzelfde, gelijk verwijderd en niet geopend!
Gebruikersavatar
nielsvo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1649
Lid geworden op: zo 5 maart 2006, 20:45
Mijn mountainbike: Pivot Mach 429SL

Site doet het weer :-q
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Topickick! Gisteren Sapim nippels besteld. Website zegt voor 16u30 bestellen morgen binnen. Prima geregeld. Vandaag ontvangen. Dus ondanks de gemengde ervaringen in dit topic is die van mij wel goed.
Gebruikersavatar
Erwin.vL
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 318
Lid geworden op: di 22 december 2020, 21:37
Mijn mountainbike: Cotic Solaris Max

Hier net even contact mee gehad omdat zij zo'n beetje enige bedrijf in Nederland een klein onderdeeltje op voorraad hebben.
Indruk was positief, dus bestelling geplaatst. Als het goed is morgen in de brievenbus.
Website is summier qua informatie, dat moet je echt op andere sites zoeken.
Ik zal het melden hoe het gaat qua leveren.
Real men think straight and flat are boring :-D
Gebruikersavatar
Erwin.vL
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 318
Lid geworden op: di 22 december 2020, 21:37
Mijn mountainbike: Cotic Solaris Max

Bestelling keurig gisteren binnen gekregen!
Best wel interessante site om in de gaten te houden dus.
Real men think straight and flat are boring :-D
Gebruikersavatar
CC-Rider
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1461
Lid geworden op: zo 30 oktober 2011, 21:50
Mijn mountainbike: 34-18 of 27.5x4.5

Ik heb er losse lagers voor een BB besteld, samen met een setje flat pedals. Netjes en vlot geleverd voor een keurige prijs.
***** Frequent Flyer, ride with a fat smile *****
Plaats reactie