www.Derks-Wielersport.nl

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Mongooseboy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: ma 15 augustus 2005, 20:05

Hoi,

Ik had mij mtb banden Michelin xcr mud besteld bij Derks-Wielersport op woensdagmiddag en tevens gelijk online betaald.
Donderdag kreeg ik rond 12:00 een mail van order bevestiging en dat het per koerier(kosten 3,95 euro) wordt bezorgd.
En vandaag vrijdagmorgen rond 09:00u stond de koerier van GLS bij mij aan de deur met mijn bestelling :-D

Nouw,dat noem ik pas een snelle bezorging en de bestelling zat goed verpakt :-q

Oke,het is wat duurder dan bij Bike-compenents,maar ik heb de bestelling wel eerder in huis en kan de banden gelijk zondag testen!

Een aanrader http://www.Derks-Wielersport.nl" target="_blank maar niet alle mtb parts zijn goedkoop,je wordt niet bedonderd en het is allemaal goed geregeld :-q
Mountainbiken just for the fun and Sport met mijn 205 GTI 1.9 Griffe
Tinman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2660
Lid geworden op: vr 24 oktober 2003, 15:49
Mijn mountainbike: Van Nicholas Redwood Ti + Scott Scale 700 SL
Contacteer:

Tsjaa, heb hier 4 keer wat besteld. 4 keer ging het fout. 2x verkeerde Aktiv-8 kabelset geleverd. 1x vekeerde cassette geleverd PG970 ipv PG990 en 1x verkeerde Rotor tandwielen geleverd XT ipv XTR uitvoering. De grootste prutsers (vooral de eigenaar zelf) die ik ken. Heb ze 4x een kans gegeven maar 4x ging het fout. Bestel er dus nooit meer iets.
SnelleJonge
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2056
Lid geworden op: di 27 december 2005, 18:11

Tinman schreef:Tsjaa, heb hier 4 keer wat besteld. 4 keer ging het fout. 2x verkeerde Aktiv-8 kabelset geleverd. 1x vekeerde cassette geleverd PG970 ipv PG990 en 1x verkeerde Rotor tandwielen geleverd XT ipv XTR uitvoering. De grootste prutsers (vooral de eigenaar zelf) die ik ken. Heb ze 4x een kans gegeven maar 4x ging het fout. Bestel er dus nooit meer iets.

Hier hetzelfde, heb die eigenaar ook niet echt hoog staan. Beter lekker goeiekoop via het buitenland
Tinman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2660
Lid geworden op: vr 24 oktober 2003, 15:49
Mijn mountainbike: Van Nicholas Redwood Ti + Scott Scale 700 SL
Contacteer:

SnelleJonge schreef:
Tinman schreef:Tsjaa, heb hier 4 keer wat besteld. 4 keer ging het fout. 2x verkeerde Aktiv-8 kabelset geleverd. 1x vekeerde cassette geleverd PG970 ipv PG990 en 1x verkeerde Rotor tandwielen geleverd XT ipv XTR uitvoering. De grootste prutsers (vooral de eigenaar zelf) die ik ken. Heb ze 4x een kans gegeven maar 4x ging het fout. Bestel er dus nooit meer iets.

Hier hetzelfde, heb die eigenaar ook niet echt hoog staan. Beter lekker goeiekoop via het buitenland
Inderdaad. Dan maar wat langer wachten en zeker weten dat je het goede artikel toegestuurd krijgt.
Jeroen Bike Comp
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1076
Lid geworden op: di 4 november 2008, 21:34
Mijn mountainbike: Hoogerheide
Contacteer:

Ik heb een aantal keren materialen besteld bij Derks. De volgende dag binnen. De prijzen zijn acceptabel tot goed, afhankelijk van wat je nodig hebt. Ik ben ook 2x in de zaak geweest en goed advies gekregen. Ik ben dus tevreden over Derks.
Hay que empezar a subir la montaña como un viejo para llegar a la cima como un joven

El CiclistA AmablE
Menger
All rounder
All rounder
Berichten: 141
Lid geworden op: wo 11 maart 2009, 18:31
Mijn mountainbike: Bergamont platoon 7.0 2010

Nou ik vind he ook niet echt goedkoop.
En heeft maar beperkt op de site staan voor MTB.

Maar ja ieder zijn mening
Rondom Assen oppassen trappen en doorgassen.
Dart-artikelen altijd goedkoper mail me.
RomanyRalph
All rounder
All rounder
Berichten: 84
Lid geworden op: zo 3 mei 2009, 09:08
Mijn mountainbike: Specialized epic S-works, Brain,Sram XX

om weer is even een oud topic op te rakelen heb ik en nog een paar gasten hier in het zuiden :) al erg veel problemen gehad met derks..

Verkeerde leveringen, verkeerd advies, Waardeloos afstellen bij een Merida die een vriend gekocht heeft.. Slechte klantenservice (reageren gewoon dagen niet!!)

mijn advies daarbij nog eens : denk 2 x na voor je hier iets vraagt of besteld..
jeroenst
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 12
Lid geworden op: vr 24 oktober 2008, 19:12
Mijn mountainbike: cube acid pro 2009
Contacteer:

ben er een keer of twee geweest ze hebben er een kleine showroom waar je ook de spullen af kunt halen soms hebben ze wel eens iets leuks staan voor een goede prijs maar stel geen technische vragen dan weten ze het vaak niet meer ik zal er niet snel meer komen of bestellen
frame-stickers.nl
Gebruikersavatar
Biking Rebel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2436
Lid geworden op: vr 13 oktober 2006, 10:53
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel HT

Heb er laatst rotor bladen besteld. Van tevoren gevraagd of ze op voorraad waren, dat waren ze volgens de klantenservice. Snel besteld, vervolgens 2 weken aan het wachten, zonder bericht van hun kant. Toen toch maar eens gemaild en wat bleek...de bladen waren toch niet op voorraad en waren besteld. Zou nog 2 weken duren voordat ze geleverd konden worden. Toen maar gevraagd geld terug te storten op m'n rekening. Dat laatste ging prima :) Voro mij de eerste en laatste keer bij Derks.
bonkie
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1515
Lid geworden op: wo 3 september 2008, 20:06
Mijn mountainbike: 29er

nou,als ik dit zo lees kunnen ze van mij part barsten,daar bestel je toch zeker niks meer!! :evil:
RomanyRalph
All rounder
All rounder
Berichten: 84
Lid geworden op: zo 3 mei 2009, 09:08
Mijn mountainbike: Specialized epic S-works, Brain,Sram XX

Nope inderdaad, waardeloze klanten behandeling. En als je in mijn ogen er geen verstand van heb, zeg het dan gewoon en ga niet zomaar in het wild adviezen geven die nergens op slaan!

mijn bevinding is dan ook dat je hier beter niet meer kan komen mits je van een hoge bloeddruk houdt :(..
dAblap
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 45
Lid geworden op: zo 23 maart 2008, 16:06
Mijn mountainbike: Santos SCC03

Je kunt technische vraagstukken nog beter voorleggen aan de eerste en beste circusclown, dan bij deze zaak/man...
Bike4life
All rounder
All rounder
Berichten: 89
Lid geworden op: ma 18 januari 2010, 15:14
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper S-works HT 29-er 2012

Ik heb alleen goede ervaringen met Derks. Meneer derks zelf heeft me goed advies gegeven en liet zien dat hij er wel degelijk verstand van heeft. Bij het bestellen van een mtb zijn ze erg flexibel, je kan alles aanpassen voor zeer schappelijke prijzen! Hij heeft ook een testfiets voor me geregeld die ik veel langer kon hebben i.v.m. de sneeuw. Heb een klein beetje het gevoel dat een aantal mensen een paar negatieve ervaringen erg vergroot worden. De dingen die hier boven staan zijn wel erg vervelend, maar het zijn slechts een paar negatieve ervaringen. de positieve ervaringen staan hier niet. Hij verkoopt veel spullen en fietsen, dus als dit alle negatieve ervaringen zijn dan zeg ik top zaak! Ik ken overigens geen enkele mtbzaak waar ze geen fouten maken... Wat mij betreft een goede zaak waar ik met gemak een fiets zou kopen of onderdelen zou bestellen!
Crapton
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2982
Lid geworden op: za 28 juni 2008, 12:59
Mijn mountainbike: Scrött2Lexon, Scrött 650b

Mijn ervaringen met Derks zijn ook goed. Maar ik ga er persoonlijk langs, kan ik zelf uitzoeken en bespreken. Hij heeft soms hele leuke aanbiedingen, kan als 1 vd weinigen nog losse kransjes leveren.
Haastige spoed is best goed...
Da bikez: Scrött2Lexon & Scrött 650b
Krab
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 639
Lid geworden op: ma 5 juni 2006, 18:43
Mijn mountainbike: is echt wel MOOI!
Contacteer:

Ook ik kom al jaren bij Derks Wielersport, nog nooit geen negatief iets kunnen vinden :-q .
Afgelopen zaterdag nog even tijdens een rit 1 schakel van de ketting half kapot. Heel dicht in de buurt bij Derks.
Hij legt zijn werk even neer snel een nieuwe schakel er tussen, en we kunnen weer fietsen :-q !

En verstand van zaken heeft hij in mijn beleving zeker wel. Natuurlijk als je wat besteld en je krijgt het verkeerde is dat heel vervelend, zeker als het nodig hebt :-{ .

Toch een tip, let zeker op de koopjes bij http://www.Derks-Wielersport.nl" onclick="window.open(this.href);return false; zijn dikwijls ECHT koopjes.
Ben blij dat fietsen mijn beroep niet is, dan had ik geen hobby meer.
Plaats reactie