Rose.de / Roseversand

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Geax Goma TNT 2.4 voor 15 euro p/st in de aanbieding. Meteen maar 2 besteld. Voor dat geld laat ik ze niet liggen. En volgens mij hebben ze wel meer GEAX in de aanbieding.
Laatst gewijzigd door KleinPalomino op wo 24 juni 2015, 21:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

Wel zeker weten dat je geen 29inch velgen heb :winkie:
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

:~
terp1234
All rounder
All rounder
Berichten: 141
Lid geworden op: di 17 december 2013, 07:41
Mijn mountainbike: Cube LTD 29

Onlangs een XT-crank bij Rose besteld vanwege de scherpe prijs. Het kleinste blad bleek echter niet goed met de vertanding in de ketting te passen (zowel crank als ketting waren nieuw). Bij rul zand op dat kleine blad geschakeld en ketting kwam enorm vast te zitten. Er zijn ook nog eens gelijk 2 tandjes bij afgebroken. Iemand zoiets eerder meegemaakt?
Afbeelding
Kon het blaadje alleen gratis naar Rose sturen en kreeg binnen 1,5 week weer een nieuwe toegestuurd. Deze past weer perfect. Ben zeer tevreden over deze afhandeling.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

terp1234 schreef:Onlangs een XT-crank bij Rose besteld vanwege de scherpe prijs. Het kleinste blad bleek echter niet goed met de vertanding in de ketting te passen (zowel crank als ketting waren nieuw). Bij rul zand op dat kleine blad geschakeld en ketting kwam enorm vast te zitten. Er zijn ook nog eens gelijk 2 tandjes bij afgebroken. Iemand zoiets eerder meegemaakt?
Afbeelding
Kon het blaadje alleen gratis naar Rose sturen en kreeg binnen 1,5 week weer een nieuwe toegestuurd. Deze past weer perfect. Ben zeer tevreden over deze afhandeling.
Slechte serie ?
Mooi opgelost door Rose.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
bernhard90
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 357
Lid geworden op: vr 27 april 2007, 17:11
Mijn mountainbike: Cannondale cad2, Rocky Mountain element 90

Afgelopen zondag een 26" xc32 solo air met v-brake nokken besteld! 26" lucht geveerde vorken met v-brake nokken zijn steeds lastiger te vinden. Bij Rose voor een scherpe prijs aangeschaft en vandaag al binnen! :-q :-q
Ik ga even naar de wc, naar m'n eigen gezeik luisteren
dveerd
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 17
Lid geworden op: di 18 september 2012, 11:09

Binnenkort weer uitverkoop, weten iemand welke merken Mountainbikes ze daar hebben; alleen eigen merk of ook andere duitse merken als Radon
Gebruikersavatar
Jelle1707
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2096
Lid geworden op: vr 26 juni 2009, 17:26
Mijn mountainbike: Trek X-Caliber 9

In de huidige collectie enkel Rose bikes. Voorheen hadden ze ook Red Bull in de collectie dus wellicht hebben ze die ook nog in de uitverkoop.
Gebruikersavatar
crankstel
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 21 februari 2015, 14:31
Mijn mountainbike: Staat op hoge pootjes

dveerd schreef:Binnenkort weer uitverkoop, weten iemand welke merken Mountainbikes ze daar hebben; alleen eigen merk of ook andere duitse merken als Radon
Ze hebben alleen rose fietsen hun eigen merk. De redbull's zijn er al heel lang niet meer en ook geen radon (nooit geweest). De radons zijn te testen in de Eifel en ergens in de buurt bij Dortmund.
_Erik_
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 785
Lid geworden op: za 6 november 2010, 17:50

Red bull was vroeger het eigen merk van Rose. Het zal wel wat te maken hebben met een fabrikant van energiedrankjes dat ze die naam niet meer(mogen) gebruiken.

Radon is het eigen merk van bike-discount. Lijkt me sterk dat die bij een directe concurent verkocht worden.
Jpauwels
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 27
Lid geworden op: za 25 juli 2015, 23:15
Mijn mountainbike: Giant ATX 870

bernhard90 schreef:Afgelopen zondag een 26" xc32 solo air met v-brake nokken besteld! 26" lucht geveerde vorken met v-brake nokken zijn steeds lastiger te vinden. Bij Rose voor een scherpe prijs aangeschaft en vandaag al binnen! :-q :-q
Ik heb Deze gisteren betaald, was zeer scherp geprijsd, ik zat met hetzelfde probleem, de v-brake nokken? Hie bevalt de vork?
Hoe lang duurde het bij voor hij er was?
- Giant ATX 870 -
Gebruikersavatar
bernhard90
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 357
Lid geworden op: vr 27 april 2007, 17:11
Mijn mountainbike: Cannondale cad2, Rocky Mountain element 90

heb nog niet met de vork gereden, fiets is nog in aanbouw haha...
Het staat in mn bericht hoe lang het duurde..
Ik ga even naar de wc, naar m'n eigen gezeik luisteren
Jpauwels
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 27
Lid geworden op: za 25 juli 2015, 23:15
Mijn mountainbike: Giant ATX 870

Ach, ik had er overheen gelezen sorry... :)
- Giant ATX 870 -
Gebruikersavatar
bernhard90
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 357
Lid geworden op: vr 27 april 2007, 17:11
Mijn mountainbike: Cannondale cad2, Rocky Mountain element 90

Jpauwels schreef:Ach, ik had er overheen gelezen sorry... :)
Kan je wel vertellen dat die lucht geveerde veel lichter is als de ene met coil :-D :-q
Ik ga even naar de wc, naar m'n eigen gezeik luisteren
Jpauwels
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 27
Lid geworden op: za 25 juli 2015, 23:15
Mijn mountainbike: Giant ATX 870

Ik ga het zien, met een beetje mazzel is ie morgen bij mij. :)
Dan hopen dat mijn lbs morgen even tijd heeft om de baseplate van mijn oude vork te halen, die krijg ik er met geen mogelijkheid af :(
- Giant ATX 870 -
Plaats reactie