R2-bike.de

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bonanza
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1378
Lid geworden op: za 23 juni 2012, 21:18
Mijn mountainbike: Niner Air 9 RDO, Kona Hei Hei CR Race
Contacteer:

Hier dezelfde positieve ervaringen. Reageren ook vlot op mail. Ook al veel dingen gekocht.
Dockie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 182
Lid geworden op: ma 11 september 2006, 23:32
Mijn mountainbike: Van Nicholas Tuareg/ Singular Swift

bregth schreef: vr 20 september 2019, 14:01 Hallo,

ik ben aan het orienteren naar een frame dat de te koop staat aangeboden op R2-bike.de. Aanzienlijk goedkoper dan in NL (Niner RLT9 steel).

Nu lees ik op internet wisselende ervaringen met R2-bike. Iets over dat de voorraad die aangegeven staat vaak niet klopt etc.

Hebben mensen hier recente ervaringen met deze webshop? Wijsheid om hier te bestellen?

Hoor het graag!
2 week geleden hetzelfde frame besteld. Zaterdagavond besteld en maandag verstuurd.
De prijzen zijn al wel weer aangepast, het 2019 model was €1000,- voor alle maten uitgezonderd de L deze was net iets boven de € 800,- . nu zijn alle maten € 900,- Mocht je een L nodig zijn dan kan mailen nog wat korting opleveren. De frames worden trouwens met een balhoofd geleverd.
Afgelopen weer nog wat klein spul besteld en dat werd ook de volgende dag verstuurd.
bregth
All rounder
All rounder
Berichten: 87
Lid geworden op: ma 23 juni 2014, 14:11
Mijn mountainbike: Trek Superfly 9.6

Bedankt voor de reacties!!

Groet,
Bregt
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

Eerste x wat besteld bij ze.
Op 5 Okt besteld, op 8 Okt werd het pas opgestuurd en is nu nog niet binnen.
Dat is een DHL ergenis maar krijg ook geen antwoord van R2-bike op mijn e-mail en geen opdates etc.

Tegenvaller dus..
novaterra
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2916
Lid geworden op: wo 4 mei 2005, 19:27
Mijn mountainbike: Bird Aeris 9

ik heb er ook regelmatig wat besteld. kreeg altijd de volgende dag een verzendbewijs van R2, maar de levering van DHL laat nog wel eens op zich wachten. laatste zendeing was maandag verstuurd, woensdag geleverd. is ook wel eens ruim een week geweest
Bird Aeris 9 blurple
henk164
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 547
Lid geworden op: zo 28 september 2008, 16:50

Voor de liefhebbers van Niner hebben ze nu veel frames voor leuke prijzen
bobobob
All rounder
All rounder
Berichten: 81
Lid geworden op: ma 2 augustus 2010, 12:42
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX TE KOOP!

Afgelopen donderdagavond een nieuwe voorvork besteld. Direct de bevestiging ontvangen en vrijdagochtend de verzendgegevens van UPS.

Vandaag, dinsdag, afgeleverd voor 12en.

Snelle reactie op mails, product goed verpakt.
Gebruikersavatar
Bartje_2.5
All rounder
All rounder
Berichten: 95
Lid geworden op: ma 29 juli 2019, 10:12
Mijn mountainbike: is te koop

Hier ook inmiddels voor de 2e keer wat besteld bij R2. Prima voor elkaar, sneller en duidelijker dan Bike-Discount!

Let er wel op met ons 'nieuwe' BTW tarief. Ik keek ff raar op toen ik ging afrekenen en het was ineens iets duurder dan daarvoor.
Bird Aeris AM160 te koop

It's extra slack, dude!
Trekrules
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 620
Lid geworden op: di 18 september 2012, 23:21

R2-Bike is mijn 2e favoriete shop van Duitsland & ik bestel af en toe daar wat niet zo vaak als Bike-Components,zeer goede ervaringen met R2 & altijd top met leveren + die Haribo beertjes doet het hem om elke keer opnieuw te bestellen :-q .
Downhill is where it’s at,real proper shredding on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6111
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

Trekrules schreef: ma 27 januari 2020, 23:47 R2-Bike is mijn 2e favoriete shop van Duitsland & ik bestel af en toe daar wat niet zo vaak als Bike-Components,zeer goede ervaringen met R2 & altijd top met leveren + die Haribo beertjes doet het hem om elke keer opnieuw te bestellen :-q .
Die doen het hem inderdaad. Qua prijzen veel beter dan BC.
trek-y
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 241
Lid geworden op: di 9 juni 2009, 07:31
Mijn mountainbike: 26"/ 29"

Trekrules schreef: ma 27 januari 2020, 23:47 R2-Bike is mijn 2e favoriete shop van Duitsland & ik bestel af en toe daar wat niet zo vaak als Bike-Components,zeer goede ervaringen met R2 & altijd top met leveren + die Haribo beertjes doet het hem om elke keer opnieuw te bestellen :-q .
En de oranje bidon 😋
who dares wins
yves
Reporter
Reporter
Berichten: 3938
Lid geworden op: do 7 oktober 2004, 15:17
Mijn mountainbike: Trek procaliber 9.7, trek slash , trek cross rip, 2020 trek fuel ex 9.7 , trek remedy 8
Contacteer:

Positieve eerste ervaring met deze shop.

Beste prijs voor mijn vork, dinsdagmiddag besteld en vanmiddag ( nog geen 48u later) geleverd. wel bewust gekozen voor levering via UPS.
plusbikert
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: za 18 april 2020, 17:11

twee weken geleden ook bij deze shop besteld. binnen 3 dagen keurig geleverd.

prijzen goed, verzending goed, gewoon wat je verwacht.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16703
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Voor mij wordt R2-bike langzaamaan de shop waar ik het eerst kijk.
Tot nu toe alleen positieve ervaringen, maar de echte test is toch pas als je met problemen te maken krijgt... en dat is nog niet gebeurd met spullen via R2.

Grootste nadeel vind ik het -in vergelijking met de grote jongens als Bike-Components en Bike24- wat beperkte assortiment. Vroeger was B-C eigenlijk m'n standaard adresje maar die zijn echt iets duurder geworden met veel spullen.

In de praktijk kijk je toch naar een totaalplaatje als je meerdere spullen wilt bestellen. En als dan een R2-bike niet alles heeft wijk ik toch snel weer uit naar een shop waar ik alles in één bestelling kan doen. En dan komen B-C en Bike24 weer in beeld...
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
casjansen
All rounder
All rounder
Berichten: 97
Lid geworden op: di 27 september 2011, 20:29
Mijn mountainbike: Orbea Occam M30 2020, Trek Fuel Ex 2014, Niner EMD 2011, Kona Explosif 2002; Klein Pulse 1996
Contacteer:

Ook zeer goede ervaring met R2. Ik heb wel veel bidons nou :)
Ik ben niet slordig, ik heb een hoge chaos-tolerantie!
Plaats reactie