ervaringen actionsports.de

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
streetracer
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1443
Lid geworden op: wo 17 november 2010, 18:59
Mijn mountainbike: Uitgeest

Heb zelf alleen maar positieve ervaringen met actionsports.
Altijd binnen een week in huis.
ritsel
All rounder
All rounder
Berichten: 86
Lid geworden op: di 23 november 2010, 19:22
Mijn mountainbike: Niner EMD9

Ik heb ook mijn eerste bestelling gedaan bij actionsport en moet zeggen dit is zeer goed afgehandeld.

Alles was binnen een week geleverd en hier zaten ook nog eens een custom setje wielen bij.

Al met al zeer tevreden!
holzfeller
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2100
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 00:23

Rock Shox Reverb 30.9mm voor 229 euro
eiri
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1032
Lid geworden op: ma 10 december 2007, 00:49
Mijn mountainbike: Turner 5.Spot
Contacteer:

Ik heb altijd erg positieve ervaringen bij Actionsport. Meestal heb ik het pakketje binnen enkele dagen.

Wel jammer dat het via DHL gaat, omdat die zoals eerder gezegd vaak geen bericht achterlaten waar het is afgegeven of dat er een afleverpoging is gedaan.
Banzai
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 370
Lid geworden op: zo 16 november 2008, 20:48

Iemand overigens ervaring met hun "Fun Works" onderdelen (cassette/ crankset/ wielset)?
Het lijkt wel hun huismerk en ziet er allemaal redelijk lichtgewicht uit, voor niet al te veel geld.
maartenderuiter
All rounder
All rounder
Berichten: 127
Lid geworden op: wo 26 januari 2005, 13:47
Mijn mountainbike: Cube Reaction C62

Vrijdag (21/1) voor het eerst iets besteld bij AS, een achterderrie en cassette. Vandaag (26/1) ontvangen. De verzending was netjes tot aan de voordeur te volgen "mit DHL", inclusief de registratie dat het afgegeven was. Bezorging werd gedaan door TNT, blijkbaar hebben TNT en DHL de systemen gekoppeld. Het blijft boeien, die pakketdiensten.....

Actionsports.de dus graag weer: verzending slechts €6 en scherpe prijzen!
JeroenvV
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 539
Lid geworden op: zo 5 november 2006, 11:25
Mijn mountainbike: SC Tallboy CC | Scott Scale 910
Contacteer:

Voorkom ellende: betaal een paar euro meer voor UPS levering! Woensdagavond laat nog een aantal spullen besteld en vrijdagochtend staat UPS op de stoep. Keurig verpakt en super snel geleverd dus.

Een van de zeer weinige shops die op dit moment nog 29x2.25 Racing Ralphs heeft, weliswaar SnakeSkin versie maar toch!
eiri
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1032
Lid geworden op: ma 10 december 2007, 00:49
Mijn mountainbike: Turner 5.Spot
Contacteer:

JeroenvV schreef:Voorkom ellende: betaal een paar euro meer voor UPS levering! Woensdagavond laat nog een aantal spullen besteld en vrijdagochtend staat UPS op de stoep. Keurig verpakt en super snel geleverd dus.
In Amsterdam is de UPS echter het slechtste wat je kan hebben, samen met GLS. Geen berichten achterlaten als er niet geleverd kan worden of ergens anders wordt afgeleverd. Is dus een beetje afhankelijk waar je woont.
Soundz
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 585
Lid geworden op: wo 15 april 2009, 22:40
Mijn mountainbike: Custom BeOne Raw Orange 2010, Custom Bulls Bushmaster 2010, Giant Composite 2 2012

Hier een goede ervaring met actoinsports. Vorige week vrijdag een wielset besteld en gister had ik hem in huis.
Geld gelijk na de bestelling overgemaakt met de creditcard en laten bezorgen door DHL.
Gister kwam het setje netjes verpakt aan, het rare was wel dat die door TNT bezorgd werd.
Maar goed daar kan in niet mee zitten aangezien die gasten wel daadwerkelijk aan de deur komen.
Never give in,
Never give up,
Never back down!
Gebruikersavatar
Ikke001
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 406
Lid geworden op: ma 5 april 2010, 17:36

Prima toko. Betaling via Paypal. Alles in enkele dagen bezorgd en goed verpakt in bubbelfolie.
Idd werd het door TNT bezorgd. :)
“If you’re not making mistakes, then you’re not doing anything.”
LaurensDXC
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 237
Lid geworden op: ma 12 april 2010, 09:36
Mijn mountainbike: Joven Ti

Het geld staat al 4 dagen op hun rekening, krijg ik niks van bevestiging, als dit maar goed komt. Heb hier een funworks zadelpen gekocht omdat dit de enige plek is die deze verkoopt (bike-discount heeft ze niet meer beschikbaar) Enne... Ik kan niet altijd pech hebben met actionsports dacht ik bij mezelf.

Update:

Dag 5: ik krijg 2 e-mails van actionsports.de,
1ste "we have received your payment and your package is ready to be shipped, bla bla bla hier is het tracknummer etc... (kort)

Was ik even verbaasd toen ik... dit las
2de "we haven't received your payment"

Interne communicatiefouten waarschijnlijk?

Nou maar hopen dat het deze week aankomt. :bier:
Laatst gewijzigd door LaurensDXC op di 5 april 2011, 13:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Joven Ti
Roadlite 6.0
Soundz
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 585
Lid geworden op: wo 15 april 2009, 22:40
Mijn mountainbike: Custom BeOne Raw Orange 2010, Custom Bulls Bushmaster 2010, Giant Composite 2 2012

LaurensDXC schreef:Het geld staat al 4 dagen op hun rekening, krijg ik niks van bevestiging, als dit maar goed komt. Heb hier een funworks zadelpen gekocht omdat dit de enige plek is die deze verkoopt (bike-discount heeft ze niet meer beschikbaar) Enne... Ik kan niet altijd pech hebben met actionsports dacht ik bij mezelf.
Overgemaakt met creditcard of paypal? Indien het laatste, dan kan het nog wel eens wat langer duren.
Anders even een belletje die kant op, dat doet soms wonderen.
Never give in,
Never give up,
Never back down!
Kootje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1213
Lid geworden op: zo 6 september 2009, 11:24

Maandagmiddag wat spulletjes besteld en betaald via creditcard, vanochtend (donderdag) stond de postbode aan de deur met een doos....
Supersnelle afhandeling weer! :-q :-D
Lekker vies is niet bah...
swen
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 40
Lid geworden op: za 25 juni 2011, 19:14
Mijn mountainbike: Cannondale Flash F3

Dan hoop ik dat ik een beetje geluk heb.

Zondag 3 juli besteld. Gisteravond (5 juli) bericht dat het verzonden is. Nu hopen dat DHL niet mijn deur voorbij rijdt.
swen
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 40
Lid geworden op: za 25 juni 2011, 19:14
Mijn mountainbike: Cannondale Flash F3

Kan iemand trouwens de standaard procedure melden als ik niet thuis ben? (Bij buren afgeven, 2e poging, ...)
Plaats reactie