ervaringen actionsports.de

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
mtbdriver
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4491
Lid geworden op: ma 10 december 2007, 20:52
Mijn mountainbike: heeft jeuk
Contacteer:

Ruim twee weken geleden inmiddels heb ik een bestelling bij de site http://www.actionsports.de" onclick="window.open(this.href);return false; gemaakt.
Ik had nog geen ervaringen bij deze site en omdat ze de shimano xtr cranks redelijk goedkoop aanboden én je er syntace onderdelen kunt bestellen besloten om eens wat te bestellen bij deze firma.
Totaal bedraagt het iets over de € 500,-.

Nu is dit heel netjes meteen verzonden zodra alles op vooraad was, er zat wat levertijd op syntace stuur.
Vorige week dinsdag is het pakket verzonden, netjes een mail gekregen dat alles binnen was en dat het inmiddels verzonden was met een track en trace nummer bij DHL Duitsland.

Opeens was het donderdag, toen vrijdag en nu zijn we al ruim een week verder.

Ik kreeg in de mail van actionsports.de te zien dat ik deze link kon gebruiken: http://www.dhl.de/sendungsverfolgung" onclick="window.open(this.href);return false;
En dan zou dit het trackingsnummer van het pakket zijn: 584698811825
Nu kan ik duidelijk zien dat het redelijk snel in Nederland was, en sinds dat moment is het blijkbaar fout gegaan.


Gisteren dus besloten om een mail te zenden naar actionsports.de, waar niet op wordt gereageerd tot dusverre. (Mail was in het Engels). Ook gisteren contact opgenomen met DHL Nederland, alleen zo waardeloos als het systeem bij die apen is, ze kunnen niks zien bij hun als ze het nummer invoeren.
Vandaag 4x gebeld naar actionsports.de. Neemt niemand op.

Vind het raar dat er niemand opneemt, heb verdeeld over de dag gebeld. Ook worden de emails niet beantwoord.


Wat zijn jullie ervaringen met deze firma???
www.vaude.com

http://www.lukevanleeuwen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
MountainMac
All rounder
All rounder
Berichten: 78
Lid geworden op: do 18 mei 2006, 17:36
Mijn mountainbike: SC Tallboy 3/ Specialized Turbo Levo Comp

Erg goed, meerdere keren iets besteld. Snelle en complete levering, maar geen ervaring met 'aftersales'.
Gebruikersavatar
Qprs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1740
Lid geworden op: do 23 augustus 2007, 20:50
Mijn mountainbike: hebben ze moeten begrenzen

Met actionsports.de heb ik goede ervaringen, met DHL heb ik ruzie.

Dat ze niet opnemen bij Actionsports is wel vreemd. Is het geen feestdag in Duitsland?
Het is hier geen ponykamp!
D.run
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2169
Lid geworden op: do 22 maart 2007, 18:47
Mijn mountainbike: Specialized Carve

Ook erg goede ervaringen, heel vaak besteld (ook ''grote'' bestellingen +1000euro) en altijd erg netjes geregeld. Betaald met paypal en alles binnen 2dagen in huis als het op voorraad was!
Nvdb
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 179
Lid geworden op: zo 16 augustus 2009, 15:41
Mijn mountainbike: Scott Scale 60 '09
Contacteer:

Het pakket is inmiddels weer terecht denk ik, hij is bij het depot in NL :)
The FASTER spirit has been freed
Gebruikersavatar
mtbdriver
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4491
Lid geworden op: ma 10 december 2007, 20:52
Mijn mountainbike: heeft jeuk
Contacteer:

Nvdb schreef:Het pakket is inmiddels weer terecht denk ik, hij is bij het depot in NL :)
Dat is ie al voor de tweede keer ;)
Gebeurd alleen niets...

Dank voor de ervaringen, laten we hopen dat het inderdaad een feestdag of zoiets is.
Morgen nog maar een paar keer bellen dan.
www.vaude.com

http://www.lukevanleeuwen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
ikkefietse?
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 705
Lid geworden op: di 5 juni 2007, 22:35
Mijn mountainbike: Specialized Epic Comp, Scott Scale 70
Contacteer:

Misschien was je 02.09.10 15:08u niet thuis?
Wat ik er uit op maak is dat het op dat tijdstip niet bezorgd kon worden en weer terug gegaan is naar een depot.
Cars, motorcycles and metalworking => Visit Willy's website!
Gebruikersavatar
mtbdriver
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4491
Lid geworden op: ma 10 december 2007, 20:52
Mijn mountainbike: heeft jeuk
Contacteer:

Ik heb het werkadres opgegeven.
Hier is 24/7 iemand, omdat ze ook nog boven de zaak wonen.
Die donderdag was ik zelf ook gewoon op het werk aanwezig. Ergens moet er gewoon iets fout zijn bij DHL.
www.vaude.com

http://www.lukevanleeuwen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
MirFlash
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 8 september 2010, 21:55

Gebeurt soms wel dat ze eens opdagen 2 minuten wachten en gewoon effen doorrijden, zeker als ze een druk schema hebben.

Het zou niet mogen maar heb het zelf al meegemaakt, laten opsturen op kantoor om zeker te zijn dat ik het zou ontvangen en aanwezig zijn.

Door het raam zie ik de bestelwagen afkomen, ik vlieg naar de receptie, vraag naar mijn pakje et der was niemand binnen geweest om te melden of af te leveren, 's avonds op de tracking site stond could not be delivered !!

Nooit gehad met FedEx, DHL is nogal rommelig soms en niet alleen in B, in F heb ik het ook al gehad.

PS : Sedert de 6 de is er nog niet veel gebeurt met uw pakje misschien eens bellen met DHL lokaal !!
Gebruikersavatar
mtbdriver
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4491
Lid geworden op: ma 10 december 2007, 20:52
Mijn mountainbike: heeft jeuk
Contacteer:

Bedankt voor de reacties allemaal.
Ik heb vanmorgen nogmaals gebeld, en toen kreeg ik er wel iemand aan gelukkig.

Het hele verhaal uitgelegd en toen heeft hij gemeld dat hij er meteen achteraan ging.
Enkele uren later kreeg ik een mail terug dat DHL het pakket terug heeft verzonden naar Actionsports :evil:

We all hate DHL :evil:
Hopelijk dat het volgende week dan eindelijk binnen mag komen, balen :-?
www.vaude.com

http://www.lukevanleeuwen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Walliebal
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 157
Lid geworden op: zo 2 augustus 2009, 11:36
Mijn mountainbike: Specialized Epic Comp Carbon 29-2012

DHL zuigt dus. TNT post trouwens ook. Ben daar weleens heel onbeschoft te woord gestaan door de klantenservice omdat ze een puinhoop maakten van een bezorging en ik alleen maar wat info vroeg. Actionsports is een hele goede webshop.
Gebruikersavatar
mtfuji
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2746
Lid geworden op: ma 14 februari 2005, 13:11
Mijn mountainbike: 3 stuks
Contacteer:

Pakjes van DHL vanuit Duitsland wordt vaak via iets dat Selectvracht heet hier bezorgd. Het heet Selectvracht maar wat het is weet ik niet, in ieder geval geen bedrijf... :lol: Maar daar is het business as usual om pakjes gewoon zonder verder bericht weer terug te sturen naar de afzender. Weet er helaas alles van :evil:
"Strong, light, cheap. Pick two." Keith Bontrager
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

mtfuji schreef:Maar daar is het business as usual om pakjes gewoon zonder verder bericht weer terug te sturen naar de afzender. Weet er helaas alles van :evil:
Same here :evil:

Maar in het verleden erg vaak bij Actionsports besteld en eigenlijk nooit problemen gehad met levering.
Kan me ook niet herinneren dat het indertijd met DHL kwam, eerder met GLS, maar die kennen ook hun kuren.

In het verleden hadden ze meer scherpe aanbiedingen dan nu, maar bij vlagen kan het interessant zijn er wat te bestellen.
Zoals gezegd: het is mij nooit tegengevallen.
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
Gebruikersavatar
Bommie
Site Admin / Fotograaf
Site Admin / Fotograaf
Berichten: 5645
Lid geworden op: za 15 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Blur CC, Radon Black Sin 10.0

Zondagavond wielset besteld, krijg net een mail dat deze verzonden is. Stond 7 dagen voor, dus snelle afhandeling aan de kant van Action Sports iig. Nu maar afwachten wat DHL er mee gaat doen... Zit momenteel ziek thuis, hopen dat mijn collega's zo vriendelijk zijn de bestelling even aan te nemen.
Eat, sleep, ride, repeat
Gebruikersavatar
Bommie
Site Admin / Fotograaf
Site Admin / Fotograaf
Berichten: 5645
Lid geworden op: za 15 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Blur CC, Radon Black Sin 10.0

En Ja hoor, hier exact hetzelfde gelul met DHL. Volgens de track and trace hebben ze geprobeerd om 16:07 het pakket aan te bieden maar is dat mislukt. Die kans is echter redelijk klein aangezien ik het naar mijn werk heb laten sturen waar om die tijd altijd iemand aanwezig is...
Eat, sleep, ride, repeat
Plaats reactie