ervaringen actionsports.de

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
jeroenh
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 44
Lid geworden op: zo 25 mei 2008, 11:35

jeroenh schreef:Setje wielen besteld, ben benieuwd hoe lang het duurt. Als je overigens nieuwe naven wilt kopen, kun je soms beter een custom wiel kopen. Dat kan goedkoper uitvallen....
Zo wielen binnen, keurig verpakt. Vanavond thuis eens even bekijken.
twowheeler
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 845
Lid geworden op: do 22 september 2011, 20:16
Mijn mountainbike: Radon Skeen Trail CF10

IK heb mijn wielen hier gekocht en met DHL laten verzenden.
Kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben over hoe dat gegaan is. De service van Actionsports was echt perfect. Ik had wat vragen die gewoon keurig en snel beantwoord werden.
Bestellen ging makkelijk, ik heb ze woensdag avond besteld en vandaag(zaterdag) binnen gekregen. De wielen waren netjes verpakt.

De kwaliteit die ze leveren is trouwens ook zeer goed, alles zit perfect in elkaar. Netjes gespaakt en de naaf is goed afgesteld.
Nu nog kijken hoe de wielen zich in het wild gaan houden :wink:
Who needs roads when there's dirt
frankrs6
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 174
Lid geworden op: zo 9 maart 2008, 21:40

Zondag besteld, dinsdag bevestiging dat m'n Schwalbe Ice Spiker banden verzonden zijn en woensdag binnen. Vind ik echt top! en voor diegene die eens spijkerbanden willen proberen: 34 euro 't stuk! (pro versie dan wel weer 65).

Overigens door UPS laten bezorgen, was 4 euro meer dan via GLS maar dat heb ik er voor over gezien m'n ervaringen bij GLS...
holzfeller
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2100
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 00:23

Tot 22.11.12 maar 2.99€ verzendkosten :-q klik
Gebruikersavatar
bvr1973
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 16
Lid geworden op: za 17 november 2012, 17:18
Mijn mountainbike: Merida Big Nine TFS 900 anthracite

positieve ervaring :-q

afgelopen dinsdag avond bestelling geplaatst en per Rabotelebankieren betaald en vanmorgen (vrijdag) alles keurig ontvangen! De bestelling omvatte een Bell Faction Helm, BBB TubeSkin beschermsticker en FOX Unabomber handschoenen.

Inderdaad je wordt keurig op de hoogte gehouden over de status van je bestelling en ik heb slechts €2.99 aan verzendkosten betaald.

Zowel de helm als de handschoenen zijn in Nederland ca.€10-20 duurder en veelal niet verkrijgbaar of met levertijd!
Brt of BoZ
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 431
Lid geworden op: za 15 augustus 2009, 07:49
Mijn mountainbike: Brabantse Wal

Zondagavond een "Custom Wheel" besteld en woensdagmiddag al binnen, dat is heel snel. Wiel ziet er prima uit, spaken zijn lang genoeg, geen beschadigingen en het wiel is natuurlijk recht. Voor die prijs ga ik ze ook niet meer zelf bouwen.
Gebruikersavatar
Elsegre
All rounder
All rounder
Berichten: 57
Lid geworden op: ma 7 september 2009, 10:10
Mijn mountainbike: Giant Anthem X Advanced sl 0 2010

Voorlopig hebben ze gratis verzenden en geen extra kosten voor het gebruik van PayPal of CC.

Ik heb net een setje nieuwe wielen besteld, keep you posted!
559
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Interessante site, ook een groot vorkaanbod... goeie prijzen. Eentje om te bookmarken!
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
Elsegre
All rounder
All rounder
Berichten: 57
Lid geworden op: ma 7 september 2009, 10:10
Mijn mountainbike: Giant Anthem X Advanced sl 0 2010

Mmm...

De bestelling is net binnen. En helaas het voorwiel heeft hier en daar wat kleine beschadegingen en een paar deukjes in de velg alsof iemand het wiel heeft laten kletteren.

Afbeelding

En de naaf loopt korrelig alsof de lagerbaan een pitje heeft.

Mailtje gestuurd, kijken of de aftersales een beetje goed is.
559
holzfeller
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2100
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 00:23

Ook weer een goede koopervaring, ook al waren het maar 2 binnenbanden, incl
verzendkosten nog steeds 5€ voordeliger dan de goedkopste onlineshop in NL.
leks
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 202
Lid geworden op: wo 26 juni 2013, 11:36

Voor het eerst wat besteld hier, kleding, handschoen niet op voorraad, werd voorgesteld om te ruilen, gelukt voor pietsje duurder model, allemaal mooi.

Na versturen, dag later al binnen, allemaal erg goed eigenlijk. Nu blijkt 1 van de jassen het vrouwenmodel te zijn, jammer, berichtje gestuurd.
Gebruikersavatar
Elsegre
All rounder
All rounder
Berichten: 57
Lid geworden op: ma 7 september 2009, 10:10
Mijn mountainbike: Giant Anthem X Advanced sl 0 2010

Na wat vertragings acties van hun kant heb ik maar eens met de vuist op tafel geslagen en blijkt dat ze eigenlijk toch wel een goede customer support hebben. Gister is het voorwiel opgehaald door DPD om gerepareerd te worden. Keep you posted!

--------------

Gister een nieuw wiel gekregen - je moet ze schijnbaar een beetje porren voordat ze in actie komen maar prima service dus.
559
cisco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6335
Lid geworden op: vr 18 augustus 2006, 10:56

Maar eens naar jaren weer wat besteld bij Actionsports.
Alle artikelen zijn op voorraad die ik wilde hebben, beetje latex en zo..... :roll:
Mooie site, veel keuze, mooie aanbiedingen en de prijsen zijn oké.
A-j Plat Könt Proatn, mö-j ’t nich loatn!
A-j oolder wördt, wo'j wa wiezer mer nich altied verstaandiger
cisco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6335
Lid geworden op: vr 18 augustus 2006, 10:56

Vandaag het pakket ontvangen, supersnel :o
Alles netjes verpakt in buble-plastic, mailverkeer super en goedkope verzendkosten :-q
A-j Plat Könt Proatn, mö-j ’t nich loatn!
A-j oolder wördt, wo'j wa wiezer mer nich altied verstaandiger
Peter243
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1071
Lid geworden op: vr 15 juni 2012, 22:20

Iemand nog ervaring met de kwaliteit van hun wielsets, ik wil er een hope crest combo laten samenstellen, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen na enige tijd gebruik.
Plaats reactie