ervaringen actionsports.de

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Peter243
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1071
Lid geworden op: vr 15 juni 2012, 22:20

Dinsdag besteld, vandaag in huis, ziet er goed uit.
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Mooi wielsetje besteld, snel gespaakt en snel geleverd. Binnen 2 weken de wielen in huis :-q
Gerrie Visser
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 739
Lid geworden op: do 13 augustus 2009, 13:37
Mijn mountainbike: handgemaakt

Rij nu een maand met een wielsetje van deze firma, Ryde XC Trace + DT 240 naven. Lang nagedacht of ik ze hier liet spaken of bij een van de bekende wielbouwers. Uiteindelijk voor Action Sports gekozen aangezien de wielset meer dan 20% goedkoper was dan bij de goedkoopste wielbouwer. Tevens waren ze ook in staat de wielset binnen een week te leveren, bij de wielbouwers ging er wat meer tijd inzitten.

Na wat problemen met luchtdicht krijgen van de wielen, uiteindelijk hun funworks tape vervangen door gorilla tape en probleem was opgelost. Hierover wat mailtjes heen en weer gestuurd met de helpdesk van AS, moet zeggen dat ze zeer kundig en snel antwoord gaven.

De eerste indruk van de wielen was dik in orde, goed gespaakt en erg netjes opgebouwd. De eerste ritten bevestigden voor mij ook die indruk.
Inmiddels de eerste 500km met de wielen gereden en voor mij geen enkele reden om te twijfelen aan de kwaliteit en zeer tevreden over de aanschaf. Ook over enkele stevige Ardennen routes hebben de wielen zich goed gehouden. Nu ben ik iemand die zijn wielen voornamelijk aan de grond houdt, maar enkele dropjes en stevige trails hebben de wielen niet uit balans kunnen brengen.
twowheeler
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 845
Lid geworden op: do 22 september 2011, 20:16
Mijn mountainbike: Radon Skeen Trail CF10

Heb hier ook ooit wielen besteld en met veer plezier mee rond gereden (ook door AS gebouwd).
Who needs roads when there's dirt
Superstom
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 232
Lid geworden op: vr 29 juli 2011, 12:48
Mijn mountainbike: Stumperjumer Evo 2023

Ik heb ruim anderhalve week een bestelling bij deze shop gedaan maar dat is tot op heden geen goede ervaring. Ik heb een aantal dingen besteld waaronder een X1 S1400 crank van SRAM. Ik kreeg de dag na de bestelling een mail dat deze crank niet geleverd kon worden maar het was mij compleet onduidelijk of ik op deze mail moest reageren of niet. Mij werd de optie gelaten om mijn bestelling aan te passen (wat ik niet wilde), geld terug te krijgen als ik dat al over gemaakt had (maar bij met credit card betalen hoefde dat niet) of de rest van de artikelen op laten sturen (als ik niet reageerde, volgens mij).

Omdat ik twee dagen later nog niks gehoord had heb ik maar een mail gestuurd naar info@actionsports.de dat ik dan graag de andere dingen die ik besteld had wilde hebben en dat de crank achterwege gelaten kon worden. Na nog eens twee dagen niks gehoord te hebben deze mail ook naar ronny@actionsports.de (dit lijkt de eigenaar/helpdesk gast te zijn) gestuurd maar tot op heden nog niks vernomen. Ik vind het wel slecht om zo'n 10 dagen helemaal niks te laten horen. Het lijkt er op dat ze alsnog op die crank aan het wachten zijn ondanks dat ze eerder aangegeven hebben deze niet te kunnen leveren.

Ik heb ze net nogmaals een mail gestuurd en daarin aangegeven dat als ik binnen 2 dagen geen bericht krijg dat ik de bestelling als gecancelled beschouw en mijn creditcard maatschappij de opdracht geef de betaling af te breken.

volgende keer bestel ik weer bij bike-componenets, daar gaat het wel goed
Patrick_MTB
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 32
Lid geworden op: zo 24 augustus 2014, 19:39

Wel vervelend, superstom. Ik heb een paar keer wat besteld bij deze shop, super ervaring, snel en goedkoop!! :-q
joergarms
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 429
Lid geworden op: zo 28 oktober 2012, 12:58
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega275 trail, custombuild. Dartmoor Primal 650 Custom. Propain Spindrift custombuild.
Contacteer:

Meerdere malen een bestelling gedaan, altijd goed verlopen.
Scherpe prijzen, snelle levering en het eventuele mail-contact verloopt ook vrij snel.
Nukeproof Mega 275 Custombuild.
Dartmoor Primal 650b Custombuild.
Propain Spindrift Custombuild. (sold)
Giant ATX840 (retired)
Apex Ultegra racingbike.
Giant Ultimo stadsfiets.
Superstom
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 232
Lid geworden op: vr 29 juli 2011, 12:48
Mijn mountainbike: Stumperjumer Evo 2023

Even een update over mijn besteling. Het is uiteindelijk allemaal goedgekomen. Ze hadden mij gemaild maar door een technische storing was die niet aangekomen. Mijn bestelling is uiteindelijk verstuurd en netjes aangkomen
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Zo zie je maar dat af en toe bijv. een belletje heel wat kopzorgen zouden kunnen wegnemen... ;-)
Nooit slechte ervaring gehad met deze firma. Moet wel zeggen dat, nadat de wielen bij mij in de vakantie echt op hun donder hebben gekregen, het nu wel zo langzamerhand tijd wordt om een keer te laten naspaken...
Maar de wielen ontvangen in Juli, daarna 2 1/2 week Franse Alpen met heel veel stenen en afgelopen weekend nog even wezen rijden in de buurt van Detmold. En dan te bedenken dat ik zeker niet de lichtste ben, dan vind ik het echt een topsetje...
SnelleJonge
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2056
Lid geworden op: di 27 december 2005, 18:11

Net een Shimano XT Scheibenbremsset VR+HR BR-M785-B schwarz besteld voor €139,90, wat naar mijn idee niet duur is voor een XT remset.
http://www.actionsports.de/de/shimano-x ... hwarz-1395" onclick="window.open(this.href);return false;
Nu maar wachten op de postbode.
SnelleJonge
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2056
Lid geworden op: di 27 december 2005, 18:11

SnelleJonge schreef:Net een Shimano XT Scheibenbremsset VR+HR BR-M785-B schwarz besteld voor €139,90, wat naar mijn idee niet duur is voor een XT remset.
http://www.actionsports.de/de/shimano-x ... hwarz-1395" onclick="window.open(this.href);return false;
Nu maar wachten op de postbode.
Alles wat besteld was zat in de doos :-q snelle en goede levering dus.
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Zo tussen bestellen en leveren anderhalve week. :winkie: :winkie:
Maar weer eens een Funworks XT setje besteld. :-q
Tinman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2660
Lid geworden op: vr 24 oktober 2003, 15:49
Mijn mountainbike: Van Nicholas Redwood Ti + Scott Scale 700 SL
Contacteer:

Ze hebben in ieder geval een super service. Ze hebben me al een aantal malen gratis spaken opgestuurd. Gisteren nog gratis een set DT naaf stickers gekregen. Binnenkort ga ik er weer een custom wielset bestellen. :-q
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Pike 27,5 15mm steekas 150 -120 mm voor 559,90€ http://www.actionsports.de/de/rock-shox ... lanz-15854" onclick="window.open(this.href);return false; :winkie:
Knakker29
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2112
Lid geworden op: zo 11 september 2011, 10:24
Mijn mountainbike: staal en tita met een rekje

Na de goede recenties over de wielen recent een setje laten spaken voor de reetfiets, prima werk.
Plaats reactie