www.bakkerracingproducts.nl

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
coming
All rounder
All rounder
Berichten: 145
Lid geworden op: vr 14 januari 2011, 18:07
Mijn mountainbike: Canyon Stoic

Ik bestel zo nu en dan bij Bakker racing omdat hun prijzen vaak toch wel scherp zijn met bepaalde producten, en niets anders dan lof met de bestellingen die ik heb gedaan.

Vorige week kreeg ik nog een fles muc off tubeless sealant binnen die was gaan lekken in de doos, kreeg paar dagen later gewoon een nieuwe fles opgestuurd nadat ik een mailtje had gedaan.

Op veel producten scherpe prijzen ook tov Mantel,. Pre-lockdown ook wel eens de winkel bezocht in Nederweert, altijd prima geholpen en mooie zaak om even rond te snuffelen. Natuurlijk zal er wel eens iets mis gaan, maar mijn persoonlijke ervaring is altijd nog prettig geweest bij Bakker racing. :-q
Ride it out.
Gebruikersavatar
Bonanza
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1380
Lid geworden op: za 23 juni 2012, 21:18
Mijn mountainbike: Niner Air 9 RDO, Kona Hei Hei CR Race
Contacteer:

De webshop voorraad klopt helaas niet. Oakley helm besteld gisteravond, vandaag mailtje dat het bedrag gecrediteerd wordt omdat de helm er niet meer is. Kan gebeuren. Op de website stond nog wel 1 in een andere kleur in mijn maat. Geld was nog niet teruggestort, dus maar antwoorden op de credit mail. Sorry, andere kleur is er ook niet en de credit lan wel 2-3 dagen duren.

Slordig van de webshop. Volgende keer toch maar mailen voordat ik wat bestel daar.
Plaats reactie