RCZbikeshop.com

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7840
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Of te wel ze hanteren een soort vroegboek korting... :D Dan mogen ze dat er best wel even bij zetten voor ons!!!
klimpetje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 613
Lid geworden op: za 5 juni 2010, 14:35
Mijn mountainbike: superlekkere trek 8700 carbon 1993, afmontage met XT opgewaardeerd, magura's SS en fijne axon 100
Contacteer:

binnenkort kan ik iets over levering zeggen, maar de service (mailtje met een vraag snel en accuraat beantwoord gekregen) is i.i.g. goed. ben benieuwd naar geleverde waren
DAMN!
drrider
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 7
Lid geworden op: za 23 juli 2011, 16:29

maaf schreef:Ik denk dat ze gewoon lagere prijzen hanteren wanneer ze meer in stock hebben. Met € 599,- ben je eerder door 25 frames heen dan met € 865,-. Waarschijnlijk doen ze de prijs omhoog als ze er nog maar een beperkt aantal over hebben.

hallo,

Ik kom uit Frankrijk, maakte ik een order dat is prima passeren.

Je RCZ fietsen in Nederland?
(Sorry voor de vertaling)
maaf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2307
Lid geworden op: ma 21 januari 2008, 17:20

Please use English instead of crappy translations by google or whatever. Your post doesn't make sense.
Gebruikersavatar
mtfuji
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2755
Lid geworden op: ma 14 februari 2005, 13:11
Mijn mountainbike: 3 stuks
Contacteer:

Uitstekende winkel naar mijn ervaring!

Reageren snel op email en wordt ook snel verstuurd. Had op woensdag een vork besteld, betaald dmv gewone overboeking via de bank, en meteen maandag de vork al ontvangen. :-q :-q
"Strong, light, cheap. Pick two." Keith Bontrager
klimpetje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 613
Lid geworden op: za 5 juni 2010, 14:35
Mijn mountainbike: superlekkere trek 8700 carbon 1993, afmontage met XT opgewaardeerd, magura's SS en fijne axon 100
Contacteer:

ik hoop dat mijn vorkje er maandag is!
DAMN!
klimpetje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 613
Lid geworden op: za 5 juni 2010, 14:35
Mijn mountainbike: superlekkere trek 8700 carbon 1993, afmontage met XT opgewaardeerd, magura's SS en fijne axon 100
Contacteer:

En hij was er maandag! snelle en gedegen levering. Voor mij voor herhaling vatbaar deze winkel.
DAMN!
La-Pierre
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 16 mei 2011, 16:53

Ook een eerste goede ervaring met deze webshop gehad.
Ik had een reba besteld met poplock adjust, maar uiteindelijk zat er een 'gewone' poplock bij.
Geen ramp maar toch een mailtje gestuurd en ze gaan mij de juiste poplock als 'gift' toesturen. :D

Prima winkel dus met goede prijzen. :-q
Gloster
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1284
Lid geworden op: do 25 juni 2009, 17:03
Mijn mountainbike: Trek Superfly FS 7 2015
Contacteer:

Ook hier is de uitverkoop begonnen.
oa carbon frames 316 euro!
Wat is het verschil tussen onwetendheid en onverschilligheid?
Ik weet het niet en het kan me ook niet schelen!
drrider
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 7
Lid geworden op: za 23 juli 2011, 16:29

We do not risk anything at this price.
Joep9
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 285
Lid geworden op: do 30 juni 2011, 00:54

Ik heb vorige maand een fiets samengesteld, vrijwel volledig bij RCZ. Hierbij een groot bedrag per ongeluk dubbel overgemaakt. Uiteraard hebben ze het geld zsm weer terug overgemaakt.

Verder erg tevreden. Erg snel mijn spullen (binnen 2 dagen nadat ik had besteld). En erg lage prijzen. XTR M985 race wielset (2x) voor 570 euro, een Sid RTL voor iets meer dan 300 euro (incl lockout) en een leuk Beone carbon frame voor 860.
drrider
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 7
Lid geworden op: za 23 juli 2011, 16:29

foto van je fiets?
Gebruikersavatar
Channel_Z_NL
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 320
Lid geworden op: za 10 april 2010, 14:43
Mijn mountainbike: Wilier Cento Uno XC 2012

drrider schreef:foto van je fiets?
Ik zou zeggen, kijk eens in de SYS ( Show your stuff ) op dit forum :winkie:
100 en 1 XC
Let op: Upgraden kost geld
TripleBlack
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 37
Lid geworden op: di 29 september 2009, 19:15
Mijn mountainbike: Speci Stumper

Ook hier een zeer tevreden klant van deze webshop. Zaterdagochtend een Truvativ Noir crankstel met een redspider cassette. Betaald met creditcard via beveiligde site van paybox, spullen vanmiddag (dinsdag) ontvangen. Zeer netjes verpakt. Zeker voor herhaling vatbaar.

Tot zaterdag in Limburg,

Groeten Marcel
Je vindt soms pas de weg als je durft te verdwalen.
Joep9
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 285
Lid geworden op: do 30 juni 2011, 00:54

Ze hebben een naar eigen zeggen absurd (-78 %) afgeprijsde BB met van Aerozine (ceramische lagers) http://www.rczbikeshop.com/englishue/ae ... anium.html" onclick="window.open(this.href);return false; , alsook de XT crank van 2011 voor 96 euro (http://www.rczbikeshop.com/englishue/sh ... ilver.html" onclick="window.open(this.href);return false;).

Vwb de crank weet ik dat dit goedkoop is. Wat vinden jullie? Ik heb al dezelfde crank, deze moet op ten duur natuurlijk wel vervangen worden (ben van plan 2x per week te gaan fietsen in de nabije toekomst). Het lijkt goedkoper deze crank nu al maar te kopen ipv straks voor dezelfde kosten een nieuwe bb en voorbladen te moeten kopen. Andersijds duurt dit waarschijnlijk ook wel weer een jaartje en is er tegen die tijd de 2012 crank misschien wel voor hetzelfde geld te scoren. Of niet...

Mbt de BB: Ik dat de afprijzingen hier altijd (sterk) overdreven worden voorgesteld: de daadwerkelijke adviesprijs ligt aanzienlijk lager. Dit is echter wel een hele forse afprijzing. Iemand enig idee wat de normale prijs voor deze bb is? Als ik er erg lang mee kan doen (nadat mijn huidige bb is versleten), is het misschien niet zo gek als ik deze klaar heb liggen.
Plaats reactie