RCZbikeshop.com

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Robertdj
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 445
Lid geworden op: vr 2 augustus 2013, 16:02
Mijn mountainbike: project12, Bird

Elvander schreef: di 25 augustus 2020, 15:34
Robertdj schreef: di 25 augustus 2020, 15:31 Het bleek fout te gaan omdat ik ook producten in m'n mandje had die niet onder de code vielen.
Dat bedoelde ik dus :-q
Ik had de Yari al verwijderd. Er zaten 3 remmen in m'n mandje waarvan er één onder de code viel, de code werkte pas toen ik de andere 2 remmen verwijderd had.
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2132
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

kermit schreef: di 25 augustus 2020, 15:38 Dat zou wel goed moeten gaan, mits die andere producten niet ook onder een (andere) kortingscode vallen. Toch?
Je zou verwachten dat het kan maar dat is dus niet zo.
Ik heb er over met ze gemaild. Als je meerdere producten wil aanschaffen met kortingscodes, dan moeten ze allemaal apart.
Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2611
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

Elvander schreef: di 25 augustus 2020, 15:53
kermit schreef: di 25 augustus 2020, 15:38 Dat zou wel goed moeten gaan, mits die andere producten niet ook onder een (andere) kortingscode vallen. Toch?
Je zou verwachten dat het kan maar dat is dus niet zo.
Ik heb er over met ze gemaild. Als je meerdere producten wil aanschaffen met kortingscodes, dan moeten ze allemaal apart.
Dat wist ik inderdaad, maar zijn ze ook bereid eventueel verschillende bestellingen te combineren en de verzendkosten aan te passen?
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
Gebruikersavatar
Oli4k
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1547
Lid geworden op: zo 22 januari 2017, 19:25
Mijn mountainbike: Axevo FX27 | ♻︎ Matrix F-22 | ♻︎ C'dale Prophet SL 650b
Contacteer:

Dat kan bij hun dus niet omdat ze liever willen dat mensen alleen maar een bepaalde aanbieding kopen zodat ze de orders sneller af kunnen handelen. Staat ergens bij hun ingewikkelde uitleg over hoe ze werken. Wonderlijke benadering maar blijkbaar werkt dat het best voor ze.
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2132
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

De private sales zorgen er voor dat het niet kan.
Daarbij worden spullen verkocht voor ze bij de producent besteld zijn. De producent levert vervolgens het bestelde aantal bij RCZ af. Zit bij verschillende producenten dus verschillende levertijd op, soms echt lang. Maar ja dan krijg je het mogelijk wel voor een erg scherpe prijs.
Gebruikersavatar
Oli4k
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1547
Lid geworden op: zo 22 januari 2017, 19:25
Mijn mountainbike: Axevo FX27 | ♻︎ Matrix F-22 | ♻︎ C'dale Prophet SL 650b
Contacteer:

*Dat RCZ het niet kan. Ze hebben hun backoffice zo ingericht dat ze er niet mee kunnen dealen als één klant van meerdere sales gebruikmaakt dus hebben ze er een beperking op gezet. Maar als we daardoor kunnen profiteren van belachelijk goede deals, waarom ook niet. Ik vind het wel jammer want ik heb al een paar keer iets toch niet besteld omdat de verzending hoog uitpakte en het interessanter zou zijn nog iets mee te bestellen.
Letsgo21
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 5 augustus 2015, 11:46

Erg leuke deal gespot, blijken ze niet te verzenden naar België!? :roll: :roll:
Kaper
All rounder
All rounder
Berichten: 112
Lid geworden op: vr 25 oktober 2013, 16:49
Mijn mountainbike: On One Scandal / Radon ZR Race

Is het een ideetje om de kortingscodes hier te posten? Ik heb me al meermaals proberen in te schrijven voor de nieuwsbrief maar nog geen resultaat...
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2132
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Kaper schreef: wo 26 augustus 2020, 12:41 Is het een ideetje om de kortingscodes hier te posten? Ik heb me al meermaals proberen in te schrijven voor de nieuwsbrief maar nog geen resultaat...
Dat is geen doen, veel te vaak mails met aanbiedingen van veel teveel spullen.

Maar er is toch een oplossing:
https://www.mydealz.de/angebote/rczbikeshop.de
Kaper
All rounder
All rounder
Berichten: 112
Lid geworden op: vr 25 oktober 2013, 16:49
Mijn mountainbike: On One Scandal / Radon ZR Race

Elvander schreef: wo 26 augustus 2020, 13:02
Kaper schreef: wo 26 augustus 2020, 12:41 Is het een ideetje om de kortingscodes hier te posten? Ik heb me al meermaals proberen in te schrijven voor de nieuwsbrief maar nog geen resultaat...
Dat is geen doen, veel te vaak mails met aanbiedingen van veel teveel spullen.

Maar er is toch een oplossing:
https://www.mydealz.de/angebote/rczbikeshop.de
Ah thanks Elvander, toevallig ook net een confirmatie van Nieves ontvangen dat ik op de lijst sta :-q
Kaper
All rounder
All rounder
Berichten: 112
Lid geworden op: vr 25 oktober 2013, 16:49
Mijn mountainbike: On One Scandal / Radon ZR Race

Weet iemand wat de huidige kortingscode voor de Suntour AION is? RCZSUN, RCZRS1 en RCZRS2 zijn het iig niet...


Ik zie trouwens net dat ze DT SWISS E1700 wielen in de uitverkoop hebben, 30mm 29 achterwiel en voorwiel bij elkaar voor 230 euro, lijkt me een goede deal
Gebruikersavatar
Oli4k
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1547
Lid geworden op: zo 22 januari 2017, 19:25
Mijn mountainbike: Axevo FX27 | ♻︎ Matrix F-22 | ♻︎ C'dale Prophet SL 650b
Contacteer:

Volgens mij zag ik de Aion nu niet in de mail dus dan geldt de code ook niet. Die codes zijn meestal maar iets van 24 uur houdbaar. Je kunt alleen wachten tot de Aion wellicht weer in de mail staat.
Frank Z
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 285
Lid geworden op: do 14 mei 2009, 21:58

Ik kreeg in mijn (franstalige) nieuwsbrief een code voor een Lyrik-vork. Maar die werkt helaas niet als ik 'm toepas in mijn winkelmand met bestemming Nederland (op de nl-talige variant van de site). Een mailtje van rcz laat altijd iets langer op zich wachten. Heeft iemand dit al eens aan de hand gehad? Wat was de oplossing? Alvast dank voor reacties.
Gebruikersavatar
Oli4k
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1547
Lid geworden op: zo 22 januari 2017, 19:25
Mijn mountainbike: Axevo FX27 | ♻︎ Matrix F-22 | ♻︎ C'dale Prophet SL 650b
Contacteer:

Frank Z schreef: za 12 september 2020, 12:02 Ik kreeg in mijn (franstalige) nieuwsbrief een code voor een Lyrik-vork. Maar die werkt helaas niet als ik 'm toepas in mijn winkelmand met bestemming Nederland (op de nl-talige variant van de site). Een mailtje van rcz laat altijd iets langer op zich wachten. Heeft iemand dit al eens aan de hand gehad? Wat was de oplossing? Alvast dank voor reacties.
Heb je exact de vork uit de nieuwsbrief? Soms staat er op de site een bijna exact hetzelfde product maar is het toch een ander artikel dus werkt de code niet.
Frank Z
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 285
Lid geworden op: do 14 mei 2009, 21:58

Ja, alles gechecked toen de code niets gaf. :((
Plaats reactie