RCZbikeshop.com

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

Mad Wally schreef: vr 7 februari 2020, 12:06
Victor1977 schreef: vr 24 januari 2020, 16:44

die op 5 dagen staat is misschien iets wat lokaal op voorraad is gekomen omdat iemand iets retour heeft verzonden of zo. Normaliter plaatsen ze 1 grote order met alle klantbestellingen bij hun leverancier en daar zit de jouwe dus sowieso tussen. Je zou kunnen mailen en vragen of ze die op de site niet kunnen opsturen maar of dat effect heeft weet ik niet. Ze zullen dan namelijk met jou order gaan zitten en die vervolgens ook op de site moeten zetten. Ja het werkt allemaal wat raar bij ze en geduld is van groot belang wanneer je bij ze een order plaatst.
Inmiddels zijn ze binnen gekomen. 4 weken levertijd in plaats van de vermelde 8 weken, dus best prima. Waar vind je anders een Setje DT Swiss E1900 voor 129,99 :D
mooi :-q
trek-y
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 241
Lid geworden op: di 9 juni 2009, 07:31
Mijn mountainbike: 26"/ 29"

Mad Wally schreef: vr 24 januari 2020, 16:36 Weet iemand hoe dat zit met RCZ? 3 weken geleden een wielset besteld met 8 weken levertijd, echter inmiddels staat de levertijd van diezelfde set al een paar weken op 5 werkdagen. Het lijkt me dan dat ze dan toch wel gaan versturen? Normaal zou ik hun dat vragen, maar gelet op ervaringen kan ik dat misschien beter hier vragen :(
Ik kon 12 weken wachten ipv 8. Dus ik denk niet dat je ze sneller gaat krijgen. Al staat er nu een kortere leverdatum.
who dares wins
Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2611
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

trek-y schreef: za 29 februari 2020, 14:06
Mad Wally schreef: vr 24 januari 2020, 16:36 Weet iemand hoe dat zit met RCZ? 3 weken geleden een wielset besteld met 8 weken levertijd, echter inmiddels staat de levertijd van diezelfde set al een paar weken op 5 werkdagen. Het lijkt me dan dat ze dan toch wel gaan versturen? Normaal zou ik hun dat vragen, maar gelet op ervaringen kan ik dat misschien beter hier vragen :(
Ik kon 12 weken wachten ipv 8. Dus ik denk niet dat je ze sneller gaat krijgen. Al staat er nu een kortere leverdatum.
Laatste posts lezen😉
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
trek-y
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 241
Lid geworden op: di 9 juni 2009, 07:31
Mijn mountainbike: 26"/ 29"

Mad Wally schreef: za 29 februari 2020, 14:45
trek-y schreef: za 29 februari 2020, 14:06
Ik kon 12 weken wachten ipv 8. Dus ik denk niet dat je ze sneller gaat krijgen. Al staat er nu een kortere leverdatum.
Laatste posts lezen😉
😅 tijd voor een bril 😶
who dares wins
Twix
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 39
Lid geworden op: wo 28 juni 2017, 22:36

Iemand enig idee hoe ik goed op de mailinglist kom? Ik heb me meermaals proberen aan te melden, maar blijf niets ontvangen. Al account aangemaakt om me aan te melden, maar lijkt erop dat ik alleen op general mailing sta en niet race/mtb specifiek en dus niets ontvang. Wil geen koopjes mislopen natuurlijk ;-)
Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2611
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

Twix schreef: vr 29 mei 2020, 21:11 Iemand enig idee hoe ik goed op de mailinglist kom? Ik heb me meermaals proberen aan te melden, maar blijf niets ontvangen. Al account aangemaakt om me aan te melden, maar lijkt erop dat ik alleen op general mailing sta en niet race/mtb specifiek en dus niets ontvang. Wil geen koopjes mislopen natuurlijk ;-)
Lukt mij ook niet. Laatst wel weer aangemeld voor mtb en snel daarna een bevestigingsmailtje. Hopelijk is het nu wel gelukt.
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
zeroground
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 700
Lid geworden op: vr 15 mei 2009, 19:00

Mijn bestelde voorvork stond op 20+ dagen en dat is middels een dikke maand geworden en nog wachtende.

Mijn bestelde +banden: woensdag besteld, vrijdagmiddag in huis...wisselt nogal qua levertijd en snelheid dus.
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2455
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

Mijn uitleg bij 20+ dagen in een webshop is dat ze hem niet hebben, en dan bestel ik niet
Je bent dan afhankelijk van hun supplier, ze hebben er geen controle over, zeker niet in Corona tijden

Op Amazon.de heb ik ooit een “auf Lager” product besteld, de volgende dag een verzend bevestiging ontvangen en dan 2 weken later niets geleverd en geld terug. Met de opmerking dat de verzendbevestiging een “automatisch” gegenereerd bericht was. Dus zonder enige relatie met de werkelijkheid. YMMV,

Enjoy!!
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
zeroground
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 700
Lid geworden op: vr 15 mei 2009, 19:00

Het gaat om de inmiddels beroemde goedkope Suntour Aion. Er zit een prima vork in de fiets waar die voor is, dus ik heb de tijd, anders had ik hem ook niet besteld. Die banden stond ik van te kijken, echt snel.
Twix
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 39
Lid geworden op: wo 28 juni 2017, 22:36

Mad Wally schreef: vr 29 mei 2020, 21:19
Twix schreef: vr 29 mei 2020, 21:11 Iemand enig idee hoe ik goed op de mailinglist kom? Ik heb me meermaals proberen aan te melden, maar blijf niets ontvangen. Al account aangemaakt om me aan te melden, maar lijkt erop dat ik alleen op general mailing sta en niet race/mtb specifiek en dus niets ontvang. Wil geen koopjes mislopen natuurlijk ;-)
Lukt mij ook niet. Laatst wel weer aangemeld voor mtb en snel daarna een bevestigingsmailtje. Hopelijk is het nu wel gelukt.
Ik heb ze maar even gemaild om te vragen of ze me handmatig kunnen toevoegen. Benieuwd of dit lukt.
Rsw85
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 182
Lid geworden op: vr 3 april 2009, 14:34
Mijn mountainbike: Orbea Alma M50

Twix schreef: di 2 juni 2020, 10:31
Mad Wally schreef: vr 29 mei 2020, 21:19

Lukt mij ook niet. Laatst wel weer aangemeld voor mtb en snel daarna een bevestigingsmailtje. Hopelijk is het nu wel gelukt.
Ik heb ze maar even gemaild om te vragen of ze me handmatig kunnen toevoegen. Benieuwd of dit lukt.
Hier ook al meerdere keren aangemeld, bevestiging ontvangen maar nog geen enkele mail gehad.
Gebruikersavatar
Oli4k
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1547
Lid geworden op: zo 22 januari 2017, 19:25
Mijn mountainbike: Axevo FX27 | ♻︎ Matrix F-22 | ♻︎ C'dale Prophet SL 650b
Contacteer:

Twix schreef: di 2 juni 2020, 10:31 Ik heb ze maar even gemaild om te vragen of ze me handmatig kunnen toevoegen. Benieuwd of dit lukt.
Dat is de beste manier, heb ik ook gedaan na tig pogingen via de site. Ze hebben het waarschijnlijk zo druk met handmatig mensen aan de lijst toevoegen dat ze er niet aantoe komen om het kapotte registratiesysteem te fixen.
Twix
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 39
Lid geworden op: wo 28 juni 2017, 22:36

Oli4k schreef: za 13 juni 2020, 15:55
Twix schreef: di 2 juni 2020, 10:31 Ik heb ze maar even gemaild om te vragen of ze me handmatig kunnen toevoegen. Benieuwd of dit lukt.
Dat is de beste manier, heb ik ook gedaan na tig pogingen via de site. Ze hebben het waarschijnlijk zo druk met handmatig mensen aan de lijst toevoegen dat ze er niet aantoe komen om het kapotte registratiesysteem te fixen.
haha, heerlijk aanbeunen! Maar ik heb ze gemaild, maar nog geen nieuwsbrieven ontvangen, dus ze hebben vrees ik een behoorlijke backlog. Misschien moeten we kijken of we zelf een maillijst kunnen optuigen en vragen aan een member die wel de nieuwbrief ontvangt of hij een automatische regel kan toevoegen aan bv. z'n gmail dat die nieuwsbrieven automatisch worden doorgestuurd naar het maillijstje wat we hier beheren. Heerlijk omslachtige oplossing ;-)
Gebruikersavatar
johan_v
All rounder
All rounder
Berichten: 83
Lid geworden op: vr 21 augustus 2015, 20:31
Mijn mountainbike: Nordest Sardinha/Pyga Hyrax

Ik kan me haast niet voorstellen dat dit niet al bestaat. Het zou zomaar kunnen dat bijvoorbeeld deze pagina automatisch wordt gegenereerd aan de hand van de newsletter: https://www.mydealz.de/angebote/rczbikeshop.de
zeroground
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 700
Lid geworden op: vr 15 mei 2009, 19:00

zeroground schreef: zo 31 mei 2020, 13:15 Mijn bestelde voorvork stond op 20+ dagen en dat is middels een dikke maand geworden en nog wachtende.

Mijn bestelde +banden: woensdag besteld, vrijdagmiddag in huis...wisselt nogal qua levertijd en snelheid dus.
Vork is binnen, netjes met spatbordje en gebruiksaanwijzing, zwart/zwart ook nog, dus helemaal prima, 2 maanden gewacht.
Plaats reactie