Bikester.nl

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
jimbo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 411
Lid geworden op: di 27 december 2005, 22:36

Vandaag een mailtje ontvangen dat de levering iets langer duurt dan normaal (max 2 weken) ivm met de drukte. Ach ik wacht rustig af.
Ik mountainbike niet, ik hobbel wat door de bossen.
klaast
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 858
Lid geworden op: vr 12 juli 2013, 15:35

Hier idd vandaag ook een mailtje dat het door succes van de actie wat langer duurt. We wachten af.
klaast
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 858
Lid geworden op: vr 12 juli 2013, 15:35

Gisteren een mailtje van UPS dat ze de fiets wilden bezorgen. Geen mail van Bikester gehad over de verzending, maar blijkbaar houden ze zich aan hun uitspraak van 1-2 weken vertraging.
Gravelmarc
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 279
Lid geworden op: vr 20 oktober 2017, 14:14

Lucky you.
Hier nog geen teken van levering. Ook navraag per e-mail blijft onbeantwoord.
Ride like you stole it
klaast
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 858
Lid geworden op: vr 12 juli 2013, 15:35

Ik had een vraag gesteld via het contactformulier op de website. Daar kreeg ik na een paar dagen een nette reactie op. Wellicht de moeite om even te proberen.
jimbo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 411
Lid geworden op: di 27 december 2005, 22:36

Trom trom trom.....
Ik mountainbike niet, ik hobbel wat door de bossen.
Gravelmarc
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 279
Lid geworden op: vr 20 oktober 2017, 14:14

Tuurlijk, dat heb ik gedaan.
Kreeg mailtje dat de levering 2 weken vertraagd is, wat ik al wist.
Is er in je klantenportaal al wel iets verandert? De mijne staat nog steeds op in bewerking.
Ride like you stole it
jimbo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 411
Lid geworden op: di 27 december 2005, 22:36

Hoera, vanmorgen een mail gehad dat de fiets onderweg is. Het klanten portaal is ook bijgewerkt.
Ik mountainbike niet, ik hobbel wat door de bossen.
Gravelmarc
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 279
Lid geworden op: vr 20 oktober 2017, 14:14

jimbo schreef:Hoera, vanmorgen een mail gehad dat de fiets onderweg is. Het klanten portaal is ook bijgewerkt.
hier nu ook!
Ride like you stole it
klaast
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 858
Lid geworden op: vr 12 juli 2013, 15:35

Fiets is hier inmiddels binnen. Kan de vrouw weer mooi km's maken ;-)
jimbo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 411
Lid geworden op: di 27 december 2005, 22:36

Yeah binnen. Ziet er goed uit. Ik zie geen rare/ kapotte dingen. Morgen een testrit maken.
Ik mountainbike niet, ik hobbel wat door de bossen.
Gravelmarc
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 279
Lid geworden op: vr 20 oktober 2017, 14:14

Ik heb hem ook woensdag ontvangen.
Ik ben blij dat ik zelf kan sleutelen, want man man, niks zat goed.
Derialleurs voor en achter moeten stellen, en de calipers van de schijven voor en achter liepen ook aan. Terwijl de fiets met achterwiel erin en steekas aankwam.
Ride like you stole it
nendv
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 27
Lid geworden op: di 29 augustus 2017, 08:45
Mijn mountainbike: CUBE RACE ONE 29

Ik heb op 6 juni 2 spatborden gekocht voor mijn CUBE.
Tot op heden nog steeds niks ontvangen!
Heb vorige week meerde pogingen gedaan te bellen, maar telefoon is buiten gebruik wordt vermeld.
Ook heb ik inmiddels al 3x een mail gestuurd via contact formulier alleen ook hier wordt niet ''echt'' op gereageerd!
Kreeg wel op 1 van de mails een reactie van een klantenservice medewerker uit Denemarken, dat de klantenservice in Nederland eruit lag en of ik een mail in het Engels wou sturen. Dus een mail met het verhaal in het Engels gestuurd...En na 1 week wachten hier ook nog geen reactie op terug mogen ontvangen.

Kortom. Waardeloze website en tot nu toe kan ik dit categoriseren als ''OPLICHTERS''.

Heb vorig jaar wel eens iets besteld bij Bikester en toen is het vreemd? genoeg wel uitgeleverd...
Gebruikersavatar
Timo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: za 8 januari 2005, 11:45

Gister avond na 23 uur besteld en iDEAL betaling. Kreeg direct orderbevestiging en verzendbevestig vanmorgen. 1 a 2 werkdagen lever tijd maar verwacht niks geks. Ging trouwens om wat klein spul. Quicklink. Notubes wat binnenbanden en dat was het zon beetje. Ook mijn vorige bestellingen zijn altijd goed en (redelijk) vlot geleverd.
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Gisteren ochtend een frame besteld en krijg net een bevestiging dat ie onderweg is.
Ze geven wel aan dat een groter pakket langer kan duren dan de 2-3 werkdagen die ze bij kleine pakketten hanteren. Ben benieuwd, niet zo'n goeie ervaringen met DPD.
Maar ja, gratis verzending dus dan moet je ook niet klagen.
Plaats reactie