Bikester.nl

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Timo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: za 8 januari 2005, 11:45

Via mijn ups account netjes op de hoogte gehouden. Zelf was ik niet thuis maar zojuist het pakketje bij een ups punt afgehaald. Netjes verpakt. Levering volgens afspraak dus net als de vorige keren niks negatiefs over te zeggen
klaast
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 858
Lid geworden op: vr 12 juli 2013, 15:35

Ik vind die UPS levering wel behoorlijk waardeloos. Ze geven geen specifiek tijdsbestek dus dan moet je maar de hele dag thuis blijven...
Gebruikersavatar
speedrider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1575
Lid geworden op: do 13 mei 2004, 01:12

klaast schreef:Ik vind die UPS levering wel behoorlijk waardeloos. Ze geven geen specifiek tijdsbestek dus dan moet je maar de hele dag thuis blijven...
Ik laat alles op mijn werk afleveren. Altijd iemand aanwezig :-q .
Life is short.....................enjoy it!!!
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2180
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Frame besteld en netjes op tijd geleverd incl. verzendinformatie. Met ups en ondanks dat ik niet thuis was stond het pakket bij de deur wat ik niet erg vond.
"This species has amused itself to death"
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

kan niet meer schreef:Frame besteld en netjes op tijd geleverd incl. verzendinformatie. Met ups en ondanks dat ik niet thuis was stond het pakket bij de deur wat ik niet erg vond.
Omdat het er nog stond...
Wat als het er niet meer had gestaan ?
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2180
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Dat was wel ff minder geweest maar ik acht de kans daar op niet zo groot. Ik ging er ook van uit dat het pas inde middag geleverd zou worden en hoefde maar een halve dag te werken dus ik had er wel op gerekend. Het zal er niet zo lang gestaan hebben.
"This species has amused itself to death"
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Was ff vergeten dat je achteraf woont ;)
In de stad werkt dat niet, zou erg fout zijn vd koerier.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Vorige week vrijdag een MT500 II jacket besteld (aanbieding 2017model voor 160, is nu 170 als iemand interesse heeft) en de verzendstatus stond heel het weekend en vanmorgen vroeg nog steeds op een depot in DE. Kom ik net thuis, is het pakje gewoon al geleverd door UPS.
Had ik niet verwacht, meestal duurt het iets van 5 werkdagen :)
Jo2601
All rounder
All rounder
Berichten: 122
Lid geworden op: di 19 september 2017, 13:38
Mijn mountainbike: Z.O. Drenthe

Afgelopen zaterdag spulletjes besteld.

Kreeg gisteren een mail dat er door de Black Friday drukte toch een vertraging was opgelopen met de bestellingen. :-?

Ik heb het net direct nodig, dus wacht het rustig af.


(Update. 4-12)
Vandaag mij spulletjes ontvangen. :-q

Heeft toch al met al wel eventjes geduurd.
Garcia
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 25
Lid geworden op: za 18 februari 2012, 11:28
Mijn mountainbike: Cube Reaction ER

Slecht service bij afhandelen van klachten.

Na al een half jaar is het horlogebandje van mijn garmin forerunner 735xt kapot, maar Bikester wilt dit niet vervangen omdat dit volgens hun komt door normale slijtage. Een bandje van een merk als Garmin moet toch wel minimaal een half jaar mee kunnen?
Gebruikersavatar
SenV2312
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 335
Lid geworden op: wo 6 januari 2010, 12:04
Mijn mountainbike: Kingdom Vendetta X2 & Bionicon Edison 2009
Contacteer:

Garcia schreef: do 23 mei 2019, 08:13 Slecht service bij afhandelen van klachten.

Na al een half jaar is het horlogebandje van mijn garmin forerunner 735xt kapot, maar Bikester wilt dit niet vervangen omdat dit volgens hun komt door normale slijtage. Een bandje van een merk als Garmin moet toch wel minimaal een half jaar mee kunnen?
Vaak is het de fabrikant die beslist wat er onder garantie valt. Wij hadden een keer een gebroken bandje (wel na 18 maanden) van een tomtom runner gekocht via Coolblue. Coolblue heeft het doorgestuurd naar tomtom en die hebben het zonder problemen vernieuwd. Misschien een idee om direct contact op te nemen met Garmin
Gebruikersavatar
Oli4k
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1547
Lid geworden op: zo 22 januari 2017, 19:25
Mijn mountainbike: Axevo FX27 | ♻︎ Matrix F-22 | ♻︎ C'dale Prophet SL 650b
Contacteer:

Na m’n bestelling bericht dat ze het mega-druk hebben en alles langer duurt dan normaal. Zondag besteld, meestal wordt het dan de volgende dag verzonden. Hoeveel langer het gaat duren geven ze niet aan. Handig om rekening mee te houden als je op vakantie gaat en hoopt de bestelde spullen mee te kunnen nemen 🤷‍♂️
Gebruikersavatar
MetaMan
All rounder
All rounder
Berichten: 64
Lid geworden op: vr 31 mei 2019, 00:10
Mijn mountainbike: Commencal Furious 2021

Idd zelfde reactie gekregen. Helaas wel pas nadat ik mijn bestelling had voldaan maar gelukkig is het voor mij geen probleem dit keer.
New Commencal Furious Ride 2021 Medium (for Sale) :-q
ThijsvdWoude
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 26 november 2018, 13:45
Mijn mountainbike: Canyon Spectral AL 6.0

Oli4k schreef: di 16 juli 2019, 12:42 Na m’n bestelling bericht dat ze het mega-druk hebben en alles langer duurt dan normaal. Zondag besteld, meestal wordt het dan de volgende dag verzonden. Hoeveel langer het gaat duren geven ze niet aan. Handig om rekening mee te houden als je op vakantie gaat en hoopt de bestelde spullen mee te kunnen nemen 🤷‍♂️

Ik kreeg hetzelfde bericht... Maar daardoor kwamen m'n nieuwe spulletjes helaas 1 dag nadat ik naar Oostenrijk vertrok pas aan ipv 5 dagen daarvoor...
"If you don't push the boundaries and fail at the limit of your capacities, you're not learning." :lol:
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Gisteren bericht gekregen dat mijn geretourneerde spullen zijn aangekomen.
Het vreemde is dat de schoenen meteen goedgekeurd zijn voor het retourneren, maar ze een paar sokken en handschoenen nog willen controleren...
Gek genoeg bij Bikester al eerder meegemaakt dat ik zo'n melding krijg.
Wat de reden ervoor is...geen idee, maar vreemd vind ik het wel.
Plaats reactie