Bikester.nl

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
holzfeller
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2100
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 00:23

op zoek naar kettingbladen ben ik zojuist terechtgekomen
bij Bikester.nl

ik heb al enkele malen bij het moederbedrijf "fahrrad.de" besteld,

nu ga ik het eens op zijn hollands proberen.....
speedofsound
All rounder
All rounder
Berichten: 122
Lid geworden op: zo 12 oktober 2008, 14:22
Mijn mountainbike: Specialized Hellga Fatbike

Ik heb hier mijn camelbak luxe gekocht voor een hele mooie prijs, duurde ff voordat de admin mijn betaling (overboeking) had gevonden :~ (voortaan gewoon maar weer met paypall) maar na 2 weken alles netjes ontvangen.
Every dog barks
TalonLok
All rounder
All rounder
Berichten: 144
Lid geworden op: wo 3 augustus 2011, 18:07
Mijn mountainbike: En van niemand anders

Gister een Camelbak mule nv besteld en geld over gemaakt.
Vandaag al bevestiging dat hij verstuurd is.
Kijken of hij morgen / overmorgen ook echt wordt afgeleverd 8)
TalonLok
All rounder
All rounder
Berichten: 144
Lid geworden op: wo 3 augustus 2011, 18:07
Mijn mountainbike: En van niemand anders

TalonLok schreef:Gister een Camelbak mule nv besteld en geld over gemaakt.
Vandaag al bevestiging dat hij verstuurd is.
Kijken of hij morgen / overmorgen ook echt wordt afgeleverd 8)
Gister een briefje van UPS in de bus dat ze al aan de deur waren geweest. Kon online het afleveradres wijzigen naar het adres van mijn werk.
Dus vanmorgen vroeg het pakket ontvangen :D
Super snelle verzending dus bij Bikester
Gebruikersavatar
Evanix
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 180
Lid geworden op: wo 12 augustus 2009, 18:21

Voor het eerst bij Bikester besteld.....
+ site
+ prijzen onderdelen
+ assortiment (gekleurde spacers / ventieldopjes, enz. die je bij nauwelijks tegen komt op NL sites)
+ leuke aanbiedingen

Ik heb zadelklem en stuurpen besteld en werd vandaag bezorgd door UPS.....
Little-J
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 16 april 2012, 13:53
Mijn mountainbike: X-tract XT30

Eenmaal iets besteld... En zonder problemen geleverd. De volgende keer zal ik zeer zeker weer via bikester bestellen.
eliens
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 43
Lid geworden op: vr 20 april 2012, 17:47
Mijn mountainbike: giant xtc cube ltd-sl-29er gt sensor 9r

Diverse spullen besteld, altijd zeer snel en correct geleverd
xplorer
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1167
Lid geworden op: vr 16 november 2007, 22:29
Mijn mountainbike: (s) zijn kwalitatief beter dan mijn prestaties ;)

Ik heb de eerste week van Augustus een set Nobby Nic 2.4 Trailstar component bij deze zaak besteld. De orijs was dusdanig gunstig dat ik er niet omheen kon. Na een paar dagen was er dan ook netjes een pakket afgeleverd. Blij als dat ik was maakte ik het open en tot mijn grote teleurstelling en verbazing hadden ze me de performance line gestuurd.

Na contact bleek dat ze een fout hadden gemaakt op de website en ze deze banden zelfs niet in het assortiment hadden, ik heb op 14 augustus dan ook verzocht het bedrag zo spoedig mogelijk terug te storten maar tot op de dag van vandaag heb ik het geld nog niet terug.... ik koop daar niets meer....
Vighor
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 558
Lid geworden op: za 18 juni 2011, 16:50
Mijn mountainbike: Muru Witjira fatbike, Nicolai Argon Fat, Turner King Khan

xplorer schreef:Ik heb de eerste week van Augustus een set Nobby Nic 2.4 Trailstar component bij deze zaak besteld. De orijs was dusdanig gunstig dat ik er niet omheen kon. Na een paar dagen was er dan ook netjes een pakket afgeleverd. Blij als dat ik was maakte ik het open en tot mijn grote teleurstelling en verbazing hadden ze me de performance line gestuurd.

Na contact bleek dat ze een fout hadden gemaakt op de website en ze deze banden zelfs niet in het assortiment hadden, ik heb op 14 augustus dan ook verzocht het bedrag zo spoedig mogelijk terug te storten maar tot op de dag van vandaag heb ik het geld nog niet terug.... ik koop daar niets meer....
Heb je die banden dan al terug gestuurd?
Normaal gesproken wachten shops met terug storten van geld tot dat ze de spullen terug hebben.
giantdave
All rounder
All rounder
Berichten: 142
Lid geworden op: vr 16 januari 2009, 01:57
Mijn mountainbike: Giant XcX DS1, Haibike Edition RX, Cube Stereo Pro, YT Industries Capra AL

Ik ga er binnenkort een langmauwige jersey bestellen. Ik hoop dat de afwikkeling goed gaat maar na het lezen van de ervaringen heb ik toch wat meer vertrouwen in het bedrijf. Ik zal mijn ervaring ook even plaatsen als ik de goederen heb ontvangen. Nu vraag ik me wel af of Xplorer zijn geld al terug heeft gekregen nadat hij de goederen weer heeft teruggestuurd.
Capralicious!
dtmn
All rounder
All rounder
Berichten: 85
Lid geworden op: ma 11 april 2011, 14:36
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX8 2016

Regelmatig spullen besteld, als het op voorraad is (is aangegeven) heb ik t max 3dgn later in huis. Perfecte toko!!!!!!
giantdave
All rounder
All rounder
Berichten: 142
Lid geworden op: vr 16 januari 2009, 01:57
Mijn mountainbike: Giant XcX DS1, Haibike Edition RX, Cube Stereo Pro, YT Industries Capra AL

Dinsdag heb ik een jersey besteld, gister al in ontvangst kunnen nemen. Aangezien ik niet thuis was werd er vandaag alsnog geleverd. Uit enthousiasme net weer via Bikester.nl een Camelbak besteld. Ik ben zeer tevreden over deze webshop!
Capralicious!
Gebruikersavatar
bernhard90
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 357
Lid geworden op: vr 27 april 2007, 17:11
Mijn mountainbike: Cannondale cad2, Rocky Mountain element 90

Ook hier goede ervaringen! Ze hebben onderdelen waar lastig of nauwelijks aan te komen is. Dus meteen besteld en 1 dag later in huis. Dikke pluspunt voor grote assortiment onderdelen.
Ik ga even naar de wc, naar m'n eigen gezeik luisteren
lksurf
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 251
Lid geworden op: ma 2 juni 2008, 21:42
Mijn mountainbike: RM Thunderbolt / GF Hifi

Zondag 6 jan. onderdelen besteld welke op voorraad staan op de site (nu nog). Tot nu toe niets binnen en alleen maar smoesjes, wat verkeerd gegaan, nu onderweg maar geen track nr. etc.
Hoop dat het binnenkomt maar dit was voor mij de eerste en laatste keer bij Bikester.
## http://www.witchcraft.nu" ##
Sailboards Fuerteventura
giantdave
All rounder
All rounder
Berichten: 142
Lid geworden op: vr 16 januari 2009, 01:57
Mijn mountainbike: Giant XcX DS1, Haibike Edition RX, Cube Stereo Pro, YT Industries Capra AL

Vorige week dinsdag een set Saint-pedalen besteld (rond 23:00) en had ze vrijdagochtend bezorgd gekregen. Al 5 verschillende producten bij Bikester besteld en elk product binnen 4 werkdagen thuis bezorgd. Bikester is mijn favoriete hofleverancier. Nog nooit problemen gehad en met vragen kun je altijd terecht via mail, vaak dezelfde dag en anders de volgende dag nog antwoord.
Capralicious!
Plaats reactie