Hollandbikeshop.com

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Gebruikersavatar
sanderc
All rounder
All rounder
Berichten: 63
Lid geworden op: di 12 februari 2013, 21:39
Mijn mountainbike: cube analog 27,5"

Zojuist een nieuw setje slofjes besteld hier, ik ben benieuwd
Gebruikersavatar
sanderc
All rounder
All rounder
Berichten: 63
Lid geworden op: di 12 februari 2013, 21:39
Mijn mountainbike: cube analog 27,5"

sanderc schreef: ma 25 mei 2020, 22:55 Zojuist een nieuw setje slofjes besteld hier, ik ben benieuwd

Zojuist na toch best wel lang wachten mijn bestelling ontvangen.
Dit kwam omdat 1 band niet leverbaar was. Na wat over en weer gemaild te hebben besloten om deze te annuleren zodat de rest verzonden kon worden. Centjes de dag later al terug en na 3 nachtjes slapen de bestelling ontvangen.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5861
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

:-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Roger57
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 266
Lid geworden op: vr 10 juli 2020, 18:58

Vrijdagavond bij een concurrent gereedschap besteld, zaterdagmorgen in huis.
Vrijdagmorgen een cassette (op voorraad) besteld bij HollandBS, taal noch teken tot maandag, maandagmiddag melding van Post.nl verzending aangemeld, nu vanmorgen nog steeds aangemeld maar nog niet ontvangen door HBS.
Super als je zit te wachten!
Gelukkig ik niet, maar dit betekent wel dat ik never nooit nog iets bestel bij dit bedrijf als er spoed achter zit.
ECHT niet meer van deze tijd!
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

Ze hebben verkeerde onderdeel opgestuurd, via mail krijg ik na 5 mails geen antwoord, bellen, sorry, personeel ziek bla bla, ik zou een retour formulier toegestuurd krijgen zodat ik niet de retourkosten hoef te betalen. Kreeg een nieuwe factuur binnen ipv de beloofde retour. Weer geen antwoord op mail, vandaag om 10.00 bellen, geen antwoord, automatisch bericht, shop is dicht, we zijn open van.9.00 tot 17.00....wat een waardeloze klantenservice. Lees verschillende reviews maar is niet best gesteld met dit bedrijf...
jpandriesse
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 362
Lid geworden op: wo 29 juni 2022, 20:59
Mijn mountainbike: Canyon - Neuron

Ik heb daar een maand of twee geleden ook 2 dingen besteld, waarvan er 1 retour moest omdat het me niet paste.
Na 3x mailen met de vraag of een retour aangemaakt kon worden eindelijk een keer reactie. Daarna kreeg ik na de eerste verzending het pakket retour omdat het daar niet aangenomen was, op mijn mails met de vraag waarom dat was kwam geen reactie. Op goed geluk weer retour verzonden, gelukkig ging dat wel goed.
Voor mij iig al met al reden om daar niet nogmaals te bestellen.
Met vriendelijke groet,
Joris


Show your stuff: https://www.mountainbike.nl/forum/viewt ... p?t=155124
J.BL
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 263
Lid geworden op: zo 23 september 2007, 10:05
Mijn mountainbike: Ican S3, Felt Breed, Specialized Enduro, Commencal Absolut

Ik heb er een keer of 3 besteld, altijd netjes en snel geleverd.
(en ze hebben regelmatig iets op voorraad wat verder nergens te vinden is)

Met retouren geen ervaring
Plaats reactie