Hollandbikeshop.com

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Gebruikersavatar
Tinnieman
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 732
Lid geworden op: za 25 september 2010, 12:53
Mijn mountainbike: McKing Number One, soma Wolverine V2 -- Kona unit monsteravontuurding 2021

Dinsdag een Evoc hip pack besteld en gisteren in huis. Het KAN dus wel goed gaan :-q
Bij weer en wind, in zon en regen, kom je leuke mensen tegen
http://www.strava.com/athletes/1928283
Gebruikersavatar
VeeDee
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2273
Lid geworden op: di 9 november 2004, 11:00

Inmiddels hang ik al weer 1uur 15 in de wacht... er waren 4 wachtenden voor me... de laatste 40 minuten ben ik de “eerst wachtende...”
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
Gebruikersavatar
VeeDee
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2273
Lid geworden op: di 9 november 2004, 11:00

Nou ik ben er door gekomen... ik heb toch niet de indruk dat het een erg grote shop is. “Wacht... ik loop even naar het magazijn”. Excuses gehad, met de belofte dat het morgen in huis is. We gaan het zien.
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
Gebruikersavatar
nielsvo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1649
Lid geworden op: zo 5 maart 2006, 20:45
Mijn mountainbike: Pivot Mach 429SL

VeeDee schreef:Nou ik ben er door gekomen... ik heb toch niet de indruk dat het een erg grote shop is. “Wacht... ik loop even naar het magazijn”. Excuses gehad, met de belofte dat het morgen in huis is. We gaan het zien.
Zou ook wel fijn zijn dat als het uiteindelijk goed is gekomen dat dat dan hier ook weer gemeld wordt :wink: Of ben je nog steeds aan het wachten?
RuudRuud
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 994
Lid geworden op: di 10 september 2013, 05:20

Ik bestelde laatst een naaf en die was voor een spotprijs (DT350) de volgende dag in huis.

Nu zijn er (als het goed is ;) ) 4 Vittoria bandjes onderweg. De website is wel echt ruk trouwens. Filteren is zo goed als niet mogelijk en de zoekfunctie om mijn telefoon werkt ook niet. En die functie heb je wel echt nodig omdat er echt niet doorheen te browsen is.

De retourfunctie ga ik binnenkort bemerken, door onoplettendheid (of de rukwebsite ;) ) heb ik één verkeerd bandje besteld. Die moet dus retour.
Gebruikersavatar
Jurf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2163
Lid geworden op: zo 29 maart 2015, 00:33
Mijn mountainbike: Orbea Wild+ Ibis Ripmo

De bestelde Thule fietsendrager was ook met de beloofde 4dgn levertijd binnen.
Meer surfer dan fietser, maar als ik fiets: Ibis Ripmo + Orbea Wild 2023
Gebruikersavatar
VeeDee
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2273
Lid geworden op: di 9 november 2004, 11:00

nielsvo schreef:
VeeDee schreef:Nou ik ben er door gekomen... ik heb toch niet de indruk dat het een erg grote shop is. “Wacht... ik loop even naar het magazijn”. Excuses gehad, met de belofte dat het morgen in huis is. We gaan het zien.
Zou ook wel fijn zijn dat als het uiteindelijk goed is gekomen dat dat dan hier ook weer gemeld wordt :wink: Of ben je nog steeds aan het wachten?
Sorry voor mijn late reactie... ik had hem de volgende dag in huis.
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
Scottie2000
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 914
Lid geworden op: za 12 mei 2012, 17:01
Mijn mountainbike: 2016 YT Jeffsy comp pro, 2017 Giant Fathom LTD, 2019 Giant Anthem 29er1

Wat spullen besteld. Levertijd werd aangegeven op 2 werkdagen.
Kreeg inderdaad na 2 werkdagen een t&t code.
Spullen netjes geleverd.
Vander
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 25
Lid geworden op: vr 3 augustus 2018, 22:02

De site kan wel een flinke upgrade gebruiken, de wachttijden aan de telefoon zijn belachelijk (kan zo 45 min in de wacht staan) maar ze zijn vaak wel de goedkoopste met veel producten en de levering is bij mij tot nu toe prima gegaan.
robertjan12
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 163
Lid geworden op: do 21 juli 2011, 11:02

prima shop! gister middag m`n nieuwe voorvork besteld en vanochtend al binnen... enige waar ik tegenaan liep was dat ik geen track and trace had ontvangen.. maar naar 1 telefoontje met de vraag of ik me track and trace nummer had gemist belde ze me binnen 10minuten terug met het bericht dat die bij de buren was afgeleverd dus zometeen direct vanuit me werk ophalen en me nieuwe fiets afbouwen :-q :-q :bier: ik zeg top service.. kom hier zeker weten nog is terug
Gebruikersavatar
udo van dongen
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 403
Lid geworden op: zo 13 juli 2014, 14:02
Mijn mountainbike: YT Jeffsy CF Comp 2, YT Decoy Shred
Contacteer:

Als je ontvangt wat je besteld hebt zal het allemaal wel prima zijn. Helaas heb ik een andere ervaring... we bestellen 3 banden voor mijn vriendin's bakfiets en we ontvangen er 2, terwijl er 3 op de pakbon staan. Gemaild: geen antwoord. Bellen: afgelopen woensdag 4 uur(!) In de wacht gestaan. Na 3 uur was ik de eerstvolgende en toen werd het 17.10 en werd ik weggedrukt. Toen ik om 13.10 in de wacht kwam te staan waren er 5 wachtenden voor me.... Als het klopt wat ze aan de telefoon afspelen, behandelen ze per dag dus 4 klachten via de telefoon. Tenzij ze tusen 13.00 en 13.10 en heleboel klanten te woord staaan want je kunt ze alleen bellen van ma-vr tussen 13 en 17 uur. Mij zien ze hier niet meer terug, ondanks dat het assortiment wel erg uitgebreid is.
Een gek alleen is zo gek nog niet
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

udo van dongen schreef: vr 2 augustus 2019, 14:24 Als je ontvangt wat je besteld hebt zal het allemaal wel prima zijn. Helaas heb ik een andere ervaring... we bestellen 3 banden voor mijn vriendin's bakfiets en we ontvangen er 2, terwijl er 3 op de pakbon staan. Gemaild: geen antwoord. Bellen: afgelopen woensdag 4 uur(!) In de wacht gestaan en toen was het 17.10 en werd ik weggedrukt. Toen ik om 13.10 in de wacht kwam te staan waren er 5 wachtenden voor me.... Als het klopt wat ze aan de telefoon afspelen, behandelen ze per dag dus 4 klachten via de telefoon. Tenzij ze tusen 13.00 en 13.10 en heleboelmklanten te woord staaan want je kunt ze alleen bellen van ma-vr tussen 13 en 17 uur. Mij zien ze hier niet meer terug, ondanks dat het assortiment wel erg uitgebreid is.
daar schrik je als consument wel van ja. Als er vandaag de dag met zoveel concurrentie zo wordt gehandeld dan zou ik er ook niet meer iets bestellen.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Het is inmiddels een jaar later P2 ik ga nu niet bellen :roll: .... Maar mss de zelfde redenen als jaar terug :D :-D :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
superrob
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 324
Lid geworden op: zo 31 oktober 2010, 16:09
Mijn mountainbike: SJ FSR comp carbon, Enduro expert carbon , Turbo levo fsr, Turbo levo SL, Mondraker dusk

Heuptas besteld, goeie prijs en volgens website op voorraad. Na 4 dagen staat mijn order nog in behandeling dus heb ik telefonisch contact opgenomen. 7 minuten in de wacht maar krijg daarna iemand aan de lijn, de persoon vindt het ook vreemd dat mijn order nog niet is verzonden hij belooft het te gaan regelen en mij terug te bellen als het niet op voorraad is. De volgende dag had ik mijn bestelling binnen.

Hulde voor de actie die is genomen na mijn telefoontje maar de order had direct verwerkt kunnen en moeten worden. Blijkbaar gaan er nog steeds zaken mis en zit er niemand bovenop om een bepaald kwaliteitsniveau te behalen en vast te houden.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Zo'n beetje vanaf half Juli t/m half September blijft het lastig....onder personeel, vakantie werkers, te veel bestellingen voor wat eigenlijk een rustige periode moet zijn....en als je in de buurt woont, werkt, of gewoon langs wil, dan kan dat gewoon dus eigenlijk meer dan gewoon....jaja....bij een online shop...geef het wel van tevoren even aan....dus niets mis mee lijkt mij... :-D :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Plaats reactie