NK MTB politie ambu, brandw, & gemeente ambtn. Oss, 3-10-14

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
East Goat
All rounder
All rounder
Berichten: 59
Lid geworden op: vr 7 oktober 2011, 14:25
Mijn mountainbike: BMC TE02

rundfunk rudi schreef:Geen Nk ambtenaren/overheid meer in 2015, Jammer!
Met wat aanpassingen had het best wel wat kunnen worden.
Niet in de vorm zoals die inderdaad in Oss bestond. Wegens te geringe opkomst was het niet meer te doen geloof ik. Voor politie en brandweer wordt er nu een NK gehouden op vrijdag 2 oktober in Den Helder.... :D
Vaak ben je te bang, soms te dapper...
rundfunk rudi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 570
Lid geworden op: wo 15 augustus 2007, 11:52
Mijn mountainbike: Ghost HTX lector (26-er0 en Scott scale Pro XX (29-er)

ik denk dat het alleen al op een zaterdag (ipv een vrijdag in december/oktober) in juni te laten plaatsvinden tot een verdubbeling vh aantal deelnemers had geleid. Ik heb 2x aan het nk militair meegedaan en daar stonden al meer dan 100 deelnemers aan de start. Meer dan 200 deelnemers is zeker mogelijk.
Gebruikersavatar
Glenn-biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 659
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 02:22
Mijn mountainbike: Is een bij elkaar geraapt zooitje

200 deelnemers op een xc parcours? Dat wordt niets, moet je wel veel open stukken hebben waar je kunt inhalen...

Waarom het nu weer in Den Helder moet zijn? Moet weer het hele land doorjagen voor een uurtje xc wedstrijd.
Ik heb een titel te verdedigen dus ik moet wel. Maak er wel een weekeindje van met de vrouw o.i.d. Dramatische locatie keuze wat mij betreft.
East Goat
All rounder
All rounder
Berichten: 59
Lid geworden op: vr 7 oktober 2011, 14:25
Mijn mountainbike: BMC TE02

Mee eens, maar dat was in Oss ook. Waarom niet lekker centraal, de Utrechtse Heuvelrug en omgeving bieden ook zat mogelijkheden... Nu moeten we inderdaad langer in de auto als op het zadel zitten. :roll:
Vaak ben je te bang, soms te dapper...
Gebruikersavatar
Glenn-biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 659
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 02:22
Mijn mountainbike: Is een bij elkaar geraapt zooitje

Vanuit het Noorden is Oss ook een drama inderdaad. Is voor mij een anderhalf uurtje, hetgeen ik max vind voor een uurtje xc. Lekker centraal in nederland moet volgens mij best kunnen. Om en nabij Apeldoorn zijn ook mogelijkheden zat.
rundfunk rudi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 570
Lid geworden op: wo 15 augustus 2007, 11:52
Mijn mountainbike: Ghost HTX lector (26-er0 en Scott scale Pro XX (29-er)

Glenn-biker schreef:200 deelnemers op een xc parcours? Dat wordt niets, moet je wel veel open stukken hebben waar je kunt inhalen...

Waarom het nu weer in Den Helder moet zijn? Moet weer het hele land doorjagen voor een uurtje xc wedstrijd.
Ik heb een titel te verdedigen dus ik moet wel. Maak er wel een weekeindje van met de vrouw o.i.d. Dramatische locatie keuze wat mij betreft.
Die starten natuurlijk niet allemaal te gelijk. :). splitsen naar leeftijd (3 of 4 klasses) :) zowieso vond ik dat er maar 1 categorie moet zijn en dat is overheid, niet apart politie, brandweer, gemeente/rijk etc.

ik had ook een titel te verdedigen, maar dat kan dus niet meer. gemeente + rijk zijn notabene de grootste club ambtenaren, of mag ik nu als rijksambtenaar bij de politie meedoen :p
scalpel1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 176
Lid geworden op: do 10 december 2009, 18:11

East Goat schreef:Mee eens, maar dat was in Oss ook. Waarom niet lekker centraal, de Utrechtse Heuvelrug en omgeving bieden ook zat mogelijkheden... Nu moeten we inderdaad langer in de auto als op het zadel zitten. :roll:
De basis van evenement blijft n.l. de 30/50/70 km toertocht.Doe je de 70 km toch, zit je langer op de fiets als in de auto.
Robert-JanS
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 294
Lid geworden op: di 27 november 2012, 22:19
Mijn mountainbike: Merida FLX-3000Disc

Kent iemand het parcours in Den Helder?

Zo op de flimpjes te zien lijkt het me prima geschikt om met snelle banden te rijden of niet?
Heb zelf de keuze tussen Rocket Rons 2.25 of Thunderbirds 2.10.

Ben benieuwd! Ik heb er wel zin in in ieder geval!
Gebruikersavatar
Glenn-biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 659
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 02:22
Mijn mountainbike: Is een bij elkaar geraapt zooitje

scalpel1 schreef:
East Goat schreef:Mee eens, maar dat was in Oss ook. Waarom niet lekker centraal, de Utrechtse Heuvelrug en omgeving bieden ook zat mogelijkheden... Nu moeten we inderdaad langer in de auto als op het zadel zitten. :roll:
De basis van evenement blijft n.l. de 30/50/70 km toertocht.Doe je de 70 km toch, zit je langer op de fiets als in de auto.
Toertocht? das niks aan man.
tukko
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 213
Lid geworden op: wo 10 maart 2010, 23:53

Ik vind het jammer dat er geen overall klassement komt. Was een mooie gelegenheid op een politie brandweer battle. ff Glenn naar huis rijden ;-)
Gebruikersavatar
alero
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 383
Lid geworden op: za 5 maart 2011, 18:49

Citaat Glenn biker. Toertocht? das niks aan man.

Blijf je toch lekker bij je vrouw thuis.
Gebruikersavatar
Glenn-biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 659
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 02:22
Mijn mountainbike: Is een bij elkaar geraapt zooitje

tukko schreef:Ik vind het jammer dat er geen overall klassement komt. Was een mooie gelegenheid op een politie brandweer battle. ff Glenn naar huis rijden ;-)
Daag je me uit? :bier: , heb je een beetje getraind dan, want vorig jaar was je net 2 minuten langzamer :P. Ik neem nu een 29ér mee, dus het gaat nog wat harder :winkie: .

Nare val trouwens begin dit jaar bij het OTK. Zag het gebeuren, hoe ging het herstel?
Gebruikersavatar
Glenn-biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 659
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 02:22
Mijn mountainbike: Is een bij elkaar geraapt zooitje

alero schreef:Citaat Glenn biker. Toertocht? das niks aan man.

Blijf je toch lekker bij je vrouw thuis.
Doe ik dat lekker, das een stuk beter dan tussen de bierbuiken in te strakke kleding fietsen :-q .
tukko
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 213
Lid geworden op: wo 10 maart 2010, 23:53

Glenn-biker schreef:
tukko schreef:Ik vind het jammer dat er geen overall klassement komt. Was een mooie gelegenheid op een politie brandweer battle. ff Glenn naar huis rijden ;-)
Daag je me uit? :bier: , heb je een beetje getraind dan, want vorig jaar was je net 2 minuten langzamer :P. Ik neem nu een 29ér mee, dus het gaat nog wat harder :winkie: .

Nare val trouwens begin dit jaar bij het OTK. Zag het gebeuren, hoe ging het herstel?
Was idd vervelende val maar ze hebben er een plaat op gezet en herstel is voorspoedig gegaan. Ik ben nu weer vol op aan het trainen. Dit jaar had mijn eerste echte wedstrijd jaar moeten worden maar je raad het al. Op naar volgend jaar.. maar eerst het NK nog vol aan de bak. Ik weet niet in welke klasse je rijd maar ik zit in 40+ :-? Brandweer
Gebruikersavatar
Glenn-biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 659
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 02:22
Mijn mountainbike: Is een bij elkaar geraapt zooitje

Vervelend man, motiveerd niet echt. Er zijn nog wel wat wedstrijdjes hier en daar. GOW veldrijden en de veluwse wintercompetitie zijn ook leuke wedstrijden! Kun je misschien revanche nemen deze winter. Verschijn je ook beresterk aan het OTK 2016 ;).

Ze hebben alles op één hoop gegooid bij de politie, enkel tot 39, masters 40 & 50. wordt dus lastiger om podium te halen.

Wordt er wel samen gestartt dan?
Plaats reactie