11 Oktober 2015 Geopark Hondsrug classic

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
Gebruikersavatar
MadMax12
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 694
Lid geworden op: di 7 augustus 2012, 18:20

Niet dat ik weet.
Wacht er ook op.
Huidig: 2014 Specialized Epic Expert Carbon World Cup
Vorige: 2013 Specialized Epic Comp
Eerder: 2011 Scot Spark 50
Eerder: 2008 Scott Scale
Marke
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1139
Lid geworden op: di 1 september 2009, 20:38

komt meestal vrijdagavond op de site en mail :)
xtrailmud70
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 29 mei 2011, 20:33
Mijn mountainbike: Canyon Nerve AL 29 9.9 SL

Hoe zit het met de verzorging onderweg?
Als je alles uit jezelf haalt.kun je ALLES maken.
lecram
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 28
Lid geworden op: di 30 september 2008, 22:23

Startnummers staan op de site.
Gebruikersavatar
MadMax12
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 694
Lid geworden op: di 7 augustus 2012, 18:20

klopt, ik mag met 237 onderweg.
eens kijken of ik bij ons forum genoot met nummer 216 in de buurt kan blijven.
Huidig: 2014 Specialized Epic Expert Carbon World Cup
Vorige: 2013 Specialized Epic Comp
Eerder: 2011 Scot Spark 50
Eerder: 2008 Scott Scale
edkars
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1126
Lid geworden op: di 19 augustus 2008, 23:28
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper comp 29
Contacteer:

xtrailmud70 schreef:Hoe zit het met de verzorging onderweg?
Vorig jaar kreeg je als ik het me goed herinner op 2 plaatsen sportdrank aangereikt.
http://www.strava.com/athletes/682636" onclick="window.open(this.href);return false;

Hey ho, let's go!
lecram
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 28
Lid geworden op: di 30 september 2008, 22:23

Dan start ik 4 plaatsen achter jou Madmax (tenzij ik eerder in het vak ben natuurlijk :-) ).
Vorig jaar met soortgelijk nummer redelijke start, net voor de bottleneck aan en heel wat mensen in kunnen halen.
Eerst maar hopen dat de verkoudheid/keelpijn waar ik al meer dan week mee kamp zondag weg is....
Bikertom
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 21
Lid geworden op: wo 26 januari 2011, 14:12

Helaas kan ik morgen niet van start gaan in de Hondsrug Classic. Dus bij deze is mijn startnummer beschikbaar. Heb je interesse laat het dan even weten en stuur mij een PB.

Ik heb startnummer 64 dus een prima startplek. Alleen moet morgen nog even de naam gewijzigd worden bij inschrijving.
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Bikertom schreef:Helaas kan ik morgen niet van start gaan in de Hondsrug Classic. Dus bij deze is mijn startnummer beschikbaar. Heb je interesse laat het dan even weten en stuur mij een PB.

Ik heb startnummer 64 dus een prima startplek. Alleen moet morgen nog even de naam gewijzigd worden bij inschrijving.

pb gestuurd
faxe
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2784
Lid geworden op: vr 16 juli 2004, 18:10
Contacteer:

Vanmiddag rondje nog even verkent. Lag er afgezien van de modderstroken die hier en daar nog wel aanwezig zijn goed bij. Rondje is wat anders als afgelopen jaar. Na een kilometer of drie draai je een mooie singletrack (Crossbaan Gasselte) op waar inhalen vrijwel niet mogelijk is. Zuigende zandpad wat vorig jaar in eerste lus zat zit er nu niet meer in. In de eerste lus is een stuk van de vaste route (westkant van de landwinning) opgenomen wat volgens mij in tegengestelde richting wordt gefietst.
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

Rondje lag er idd goed bij, leuk rondje ook. Stuk singeltrack lag misschien iets te dicht na de start. Zat er met de start goed bij maar zat bij singeltrack achter de vrouwen en inhalen is daar zo goed als onmogelijk. Eind van de eerste ronde stuk verkeerd gereden door een los "gewaaid" lint (parcours was erg slecht aangegeven) toen aangesloten achter groep van 15 man die ik eerder al achter me had gelaten. Toen was de motivatie al beetje minder en na 1,5 ronde kakte ik in. Nog wel uitgereden maar met hangen en wurgen.
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Speedfreak98 schreef:Rondje lag er idd goed bij, leuk rondje ook. Stuk singeltrack lag misschien iets te dicht na de start. Zat er met de start goed bij maar zat bij singeltrack achter de vrouwen en inhalen is daar zo goed als onmogelijk. Eind van de eerste ronde stuk verkeerd gereden door een los "gewaaid" lint (parcours was erg slecht aangegeven) toen aangesloten achter groep van 15 man die ik eerder al achter me had gelaten. Toen was de motivatie al beetje minder en na 1,5 ronde kakte ik in. Nog wel uitgereden maar met hangen en wurgen.
Ik vond het parcours ook slecht aangegeven, ook verkeerd gereden bij losgedraaid lint. Verbaasde mij dat dat in de laatste ronde nog steeds het geval was. Moest heel vaak een paar keer goed in de verte kijken om zeker te zijn dat ik goed reed. Ik vond het nog behoorlijk nat en zuigend moet ik zeggen. Tempo lag ook weer knetter hoog. Ben niet ontevreden met p35 als 40 plusser met al die toppers die er aan de start stond. Ik zou het overigens heel erg waarderen als ik ook klassementen op leeftijd zouden zijn zoals in het regelmatigheidsklassement. Nu rij je eigenlijk alleen maar voor jezelf omdat een top 10 klassering als man op leeftijd :) vrijwel onmogelijk is. Verder was ik eigenlijk wel verrast door het rondje. Vond het zeker niet onaardig met leuke singletrails. Was zeker niet saai met de 3 lussen.
xtrailmud70
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 29 mei 2011, 20:33
Mijn mountainbike: Canyon Nerve AL 29 9.9 SL

Heb wel aardig door kunnen rijden wel de 1e lus veel tijd verloren omdat je niet kon inhalen.Volgend jaar eerder inschrijven om wat meer voor aan te starten.denk da thet wel 10 min zou schelen als je in het eerste vak staat.maar verzorgging en de organisatie was top.
Als je alles uit jezelf haalt.kun je ALLES maken.
Plaats reactie