14 juni 2015 MTB wedstrijd Baggelhuizerplas

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
Plaats reactie
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

Ook dit jaar is er weer een mtb wedstrijd rond de Baggelhuizerplas dit jaar op 14 juni. Hierbij wat algemene informatie van de site http://www.baggelhuizerplasmtb.nl" onclick="window.open(this.href);return false;, georganiseerd door Jansen event-sportmanagement.

Algemene informatie

- Inschrijving / ophalen startbescheiden

Clubhuis FC Unitas
Baggelhuizen 10, Baggelhuizerplas Assen.

Inschrijven en ophalen startbescheiden kan vanaf 2 uur tot 30 minuten voor de desbetreffende wedstrijd.

Deelnemers voor de KNWU wedstrijden dienen zich vooraf in te schrijven via mijn KNWU. Bijschrijven op de wedstrijddag is mogelijk. Er wordt dan € 5,- extra in rekening gebracht, dit is exclusief eventuele kosten basislidmaatschap, kosten voor stuurbord-,rugnummers en/of registratiechip. De bijschrijvers/sters die niet voorkomen in het regelmatigheidsklassement worden niet meegenomen in de bepaling van de startvolgorde.

- Kleedkamers - doucheruimte

Omkleden en douchen kan bij Familie camping Seinen. http://www.campingseinen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Adres: Witterhaar 9, Assen. De route naar de kleedkamers zullen met borden worden aangegeven.

Tevens kun je op deze camping ook met campers en caravans terecht.

- Teamplaatsen

Rondom het parcours worden teamplaatsen beschikbaar gesteld. U kunt een plaats reserveren voor € 15,- per dag. Met de teamplaats gaan we uit van 1 auto en 1 tent. U kunt reserveren via ilse@janseneventsportmanagement.nl. Voor meer informatie of reserveren van een extra tent kunt u ook contact opnemen met dit adres.

- Route

Vanaf Hoogeveen/Zwolle:

Volg de A28 richting Assen/Groningen, neem de afslag 33
onderaan de afslag ga rechtsaf, u kunt de vanaf hier de borden volgen met Baggelhuizerplas MTB weekend.

Vanaf Groningen:

Volg de A28 richting Assen/Hoogeveen, neem de afslag 33
einde van de afslag neem de rotonde 3e afslag. Daarna bij de stoplichten linksaf, u kunt vanaf hier de borden volgen met Baggelhuizerplas MTB weekend.

Parkeren:

Er is voldoende parkeer mogelijkheden op het terrein Baggelhuizerplas. Er zijn parkeerbegeleiders die u verwijzen naar een parkeerplek.
Jeroen1970
All rounder
All rounder
Berichten: 140
Lid geworden op: ma 14 januari 2013, 00:09

Vraag? Is er iemand uit de regio Nijmegen/Malden die hierheen gaat en evt een mountainbike mee wil nemen.
Ik heb een tweedehands fiets gekocht van iemand uit Malden en woon zelf in Groningen.
Aangezien dat best een eindje rijden is zou een fiets lift naar Assen mooi zijn. Kom ik hem daar ophalen. En zorg voor flesje wijn of grote fles bijzonder bier;-).
Hoor t graag
to0n
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 492
Lid geworden op: di 14 augustus 2012, 21:05
Mijn mountainbike: Canyon #2

Ik ben er weer bij. Hopelijk zit het weer een beetje mee...
Kon ik maar wennen aan het knarsen van modder tussen mijn tanden...
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

to0n schreef:Ik ben er weer bij. Hopelijk zit het weer een beetje mee...
Is wat je mee vind vallen,...op dit moment mag er van mij best wel een behoorlijke plens regen vallen :) Hier rond Amersfoort is het enorm droog, stoffig, mul zand. Overigens ziet het weer er prima uit voor zondag. Kan iemand mij iets vertellen over het rondje? Ik heb er nog nooit gereden en de filmpjes geven nooit weer hoe het in het echt is. Qua hm's en steil klimmen lijkt het me mee te vallen, maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

Rondje in Assen is naar mijn mening iets minder leuk dan Havelte , iets meer kunstmatig gemaakt. Maar zit wel van alles wat in stuk over het strand, stuk door gras en stuk singeltrack, paar korte klimmetjes. Geen hoogtemeters en lange of steile klimmen. Heb liever wat stof dan modder. Alhoewel het strand wel erg mul zal zijn. Tot zondag!
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Okidoki,..gaan we lekker 1x10 en semislicks
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Weer terug uit Assen. Rondje was wel ok maar niet echt een mtb rondje. Alleen jammer dat zo'n beetje alle wedstrijden veel te kort duurde. mas40+ maar 67 min ipv 75. Ook in de andere klasses zag ik dit terug. Ik wil gewoon minimaal 75min rijden KNWU als ik 300km in de auto zit :(
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

Zo erg was het nou ook weer niet met parcours stuk door het bos vond ik best leuk@ Schepp. Reed eerste rondes vooraan mee in de funklasse, helaas in de 3e ronde bout van zadelpen kapot, DNF. Erg balen ging zo lekker, zelfs tijdje op 2e plaats gereden.
KUNK
All rounder
All rounder
Berichten: 110
Lid geworden op: ma 10 oktober 2005, 22:41
Mijn mountainbike: Scott Scale 900RC
Contacteer:

Leuke wedstrijd, alles zat erin, klimmetjes, speed, strand, single tracks, kuipbochten.
Goed bezig daar in Assen, complimenten!
Volgend jaar weer!
Fortune favors the brave!
Plaats reactie