3 uur Oldebroek

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

als je intenties hebt om mee te doen dan voor vanavond inschrijven!! zou zonde zijn dat het niet doorgaat. ik heb er nog zin in om ff af te zien
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

het gaat door !
Mees
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 463
Lid geworden op: wo 9 januari 2008, 23:52
Mijn mountainbike: Liteville 101 MK1 / Cannondale F29 Carbon 2

top!
Haast u langzaam
Gebruikersavatar
Glenn-biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 659
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 02:22
Mijn mountainbike: Is een bij elkaar geraapt zooitje

Leuke wedstrijd, loeisnel parcours en mooi deelnemersveld. Lekker gereden :). Organisatie was ook top!
Als iemand uitslagen, foto's heeft graag delen hier. Dat scheelt weer een globale zoektocht van 24 uur lang.
Mylaps, knwu, facebook en de site zijn allemaal nog leeg.
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Glenn-biker schreef:Leuke wedstrijd, loeisnel parcours en mooi deelnemersveld. Lekker gereden :). Organisatie was ook top!
Als iemand uitslagen, foto's heeft graag delen hier. Dat scheelt weer een globale zoektocht van 24 uur lang.
Mylaps, knwu, facebook en de site zijn allemaal nog leeg.
Eens,.was dik in orde. Was wel heel lastig om voorin het verschil te maken omdat het rondje natuurlijk verre van technisch was. Had iets van 26 gem en 72,5 km op de teller dus ja het was wel snel :windei: Vrouw was ook weer blij met de ruikertjes :-q
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

Gefeliciteerd met de overwinning Schepp !
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Speedfreak98 schreef:Gefeliciteerd met de overwinning Schepp !
Dank u!! Jij hebt Veendam gereden toch? Klonk ook als een leuke wedstrijd, maar was voor mij wat te ver weg. Oldebroek is 1/3 van de afstand :) Hoeveel deelnemers waren er uiteindelijk in Veendam? Blijft een moeilijke periode om iets te organiseren.
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

Inderdaad in Veendam aan de start. Oldebroek leek me ook leuk, maar begin van jaar al opgegeven voor Veendam. Dit was eerste keer, vorig jaar niet door gegaan ivm te weinig deelname. Was nu ook klein startveld met totaal 58 heren en 6 dames. Wel paar flinke kleppers vooraan : Martijn Keizer, Ronan van Zandbeek en nog paar wielrenners. Parcours viel absoluut niet tegen, redelijk singeltrack, stukje strand, los zand en paar flinke klimmen (voor dit deel van het land).
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Speedfreak98 schreef:Inderdaad in Veendam aan de start. Oldebroek leek me ook leuk, maar begin van jaar al opgegeven voor Veendam. Dit was eerste keer, vorig jaar niet door gegaan ivm te weinig deelname. Was nu ook klein startveld met totaal 58 heren en 6 dames. Wel paar flinke kleppers vooraan : Martijn Keizer, Ronan van Zandbeek en nog paar wielrenners. Parcours viel absoluut niet tegen, redelijk singeltrack, stukje strand, los zand en paar flinke klimmen (voor dit deel van het land).

In Oldebroek ook rond de 50 deelnemers en een 8tal jeugdteams. Ligt puur aan de tijd van het jaar. Nivo in oldebroek was iets lager zo te zien :)
Plaats reactie