MTB Veluwse Wintercompetitie 2015/2016

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Glenn-biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 659
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 02:22
Mijn mountainbike: Is een bij elkaar geraapt zooitje

Zou leuk zijn. Ik ben best bereid een paar euro meer te dokken als ik daar voor in de plaats een paar leuke wedstrijden kan rijden
Gebruikersavatar
XC-Mike
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 242
Lid geworden op: ma 11 juli 2011, 09:49
Mijn mountainbike: Scott Scale 910 -> Specialized Stumpjumper HT Expert WorldCup

Zomercompetitie zou gaaf zijn. Inschrijfgeld van Bergraces etc hebben mij er nooit van weerhouden mee te doen, betaalde het graag voor de mooie serie.
rundfunk rudi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 570
Lid geworden op: wo 15 augustus 2007, 11:52
Mijn mountainbike: Ghost HTX lector (26-er0 en Scott scale Pro XX (29-er)

[/quote]

De organisatie was een commerciële partij?
De VWC wordt volgens mij voornamelijk door vrijwilligers vanuit de clubs georganiseerd. Ik geloof dat enkel aan het inhuren van de tijdswaarneming kosten waren verbonden.[/quote]


Klopt was commerciele party, tevens zorgde de Horeca eromheen voor hogere inschrijf prijzen (verplichte muntjes etc). dus dat kon wel goedkoper.

de bergraces konden wel wat meer deelnemers aan dan nu het geval is met de wintercompetie (rondes waren langer en ruimer opgezet, behalve lunteren die is grotendeels gelijk aan de toenmalige bergrace)
burrie
All rounder
All rounder
Berichten: 145
Lid geworden op: do 13 januari 2011, 17:42

De organisatie was een commerciële partij?

Wellicht de meest belangrijkste reden was de vele onzin die op dit forum is werd geplaatst
dat wij zijn gestopt.
to0n
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 492
Lid geworden op: di 14 augustus 2012, 21:05
Mijn mountainbike: Canyon #2

burrie schreef:Wellicht de meest belangrijkste reden was de vele onzin die op dit forum is werd geplaatst
dat wij zijn gestopt.
Hans, laat je niet opfokken. Veel bezoekers van dit forum hebben met heel veel plezier je wedstrijden gereden. Ik mis ze nog steeds... :-q
Kon ik maar wennen aan het knarsen van modder tussen mijn tanden...
Gebruikersavatar
Glenn-biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 659
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 02:22
Mijn mountainbike: Is een bij elkaar geraapt zooitje

to0n schreef:
burrie schreef:Wellicht de meest belangrijkste reden was de vele onzin die op dit forum is werd geplaatst
dat wij zijn gestopt.
Hans, laat je niet opfokken. Veel bezoekers van dit forum hebben met heel veel plezier je wedstrijden gereden. Ik mis ze nog steeds... :-q
Daar zijn forums toch voor?

Volgens mij geeft dit platform geen enkele representatie van de werkelijkheid enkel kritische geluiden van mensen die niet het fatsoen en of de kloten hebben om de feedback neer te leggen bij de organisatie.

:bier:
S-Wapse
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 766
Lid geworden op: zo 24 april 2011, 21:38
Mijn mountainbike: Giant XTC 29 Composite 0

to0n schreef:
burrie schreef:Wellicht de meest belangrijkste reden was de vele onzin die op dit forum is werd geplaatst
dat wij zijn gestopt.
Hans, laat je niet opfokken. Veel bezoekers van dit forum hebben met heel veel plezier je wedstrijden gereden. Ik mis ze nog steeds... :-q

Ik mis de bergraces ook en ik weet vele met mij.
Mijn eerste wedstrijd was een bergrace dik 20 jaar geleden.....
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

bergrace marathoncompetitie! Commercieel en qua startvelden is marathon in Nederland de discipline waar men warm van wordt.
Gebruikersavatar
Glenn-biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 659
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 02:22
Mijn mountainbike: Is een bij elkaar geraapt zooitje

Grootste nadeel van marathon wedstrijden vind ik altijd, met alle respect, de mensen die de marathon als toertocht rijden. Over meerdere ronde's ben je constant aan het inhalen. Geeft opstoppingen, ergenissen aan beide kanten.

Dat is juist de charme van XC, racen op je eigen niveau met gedeelde startvelden.

Als ik nog aan Amerongen terugdenk vorig jaar, of Norg :~ , om te huilen.
rundfunk rudi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 570
Lid geworden op: wo 15 augustus 2007, 11:52
Mijn mountainbike: Ghost HTX lector (26-er0 en Scott scale Pro XX (29-er)

Glenn-biker schreef:Grootste nadeel van marathon wedstrijden vind ik altijd, met alle respect, de mensen die de marathon als toertocht rijden. Over meerdere ronde's ben je constant aan het inhalen. Geeft opstoppingen, ergenissen aan beide kanten.

Dat is juist de charme van XC, racen op je eigen niveau met gedeelde startvelden.

Als ik nog aan Amerongen terugdenk vorig jaar, of Norg :~ , om te huilen.
Je had het in een eerdere post nog over feedback geven, ik zou zeggen post je kritiek/feedback aan de orga :) (en dan zul je merken dat er ihs niks meegedaan wordt :) )
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Glenn-biker schreef:Grootste nadeel van marathon wedstrijden vind ik altijd, met alle respect, de mensen die de marathon als toertocht rijden. Over meerdere ronde's ben je constant aan het inhalen. Geeft opstoppingen, ergenissen aan beide kanten.

Dat is juist de charme van XC, racen op je eigen niveau met gedeelde startvelden.

Als ik nog aan Amerongen terugdenk vorig jaar, of Norg :~ , om te huilen.
Amerongen en Norg zijn ook niet echt wedstrijden. Amerongen is een cyclo en Norg is een getimed toertocht
Plaats reactie