Roc Enduro 2016 (d'Ardenne)

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
Plaats reactie
StephanieVM
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 349
Lid geworden op: do 30 mei 2013, 15:59
Mijn mountainbike: Utrecht, NL

Hi!

Dit jaar wil ik weer heel graag meedoen aan Roc Enduro BK (van Roc d'Ardenne).

Het is op zondag 1 mei in Houffalize (BELGIË). Vorig jaar heb ik me erg vermaakt (was mijn 1e wedstrijd ooit op de bike) en het was goed georganiseerd.

Aangezien van de bikers waarmee ik wat vaker fiets nog niet bekend is of er iemand mee gaat doen, zoek ik iemand die mee wil.

Ik heb mijn rijbewijs, momenteel geen auto maar ik denk dat ik tegen die tijd wel over een auto beschik. Ik wil niet alleen gaan, stel ik loop een blessure op of ben veels te moe om terug te rijden durf ik niet achter het stuur te kruipen. Met zijn 2en (of meerdere) geeft mij toch een wat beter gevoel, zo kunnen we onderweg elkaar bijvoorbeeld afwisselen voor het rijden. Wellicht vanaf een bepaalde plek carpoolen, ik kom vanuit Woerden (Utrecht)

Deelname kost €29,- en meer informatie over het hele evenement vind je hieronder.

http://www.sport.be/rocdardenne/2016/nl/programma/" onclick="window.open(this.href);return false;

Hoor graag wat bij interesse.
Gebruikersavatar
graduzzi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 826
Lid geworden op: wo 7 januari 2015, 18:34
Mijn mountainbike: Intense Spider C 275 pro boost, Kingdom Vendetta X2, Evil Insurgent LB

ik ga ook
maaf2
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1067
Lid geworden op: zo 1 februari 2015, 09:32

Klinkt leuk, maar zondag om 15u de eerste starter.... Hoe werkt zoiets dan?
Edit: ik zie het al, je.mag er maximaal 2.15u over doen. En 6 stages. Klinkt goed!
Gebruikersavatar
john k
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 322
Lid geworden op: ma 16 december 2013, 14:51
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel

Zondag morgen wedstrijdje fietsen en s'middags kom ik kijken hoe jullie van die berg naar beneden gestuiterd komen :-q :bier:
Op het gemak, de ketting strak !!
Plaats reactie