ROC Enduro (dagvergunning)

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
Plaats reactie
StephanieVM
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 349
Lid geworden op: do 30 mei 2013, 15:59
Mijn mountainbike: Utrecht, NL

Beste bikers,

mij is iets niet helemaal duidelijk bij mijn deelname aan de Roc d'Ardenne (enduro).
Wellicht is iemand van hier er bekender mee dan dat ik ben.

"Buitenlanders zonder vergunning moeten, op voorhand, bij de nationale federatie van hun land een dagvergunning kopen. Zij kunnen geen dagvergunning ter plaatse kopen. De controle van de licenties voor de deelnemers aan de UCI Mountainbike series wedstrijd gebeurt op vrijdag tussen 14u en 20u. Er is geen licentiecontrole op zaterdagochtend." Dit staat bij Praktische info (gehele Roc d'Ardenne): http://www.sport.be/rocdardenne/2016/nl/info/" onclick="window.open(this.href);return false;

Bij het kopje van Enduro vind ik dit
"Renners zonder jaarvergunning kunnen nog aan de officiële wedstrijd deelnemen door ter plaatse een dagvergunning te kopen van de FCWB (mits opleg van 5 Euro).

Aankopen en controle van dagvergunningen, indien de Roc Enduro nog niet volzet is, is enkel mogelijk op vrijdag net voor de wedstrijd. Op tijd komen is dus de boodschap!
."
http://www.sport.be/rocdardenne/2016/nl ... reglement/" onclick="window.open(this.href);return false;

Nou zal ik dat graag willen voor €5,- om voor de wedstrijd een dagvergunning te kopen maar.. De wedstrijd is op zondag 1 mei, en hier staat er dat het enkel mogelijk is op vrijdag net voor de wedstrijd.

Ik heb ze al een mail gestuurd en hoop op een snelle reactie maar wil ondertussen verder kijken naar andere oplossingen zoals gewoon in NL een dagvergunning aanvragen (bij de Nationale Federatie?) maar ik kan daar vrij weinig over vinden of ik en google werken gewoon niet zo goed samen vandaag.

Iemand die mij kan helpen/info kan geven/tips?

Gr
Stephanie
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7387
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Daarvan heeft men op drie maanden geleden al gezegd dat het fout was en aangepast zou worden, gezien de wedstrijd van vrijdag naar zondag verzet is..

Het antwoord van die datum: "Daglicentie is verplicht om verzekeringstechnische redenen. Deze kan aangekocht worden op zondag 1 mei tussen 10u en 13u. Daglicenties worden enkel ter plaatse verkocht."
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
StephanieVM
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 349
Lid geworden op: do 30 mei 2013, 15:59
Mijn mountainbike: Utrecht, NL

Ah, nu je het zegt inderdaad. Die wedstrijd is verplaatst. Dat was mij ook even ontschoten.
Maar waar vind jij dat terug van de daglicenties?
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7387
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Email.

Volgens mij heeft het ook in een van de latere mailings gestaan.
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
StephanieVM
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 349
Lid geworden op: do 30 mei 2013, 15:59
Mijn mountainbike: Utrecht, NL

@ Cheeta

Die zal ik dan gemist hebben. Heb al mijn ontvangen mails doorgelopen maar dit kan ik niet vinden.

Anyway, bedankt voor je snelle reactie!
Plaats reactie