JEE-O City Downhill Nijmegen - 20 Oktober 2019

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Mark-V schreef: di 29 oktober 2019, 22:06
Marco79 schreef: di 29 oktober 2019, 18:59

Ondanks dat ik me jonger voel dan ik ben, ontbreekt het me aan dergelijk talent om dat soort fratsen zonder verwondingen tot een goed einde te brengen. :winkie:
Je hebt gelijk :-q

Talent is iets wat ik weiger om in te geloven. Of het nou wel of niet bestaat, het is een ongrijpbaar iets wat ervoor zorgt dat je iets anders buiten jezelf de macht en schuld geeft om iets niet te kunnen doen. Eigenlijk een excuus dus om niet je best te hoeven doen voor iets wat je diep van binnen eigenlijk wel zou willen.
En ja, als je zoiets gelooft, dan heb je ook gelijk, dan gaat het je ook nooit lukken ;)

Gebaseerd op je gebruikersnaam neem ik aan dat we van hetzelfde bouwjaar zijn. En ik ben ook niet op jonge leeftijd begonnen.... Ik was 39 :winkie:

Toch ga ik het zeker niet uitsluiten dat ik het komende jaar wat leuke tricks ga leren :-q
Noem het een gebrek aan talent, techniek, lef, of noem het gewoon angst, ik heb respect voor de sprongen die deze gastjes maken. Gezien mijn huidige niveau weet ik op dit moment waar mijn grenzen liggen, wil ik er zonder kleerscheuren door komen. En ja zeker wil ik leren, aangezien het me wel tof lijkt om het te kunnen. Hopelijk zet ik daar a.s. zondag onder de vakkundige leiding van Maverick76 de 1e stappen in. :wink:
“Old, not obsolete”
Gebruikersavatar
Mark-V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1606
Lid geworden op: do 9 augustus 2018, 16:55
Contacteer:

Marco79 schreef: wo 30 oktober 2019, 11:08 Noem het een gebrek aan talent, techniek, lef, of noem het gewoon angst, ik heb respect voor de sprongen die deze gastjes maken. Gezien mijn huidige niveau weet ik op dit moment waar mijn grenzen liggen, wil ik er zonder kleerscheuren door komen. En ja zeker wil ik leren, aangezien het me wel tof lijkt om het te kunnen. Hopelijk zet ik daar a.s. zondag onder de vakkundige leiding van Maverick76 de 1e stappen in. :wink:
Top!
Ga je daar ook springen?
Ik sluit me aan bij de MVMVML in Zoetermeer a.s. zondag om over een stel schansen te gaan springen, en neem m'n MTBHopper ook mee ;)
Dus mochten je plannen wijzigen kun je daar ook nog naar toe komen ;)
Plaats reactie