Veluwse Wintercompetitie 2019-2020

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
JasperGr
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 404
Lid geworden op: zo 23 november 2014, 20:45

Hahaha mooi dan ben ik mooi op tijd voor de wedstrijd :-q
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Wat is het stil jongens :) Zaterdag weer 1tje en volgende week weer dus weer heerlijk knallen. Nunspeet had ik nog nooit gereden. Vond het een lastig rondje om in een lekker ritme te komen. Geen idee wat het was maar elke meter voelde zwaar aan :winkie:
zwaantje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2230
Lid geworden op: wo 16 juni 2010, 15:51
Mijn mountainbike: Trek
Contacteer:

Ik ben zaterdag wel aanwezig, niet om te mountainbiken maar als EHBOer. Eerlijk gezegd hoop ik dat ik niks hoef te doen.
Het is maar een mening wat ik geef.

Geef mij maar rekenwerk in taal ben ik slecht in.
KarinMTB
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 322
Lid geworden op: wo 4 april 2018, 22:14

Ik vond Nunspeet ook zwaar. Veel gemene klimmetjes...

Als klap op de vuurpijl was ik mijn startbordje vergeten te monteren.

Voor de vorm toch maar gewoon braaf uitgereden -.-

Nu week wintersport (volgende week zondag maar kijken of ik de moed kan verzamelen om gelijk door te rollen naar Soest, want ik mis nu een wedstrijd )
KarinMTB
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 322
Lid geworden op: wo 4 april 2018, 22:14

Vind die extra info bij de uitslagen trouwens wel echt tof om te bekijken 8)
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

KarinMTB schreef: wo 8 januari 2020, 13:12 Ik vond Nunspeet ook zwaar. Veel gemene klimmetjes...

Als klap op de vuurpijl was ik mijn startbordje vergeten te monteren.

Voor de vorm toch maar gewoon braaf uitgereden -.-

Nu week wintersport (volgende week zondag maar kijken of ik de moed kan verzamelen om gelijk door te rollen naar Soest, want ik mis nu een wedstrijd )
ze hebben je toch wel gematst met de uitslag ? :-{
NelizRijn
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 799
Lid geworden op: di 3 april 2012, 00:42
Mijn mountainbike: Oiz,Spark&Flash

Nunspeet een keer gereden vorig jaar meen ik en was toen een leuk rondje. Ik was zaterdag nog in frankrijk maar ben er a.s wel bij, hopelijk geen blub daar op middenterrein in Harderwijk. Soest zullen we op zaterdagtraining wel sporen inrijden en dan met linten uitzetten. Op zondag rijden en wat opruimen. Ik was vorig jaar zowaar mijn thuisronde vergeten zal wel zwaar weekend zijn geweest :bier:
KarinMTB
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 322
Lid geworden op: wo 4 april 2018, 22:14

schepp schreef: wo 8 januari 2020, 19:06
KarinMTB schreef: wo 8 januari 2020, 13:12 Ik vond Nunspeet ook zwaar. Veel gemene klimmetjes...

Als klap op de vuurpijl was ik mijn startbordje vergeten te monteren.

Voor de vorm toch maar gewoon braaf uitgereden -.-

Nu week wintersport (volgende week zondag maar kijken of ik de moed kan verzamelen om gelijk door te rollen naar Soest, want ik mis nu een wedstrijd )
ze hebben je toch wel gematst met de uitslag ? :-{
Gister inderdaad bericht gekregen dat ik toegevoegd wordt! Heel erg dankbaar. Ze hadden het niet hoeven doen en ik ging er dan ook niet vanuit.
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Lastig wedstrijdje vandaag met de snoeiharde wind en de zuigende ondergrond. Wel weer een helemaal droog parcours. Wat hebben we dit jaar geluk. Ook Soest lijkt een droge editie te worden :winkie:
zwaantje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2230
Lid geworden op: wo 16 juni 2010, 15:51
Mijn mountainbike: Trek
Contacteer:

schepp schreef: za 11 januari 2020, 23:32 Lastig wedstrijdje vandaag met de snoeiharde wind en de zuigende ondergrond. Wel weer een helemaal droog parcours.
Dat afgelopen zaterdag wind stond had ik als dienstdoende EHBOer wel gemerkt, ik moet wel bij zeggen dat de wind in de middag wel aantrok. Van de ruim 300 deelnemers die over de gehele dag aan het rijden waren moet er maar eentje richting ziekenhuis om een foto van zijn schouder te laten maken.
Het is maar een mening wat ik geef.

Geef mij maar rekenwerk in taal ben ik slecht in.
NelizRijn
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 799
Lid geworden op: di 3 april 2012, 00:42
Mijn mountainbike: Oiz,Spark&Flash

zwaantje schreef: di 14 januari 2020, 10:18
schepp schreef: za 11 januari 2020, 23:32 Lastig wedstrijdje vandaag met de snoeiharde wind en de zuigende ondergrond. Wel weer een helemaal droog parcours.
Dat afgelopen zaterdag wind stond had ik als dienstdoende EHBOer wel gemerkt, ik moet wel bij zeggen dat de wind in de middag wel aantrok. Van de ruim 300 deelnemers die over de gehele dag aan het rijden waren moet er maar eentje richting ziekenhuis om een foto van zijn schouder te laten maken.
Ha, dat was ik met die schouder, dat was in de voor mij laatste minuut van de laatste wedstrijd die dag. Foto's gemaakt, geen breuk maar AC Lux geval (gescheurde pezen), wat rijder Reinhard al meteen aangaf bij de finish toe die mij zag. Dus rusten en dan komt het weer goed, valt wel mee dus. In ieder geval bedankt voor het checken, hopelijk aankomend thuiscross in Soest ook geen ernstige valpartijen.
Rutger S
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 716
Lid geworden op: di 20 juni 2017, 12:12

Ah lekker ac luxatie . Heb ik ook gehad .
Staat jou sleutel been ook omhoog bij het schouder gewricht?

Je houd daar best lang last van overigens. Niet dat je heel erg beperkt bent, maar duurt lang voor het vocht uit de meniscus weg is en je spieren weer hersteld en als je pech hebt blijft je sleutelbeen beetje omhoog staan.
Maar goed ik ben er gewoon mee blijven fietsen ,🤪 dus ik verwacht je zondag gewoon op het hooght
zwaantje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2230
Lid geworden op: wo 16 juni 2010, 15:51
Mijn mountainbike: Trek
Contacteer:

NelizRijn schreef: di 14 januari 2020, 14:11
zwaantje schreef: di 14 januari 2020, 10:18
Dat afgelopen zaterdag wind stond had ik als dienstdoende EHBOer wel gemerkt, ik moet wel bij zeggen dat de wind in de middag wel aantrok. Van de ruim 300 deelnemers die over de gehele dag aan het rijden waren moet er maar eentje richting ziekenhuis om een foto van zijn schouder te laten maken.
Ha, dat was ik met die schouder, dat was in de voor mij laatste minuut van de laatste wedstrijd die dag. Foto's gemaakt, geen breuk maar AC Lux geval (gescheurde pezen), wat rijder Reinhard al meteen aangaf bij de finish toe die mij zag. Dus rusten en dan komt het weer goed, valt wel mee dus. In ieder geval bedankt voor het checken, hopelijk aankomend thuiscross in Soest ook geen ernstige valpartijen.
Het valt dus mee, we gingen uit voor het zekere dan het onzekere. We hoorde voor aanvang van de wedstrijden dat er in Nunspeet wel iemand met een gebroken sleutelbeen.
Het is maar een mening wat ik geef.

Geef mij maar rekenwerk in taal ben ik slecht in.
NelizRijn
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 799
Lid geworden op: di 3 april 2012, 00:42
Mijn mountainbike: Oiz,Spark&Flash

Rutger S schreef: di 14 januari 2020, 22:41 Ah lekker ac luxatie . Heb ik ook gehad .
Staat jou sleutel been ook omhoog bij het schouder gewricht?

Je houd daar best lang last van overigens. Niet dat je heel erg beperkt bent, maar duurt lang voor het vocht uit de meniscus weg is en je spieren weer hersteld en als je pech hebt blijft je sleutelbeen beetje omhoog staan.
Maar goed ik ben er gewoon mee blijven fietsen ,🤪 dus ik verwacht je zondag gewoon op het hooght
Ik heb wel zo'n rechterschouder waar het sleutelbeen etc niet goed op zijn plek gehouden meer wordt (pianotoets), ziet er esthetisch gek uit met shirt uit. Wellicht binnenkort in balans met linkerzijde. Dit is nu nog niet zichtbaar maar kan nog komen volgens arts. Zondag komt denk ik te vroeg, ik kan nog niet tandenpoetsen met mijn goede kant zeg maar. Zondag als vrijwilliger op t Hoogt zal t wel worden.
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4658
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

Hangt van je gradatie af. Bij een Tossy 3 is alles afgescheurd en zal het nooit meer aan elkaar komen (eigen ervaring :oops: ) bij mij overigens doordat ik aangereden ben door een bestelbus.

Maar je kunt een operatie overwegen hoor! Heeft een maatje van mij ook laten doen. In NL is conservatief beleid de norm. In klinieken en België en Dtsl juist opereren. Ik ben er ruim een jaar zoet mee geweest. Zit nu na 2 jaar in de financiele afhandeling aangezien het een ander zijn schuld was.

Ik heb trouwens niet laten opereren en houdt dus voor de rest van mijn leven het pianotoets fenomeen. Ik kan er alles weer mee maar als het echt is afgescheurd zoals je schrijft, ben je echt wel langer zoet mee dan even een paar weekjes.

Wat dat betreft is een sleutelbeenbreuk sneller qua herstel.
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
Plaats reactie