Main Energie MTB Challenge 2020?

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
I.Verheij
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 24 januari 2014, 17:26
Mijn mountainbike: Canyon Neuron, Canyon Spectral en mijn Frankenbike (69'er rigid oval singlespeed)

Vorig jaar was de eerste editie van de "Main Energie MTB Challenge" gehouden op het parcours in Zeewolde. Zelf kon ik er helaas niet aan deelnemen omdat ik op weg was naar Amerika, maar van deelnemers hoorde ik dat het een leuk evenement was.

Nu was er voor 2020 weer een editie gepland op 19 April, maar die werd deze week ineens geannuleerd (nou ja, het facebook evenement).
Weet iemand hier meer van?
https://www.facebook.com/MTBMAINEnergie/
Rijd afwisselend op een Canyon Neuron CF 9.0 SL [2019] en mijn Frankenbike (69'er rigid oval singlespeed).
Trailcrew Zeewolde
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

I.Verheij schreef: di 28 januari 2020, 21:13 Vorig jaar was de eerste editie van de "Main Energie MTB Challenge" gehouden op het parcours in Zeewolde. Zelf kon ik er helaas niet aan deelnemen omdat ik op weg was naar Amerika, maar van deelnemers hoorde ik dat het een leuk evenement was.

Nu was er voor 2020 weer een editie gepland op 19 April, maar die werd deze week ineens geannuleerd (nou ja, het facebook evenement).
Weet iemand hier meer van?
https://www.facebook.com/MTBMAINEnergie/
Geen flauw idee. Had m ook in de planning staan. Was idd een prima evenement op een mooie locatie. Randzaken waren ook prima in orde met lekker eten en muntjes die je kreeg. Aantal deelnemers was ook zeker in orde en de top van het startveld was ook erg sterk. Alle ingrediënten voor een mooie 2de editie waren aanwezig. Organisatie zelf was ook heel positief volgens mij. Snap daarom niet zo goed deze annulering zonder enige onderbouwing. Zal eens rondvragen komend weekend in Lunteren bij de Veluwse wintercompetitie. Doet meestal ook iemand mee die vorig jaar betrokken was bij de organisatie.
Plaats reactie